Vragen : Netflix lay-out maken in Kodi.

Kan het zijn dat je een andere Netflix bedoelt? Die jij normaal gebruikt heeft deze optie wel namelijk?

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Edit: Ben druk bezig om deze tutorial en de NetflixSkinBuild naar een V2 te maken. Dan is het niet meer dat je afhankelijk bent van 1 addon voor je gewenste media.
In deze versies V2 kies je je media en dan selecteer je met welke addon je de media wilt kijken.Net andersom,mbv metalliq(y)

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Edit: Ben druk bezig om deze tutorial en de NetflixSkinBuild naar een V2 te maken. Dan is het niet meer dat je afhankelijk bent van 1 addon voor je gewenste media.
In deze versies Vkies je je media en dan selecteer je met welke addon je de media wilt kijken.Net andersom,mbv metalliq(y)

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Edit: Ben druk bezig om deze tutorial en de NetflixSkinBuild naar een V2 te maken. Dan is het niet meer dat je afhankelijk bent van 1 addon voor je gewenste media.
In deze versies V2 kies je je media en dan selecteer je met welke addon je de media wilt kijken.Net andersom,mbv metalliq(y)

Het is ook vast wel mogelijk, ik weet alleen niet hoe ?. Als ik naar links druk op de hoofdpagina krijg ik een menu te zien. De eerste optie is dan een film zoeken. Dat wordt dan gedaan binnen covenant en dat wil ik aanpassen naar placenta. De vraag is, waar in de (skin?) instellingen kan ik dit aanpassen? Hopelijk begrijp je wat ik bedoel!
 
Ik heb even een voorbeeld gemaakt,zoeken ga ik nu binnen metallic doen.
You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach

Kies hier OK.
You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach


Je naam even wijzigen en je bent klaar.
You must be registered for see images attach