TrendingZ box kodi elke iptv stream stopt steeds

Hcblids

Nieuwkomer
15 apr 2017
2
1
6
39
Zaterdag heb ik een TrendingZ box gehaald op de markt, zag dat je er mee italiaanse zenders kon kijken

Eenmaal thuis merkte ik dat hij bij alle iptv streams steeds stopt sd of hd het maakt niet uit met 17 kodi ook naar update 17.1 is er niks veranderd, ben in staat de box terug te sturen als dit niet veranderd, zo valt er totaal niet naar te kijken

Aan mij glasvezel verbinding 100/100 kan het niet liggen
You must be registered for see images
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag heb ik een TrendingZ box gehaald op de markt, zag dat je er mee italiaanse zenders kon kijken

Eenmaal thuis merkte ik dat hij bij alle iptv streams steeds stopt sd of hd het maakt niet uit met 17 kodi ook naar update 17.1 is er niks veranderd, ben in staat de box terug te sturen als dit niet veranderd, zo valt er totaal niet naar te kijken
Je zou hem inderdaad terug kunnen sturen .. maar naar je geld retour kun wel fluiten bij TrendingZ .
Als oplossing zou je een iptv abonnement kunnen overwegen https://kodi-forum.nl/threads/iptv-aanbieders.3031/
 
Je zou hem inderdaad terug kunnen sturen .. maar naar je geld retour kun wel fluiten bij TrendingZ .
Als oplossing zou je een iptv abonnement kunnen overwegen https://kodi-forum.nl/threads/iptv-aanbieders.3031/
Krijg het niet werkend op de TrendingZ Box dat ik die box zo zat ben alleen Ultimate Iptv werkt traag en hapert, volgens de verkopers zijn ze voor Ultimate Iptv gemaakt en dat werkte volgens hun gewoon goed andere dingen worden niet gegarandeerd dat het werkt, ik legde uit dat de Ultimate Iptv streams te traag waren en er te veel mensen op zitten volgens hun werkte het prima was het onzin wat ik zei, legde ook uit dat ik het op de pc heb geprobeerd ja maar onze streams van Ultimate Iptv zijn niet convertible met de pc punt uit, vpn opzetten werkt niet, https://kodi-forum.nl/threads/iptv-aanbieders.3031 werkt ook niet hij haalt steeds weer Ultimate Iptv naar voren en er staat wel dat er kanalen zijn toegevoegd maar je kunt er op geen mogelijkheid bij komen
Bij Kodi op de Pc wil dat wel, werkt ook met of zonder vpn, Iptv werkt en andere dingen werken ook prima maar dat is geen ultimate Iptv

Helaas dus ook in de oplichters van TrendingZ gestrapt!
Ja pas op voor deze oplichters van TrendingZ

Vandaag stonden ze weer op de markt in Nunspeet, we wilde hem terug brengen maar krijgen ons geld niet terug, we konden hem laten repareren of ruilen maar dat kon deze keer niet want ze gingen op vakantie en ze waren uitverkocht en ze wisten niet hoe snel ze hun spullen moesten inpakken

Ik liet hun duidelijk verstaan dat zij de box terug moesten nemen en we onze geld terug moesten krijgen, zei dat ze niet goed bezig waren maar de verkopers bleven volhouden dat het verkoop van de boxen niet illegaal is want de rechter had zelf nog geen uitspraak gedaan volgens hun, zelfs toen ik het bericht van tweakers liet zien hielden ze vol dat de rechter nog geen uitspraak heeft gedaan

Vervolgens zei ik dat de TrendingZ Site niet werkt, zei dat het aan mijn telefoons lag 1 met Kpn en 2de met T-Mobile(Ja tuurlijk NOT), we kunnen er gewoon op op de site, toen werd ik kwaad, ik zij weer dat ze fout bezig waren, waarna ze ons begonnen te bedreigen dat ze ons van de straat zouden schoppen daar, ik vroeg nog maals om uitleg waarna ze agressief achter ons aan kwamen toen wij niet weg gingen zei ik raak ons niet aan, een vriendin heeft het staan filmen en ze zei dat het tegen hun gebruikt kan worden, ze trokken zich er niks van aan en wilde de vriendin die aan het flimen was aanvallen, dat ik de politie gebeld heb en zij zijden dat we beter weg konden gaan en dat zij er achteraan gingen, het filmpje ligt inmiddels ook bij de politie

Pas op voor verkopers van TrendingZ, ze zijn opdringerig wensen geen tegen spraak, laten je niet uitpraten, zijn agressief, bedreigen, hebben lose handjes en gebruiken geweld!!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
In de top 10 van oplichters staat TrendingZ al tijden op een hoge positie dus we zijn wel wat gewend van die club.
Bedankt voor je duidelijk verhaal, en laat dat een waarschuwing zijn voor iedereen die nog de intentie had om met deze oplichters in zee te gaan.
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Wilde toch even reageren.


Ik heb vorig jaar ook op een braderie een box gekocht van trending z. Hoe zij alles brengen kom je snel in de verleiding
hun lieten o.a. (sport) zenders zien (noem geen namen wel de bekende dus ...) dat leek mij wel wat thuis aangekomen uiteraard meteen geprobeerd en zowaar ik kon alles kijken, alleen dat was ik denk na een paar weken niet meer zo. ik heb het idee dat hun als ze op de braderie staan een abbo hebben genomen op die zenders voor b.v 1 maand. Na 2 weken had ik een probleem met de box en ook dat zenders/streams voor 95% niet werkte na veel moeite hun aan de lijn gehad en zeiden dat ik hem moest resetten. Ik heb dat gedaan en ineens had ik niks meer alleen dat mbox. hun weer gebeld geen reactie. Ik ben 2 weken later naar een andere braderie gegaan en ik wist dat zij er stonden. Ik zei deze mag je hebben en ik wil nu een nieuwe box, zonder veel moeite kreeg ik van hun een nieuwe (en deze doet het nog steeds) updaten naar b.v 17.1 ging dus niet en oude android staat erop. Kortom telefonisch nooit bereikbaar, maakte niet uit welk tijdstip je ze belde, Waardeloze service (of geen services) PS ik hoop dat ze dit jaar weer op de braderie staan in mijn woonplaats en dan ga ik eens even met hen praten en eis ik mijn geld terug en zo niet dan .....

De services of via de mail of hier op de site is top altijd heel snel antwoord of reactie (mag toch wel verteld worden)
Ik hoop dat jullie nog heel lang blijven bestaan.

En ik had toen ik die box had gekocht via de braderie nog nooit van Kodi gehoord of van jullie forum).
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex