[Tutorial] Buffering Fix Ares Wizard (Kodi sneller maken)

(y) nog bedankt
werkt perfect met ares. gisteren kon ik geen 1 film kijken alles bleef hangen en plakken
en nu dank zij ares werkt t weer goed.

heb alleen nog 1 vraag,hoe kan ik buffer krijgen.
film draaidt zonder plakken,maar geen buffer.
kan dit ook nog verholpen worden met bepaalde instellingen.
 
  • Like
Reacties: B. web
(y) nog bedankt
werkt perfect met ares. gisteren kon ik geen 1 film kijken alles bleef hangen en plakken
en nu dank zij ares werkt t weer goed.

heb alleen nog 1 vraag,hoe kan ik buffer krijgen.
film draaidt zonder plakken,maar geen buffer.
kan dit ook nog verholpen worden met bepaalde instellingen.
Mooi dat het nu goed werkt na het toepassen van de Ares Buffering Fix. Als je de tekst leest binnen Ares lees je ook dat als de buffer te hoog ingesteld staat dat Kodi dan gaat crashen. Dus wordt er een advies op maat gegeven voor de optimale settings voor jouw mediaspeler. Je kan wel de schuifjes in de wizard zelf anders zetten of als je er veel verstand van hebt zelf de instellingen veranderen in de xml: en . Maar dat is voor de gewone gebruiker te moeilijk en niet aan te raden als je niet weet wat je doet. Meer buffer is dus niet altijd beter. Als het nu goed werkt bij jou dan kan je beter de geadviseerde optimale instellingen houden.
 
Thank you
Ik had voorheen met advanced settings gedaan,maar dat is te veel zoek werk naar de juiste instelling. Ares werkt toch wat beter voor mij.
Nog maals bedankt
 
  • Like
Reacties: B. web
Thank you
Ik had voorheen met advanced settings gedaan,maar dat is te veel zoek werk naar de juiste instelling. Ares werkt toch wat beter voor mij.
Nog maals bedankt
Ik heb nogsteeds moeilijk met het downloaden van de ares wizard daardoor kan nog niet films kijken. Ik heb precies de stappen gevolgd maar bij de zipbestand komt er een script.areswizard-0.0.69zip waar ik niks mee kan doen ipv repository. Iemand weet waarom?
 
Zelf heb ik nooit echt het idee dat iets hiervan goed werkt (mijn ervaring).
Gebruik je wel Alluc of Real Debrid? Dat is waar je echt het verschil mee gaat merken. Een slechte link wordt niet ineens beter door dit soort tools te draaien.

Mocht iemand andere ervaringen deel het dan graag! :)

Nu een antwoord op je vraag... Weet je zeker dat je de link gebruikt naar New ares zip ? Deze moet je dan installeren binnen kodi en dan zou het programma onder programms (binnen kodi) moeten staan!
 
Zelf heb ik nooit echt het idee dat iets hiervan goed werkt (mijn ervaring).
Gebruik je wel Alluc of Real Debrid? Dat is waar je echt het verschil mee gaat merken. Een slechte link wordt niet ineens beter door dit soort tools te draaien.

Mocht iemand andere ervaringen deel het dan graag! :)

Nu een antwoord op je vraag... Weet je zeker dat je de link gebruikt naar New ares zip ? Deze moet je dan installeren binnen kodi en dan zou het programma onder programms (binnen kodi) moeten staan!
Thanks Kodi-user. ;) Ik heb ingevuld. Dit is de nieuwste link dacht ik? En nog een andere vraag is... alles wat ik heb geprobeerd en niet gelukt is komt natuurlijk trecht bij zipbestand. Omdat ik het vaak geprobeerd heb, heb ik hen nu ares, ares1, ares2 enzo genoemd. Weet iemand hoe ik deze van daar kan verwijderen? Ik zie geen optie daarvoor.
 
Even tussendoor.

Je pakt de ZIP toch niet uit, hè.
Gewoon de zip downloaden naar bv je download map, Kodi starten en dan binnen Kodi naar de optie addons installeren mbv ZIP bestand. Daar kiezen voor externe opslag - download. Kies daar ares.zip.
 
Je kan ares 1 2 3 verwijderen door selectie knop of ok lang indrukken, dit doe je in file manager waar je url in voert. Er komt nu een menu waar je keuze kan maken verwijderen of bewerken etc...

Als je addon wilt verwijderen
Kan je vinden in instaleren van
repositery --> alle repositery
Hier vindt je alle je addons
 
Even tussendoor.

Je pakt de ZIP toch niet uit, hè.
Gewoon de zip downloaden naar bv je download map, Kodi starten en dan binnen Kodi naar de optie addons installeren mbv ZIP bestand. Daar kiezen voor externe opslag - download. Kies daar ares.zip.
Even tussendoor.

Je pakt de ZIP toch niet uit, hè.
Gewoon de zip downloaden naar bv je download map, Kodi starten en dan binnen Kodi naar de optie addons installeren mbv ZIP bestand. Daar kiezen voor externe opslag - download. Kies daar ares.zip.
Hij is mij nu gelukt! Thanks! Gelijk een filmpje gekeken zonder buffer! ?