1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

[Tutorial] Real-Debrid instellen in Kodi

Discussie in 'Tutorials' gestart door Spinix, 13 jul 2017.

1. fransalmighty

fransalmighty Moderator Medewerker

Leuk Bevonden:
    799
    Ga naar instellingen boven in de balk klik daarop...ga dan naar systeem en dan ga je naar Addons...vervolgens kies je de optie beheer afhankelijkheden als je dat hebt gedaan ga je zoeken naar urlresolver en je zult deze vinden ;) als je op urlresover gaat staan even de ok knop of de bevestigings knop even wat langer ingedrukt houden, dan klik je op instellingen, dan kies je voor universele resolvers en dan scroll je naar beneden tot je real debrid ziet staan dan even op her authoriseren account klikken en dan volg je de instructies op je scherm

duidelijker kan ik het niet voor je maken :p

2. Longlife

Longlife Forumlid

Leuk Bevonden:
    4
    Beste Frans ,ga dit zo meteen proberen.
    Hartelijk dank

3. fransalmighty

Leuk Bevonden:
    799
    laat maar weten of het is gelukt ;)

4. Longlife

Longlife Forumlid

Leuk Bevonden:
    4
    Beste Frans

Ik ga naar instellingen vervolgens naar systeem informatie. Vervolgens naar addon echter zie geen optie beheer afhankelijkheid.

Dus daar houdt het even op voor mij.

Mvg

Longlife

5. fransalmighty

Leuk Bevonden:
    799
    nee je moet echt een menu zien met alleen SYSTEEM

6. Longlife

Longlife Forumlid

Leuk Bevonden:
    4
    Beste Frans,

Inderdaad precies zoals je uitlegt.
    Werkt perfect
    Hartstikke bedankt

Longlife

fransalmighty vindt dit leuk.
  7. fransalmighty

Leuk Bevonden:
    799
    uiteraard werkt het perfect hahaha als je maar doet wat we zeggen ;) have fun ermee en graag gedaan

LeX vindt dit leuk.
  8. Anton99

Anton99 Forumlid

Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik weer..paar weekjes druk geweest met andere dingen en op vakantie geweest:)
    Nog bedankt voor je tips trouwens.
    Ondertussen heb ik een abo voor een maand genomen op RD en tevens kodi op een pc gezet. Via Exodus lijkt het tegelijkertijd kijken naar een stream niet het probleem ware het niet dat het bufferen (ondanks RD) continu speelt. Nu heb ik hier in het buitengebied nog een erg trage verbinding en al dat het probleem wel zijn.
    Als alternatief heb ik daarom bedacht om voorlopig eerst maar de stream te downloaden (glasvezel zit er wel aan te komen, maar kan nog ff duren:(), om hem dan daarna vloeiend te kunnen kijken. Dit werkt op mijn pc vervolgens goed, maar op mijn mediabox krijg ik steeds de melding dat er geen stream beschikbaar is?? Wanneer ik dezelfde stream open om direct te kijken speelt hij deze echter (bufferend:mad:) wel gewoon af. Er is dus wel een stream maar om een of andere reden wil hij deze niet downloaden. Voor zover ik weet heb ik alle instellingen, bij gereedschap, goed staan. Wat gaat hier fout??

9. ronney67

ronney67 Senior

Leuk Bevonden:
    102
    Ik zal eerst aanraden om Covenant te installeren. Login of registreer een account om deze link te zien.
    Daarna kan je bij gereedschap aangeven dat je een bestand wilt downloaden. Je moet dan een pad opgeven waar dat is. Mocht je al Films en Series op je homescreen hebben staan, dan is het handig om het zelfde pad aan te houden bij het instellen in Covenant zoals je ook bij Films en Series heb gedaan. Ga je naar Speelfilms (Films) en Series (TV shows) dan zie je ze daar. Je kan in Covenant volgens mij ook aangeven dat je bibliotheek automatisch wordt verversd. Anders kan je dat altijd doen bij Films en Series.
    Zie hier uitleg, uiteraard wel de download locatie aanpassen naar je eigen situatie. Login of registreer een account om deze link te zien.
    Ik verwijs de downloadlocatie in Covenant bijvoorbeeld naar dezelfde locatie op mijn NAS waar ik al een map met Films en Series heb staan

Spinix vindt dit leuk.
  10. Anton99

Anton99 Forumlid

Leuk Bevonden:
    1
    Oké, ik gebruik de Kaosbuild en heb covenant ook al zien staan. Zal eens kijken of het daar wel gaat lukken...

ronney67 vindt dit leuk.
  11. Snip

Snip Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    Goedenavond

Ik heb je handleiding opgevolgd en een rd aangeschaft.
    Dit word ook netjes in de lijst weergegeven,maar als ik op een link van een aflevering klik krijg ik de melding geen stream
    Pak ik een Link niet van rd dat word deze wel afgespeeld
    Edit : het is opgelost

Laatst bewerkt: 1 okt 2017
  12. Angelo053

Angelo053 Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    1
    Thnx voor de uitleg.

Ik deed het op een andere manier dan is dit makkelijker. :thanks: