Je eigen Build voor Kodi maken / uploaden! (Enige ervaring vereist)!

Slikt

VIP
1 mei 2017
1.500
987
216
Zip bestand maken is gelukt maar dan zonder %appdata% te gebruiken.Ik weet ook niet waarom dit moet of is? Draai zelf hierzo met apple en hopelijk is hier op het forum iemand die me dat kan uitleggen;)
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb nu mijn eigen build gemaakt en het werkt.
Maar ik werk mijn build bij op de PC en hoe maak ik het dan mogelijk om de build op het kastje via een netwerkschijf te updaten?
 
k heb mijn eigen Skin nu perfect. nu wil ik hem alleen installeren maar zodra ik mijn kastje opnieuw moet opstarten komt mijn build niet actief.
Hij download hem wel en pakt hem ook uit.
Post automatically merged:

Ook krijg ik wanneer ik het geinstalleerd heb dat de addons die ik heb toegevoegd op disabled staan?
Post automatically merged:

Denk dat ik het al heb.
Zojuist zonder een Skin ingesteld te hebben een build gemaakt en dan pakt die ook alle addons.
Als ik nu bijvoorbeeld de apple TV skin pak en dan opnieuw een .zip bestand maak dan installeert die helemaal niks (kale kodi)
Is hier een oplossing voor.
Post automatically merged:

Is er een maximale grote qua build?
 
Laatst bewerkt:
Nice tanks dit ga ik uittesten handig voor famiele die nu aan mijn vpn server hangen
Kan Ik zooi updaten van af een mega url
 
@Sten123 Als je de berichten in dit topic vanaf januari 2019 terugleest zie je dat het probleem dat deze tutorial inmiddels niet meer werkt voor Android en Kodi 18 al een tijdje bekend is:
Nou ik heb hetzelfde probleem alles gaat goed in kodi 18 eenmaal gedownload in kodi gooit ie hem eruit met build error PLEASE HELP !!!
Alvast bedankt
Mvg Marcel
Ik heb hetzelfde maar op een windows bakkie doet ie het wel maar op android heb ik een fout melding
 
@Sten123 Als je de berichten in dit topic vanaf januari 2019 terugleest zie je dat het probleem dat deze tutorial inmiddels niet meer werkt voor Android en Kodi 18 al een tijdje bekend is:


Oh sorry overheen gelezen. is er al een manier om het wel werkend te krijgen?]
Waarom werkt het dan wel op een smartphone
 
Laatst bewerkt:
Vanaf begin 2019 hebben hebben meerdere vragen gesteld voor een oplossing. Tot op heden zoals je ziet is die er blijkbaar niet voor Android / Kodi 18. En jij hebt zelf helaas ook weinig respons gekregen voor een oplossing. Misschien is een back-up maken een alternatief:
Tip voor de volgende keer: als je je shield weer naar de fabrieksinstellingen gooit, even vanuit de Kodi repository de addon “backup” installeren, een backup maken van je complete Kodi, dus eventuele skin, addons, instellingen, en deze verplaatsen met de app x-plore (gratis in de Google play Store) verplaatsen naar een USB stickie, hierna shield naar fabrieksinstellingen, daarna opnieuw Kodi er op zetten, en binnen de verse Kodi alleen de addon “backup” installeren, dan met x-plore de backup van het stickie terug zetten in bijvoorbeeld de map download van de shield, en dan binnen Kodi de addon backup starten, en de backup die in je download map staat selecteren.
Hij zet dan je vertrouwde skin, addons inclusief instellingen terug, scheelt je een hoop instelwerk?