1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

Trakt

Discussie in 'Vragen' gestart door Lycke, 17 jun 2017.

1. Lycke

Lycke Actief

sinds een dag of twee zijn al mijn markeringen in Exodus met trakt verdwenen, probeer opnieuw te autoriseren maar dat lukt niet meer. Spijtig want had hiermee een lijst opgebouwd met al bekeken series en films. Zijn er nog met dit probleem.

2. peterp

peterp Gevorderd

Ik had dit gisterenavond ook! Na het onderbreken van mijn stream met Exodus, kon ik daarna niets meer streamen en zag ik ook dat al mijn vinkjes verdwenen waren!

3. degunter

degunter Forumlid

Ik kan zelfs Trakt niet activeren bij Exodus

4. DaRRaX

DaRRaX VIP

5. davevanduffelen

davevanduffelen Donateur

Inderdaad, exodus wordt op dit moment niet upgedate en is ook niet bekend wanneer dit weer gaat gebeuren. Neem voorlopig anders elysium of specto. Deze geven die ondersteuning wel. Heb voor mijn vrouw en kinderen ook terrariumtv geïnstalleerd op mijn androidbox voor als alles het niet doet. Hier kun je ook een trakt account in zetten. Helaas geen real debrid.

6. Lycke

Lycke Actief

Probleem inderdaad bij Exodus , trakt werkt wel met spectro. Wel veel niet werkende streams met spectro.