Real-Debrid instellen in Kodi

Ik kan je zeggen dat het allemaal prima werkt. Je kan een maand nemen (kost €3.00) maar je hebt er geen miskoop aan. Ik heb meteen 180 dagen genomen
Klopt inderdaad, wilde het alleen eerst testen vandaar :). Ik zie namelijk bij veel films dat de beste kwaliteit niet altijd bij Real-Debrid vandaan komt. Is dit in te stellen? Want als ik nu Real-Debrid aanzet staan de 720p/SD links bovenaan in covenand maar niet de 1080p uit andere bronnen. (Had dacht ik al best source on top aan)
 
Klopt inderdaad, wilde het alleen eerst testen vandaar :). Ik zie namelijk bij veel films dat de beste kwaliteit niet altijd bij Real-Debrid vandaan komt. Is dit in te stellen? Want als ik nu Real-Debrid aanzet staan de 720p/SD links bovenaan in covenand maar niet de 1080p uit andere bronnen. (Had dacht ik al best source on top aan)
In de tutorial staat ook dat je je prioriteit op 90 moet zetten. Dan moet je Ok kiezen en dan weer autoriseren. Gewoon even exact volgen wat er staat
 
  • Like
Reacties: kazuhiro
Hallo, ik ben nieuw hier en heb onlangs een mediabox aangeschaft. Ondertussen heb ik ook real debrid geactiveerd en binnen de free account getest en dat bevalt me prima. Nu heb ik de volgende vraag: Aangezien wij met twee gezinnen één adsl verbinding delen (achter een TP-Link) vraag ik me af of we voor beiden een werkend account kunnen afsluiten (ook bij het andere gezin overwegen ze een mediabox met real debrid) . Ik lees namelijk dat er maar op één toestel tegelijk gekeken kan worden via rd en dan gaat het praktisch gezien niet werken. Is dan het IP adres van de TP-Link bepalend, óf het IP adres van de PC/laptop/Smart TV? In het laatste geval zou het met twee accounts moeten kunnen werken lijkt me, maar in het eerste geval ben ik bang van niet. Heeft iemand hier daar het antwoord op?
 
Hallo, ik ben nieuw hier en heb onlangs een mediabox aangeschaft. Ondertussen heb ik ook real debrid geactiveerd en binnen de free account getest en dat bevalt me prima. Nu heb ik de volgende vraag: Aangezien wij met twee gezinnen één adsl verbinding delen (achter een TP-Link) vraag ik me af of we voor beiden een werkend account kunnen afsluiten (ook bij het andere gezin overwegen ze een mediabox met real debrid) . Ik lees namelijk dat er maar op één toestel tegelijk gekeken kan worden via rd en dan gaat het praktisch gezien niet werken. Is dan het IP adres van de TP-Link bepalend, óf het IP adres van de PC/laptop/Smart TV? In het laatste geval zou het met twee accounts moeten kunnen werken lijkt me, maar in het eerste geval ben ik bang van niet. Heeft iemand hier daar het antwoord op?
Volgens mij kan je gewoon tegelijk bekijken. Ze kijken naar het hoofd ip adres. Niet naar de ip-adressen die zijn uitgedeeld door je router. Gewoon uitproberen. Je krijgt geen ipban of zoiets. Enige waar je melding van kan krijgen in je mail als je op een ander ipadres (lees andere locatie dan je huis) RD gaat gebruiken. Mocht dat zo zijn, dan hoef je alleen aan te geven dat jij het bent. Check je account instelling van RD. Staat bij Two Factor. Verstandig is om het wel aan te laten staan. Dus mail of sms notificatie.
 
Volgens mij kan je gewoon tegelijk bekijken. Ze kijken naar het hoofd ip adres. Niet naar de ip-adressen die zijn uitgedeeld door je router. Gewoon uitproberen. Je krijgt geen ipban of zoiets. Enige waar je melding van kan krijgen in je mail als je op een ander ipadres (lees andere locatie dan je huis) RD gaat gebruiken. Mocht dat zo zijn, dan hoef je alleen aan te geven dat jij het bent. Check je account instelling van RD. Staat bij Two Factor. Verstandig is om het wel aan te laten staan. Dus mail of sms notificatie.
Ik doe het al een tijdje samen met mijn tante (verschillende IP adressen) en tot nu toe nog niks gehoord. Ik denk dat als je constant op de zelfde tijd files gaat downloaden je misschien een melding krijgt. Mochten ze moeilijk doen dan zeg ik gewoon dat ik op 2 locaties woon en vandaar 2 ip's heb. Zullen ze vast niet moeilijk om doen :p
 
Ik doe het al een tijdje samen met mijn tante (verschillende IP adressen) en tot nu toe nog niks gehoord. Ik denk dat als je constant op de zelfde tijd files gaat downloaden je misschien een melding krijgt. Mochten ze moeilijk doen dan zeg ik gewoon dat ik op 2 locaties woon en vandaar 2 ip's heb. Zullen ze vast niet moeilijk om doen :p
Dan zullen ze op 1 adres helemaal niet moeilijk doen.
 
Ok..dus als ik jullie goed begrijp zouden we op één account, op twee mediaboxen tegelijkertijd onze eigen films/series naar keuze moeten kunnen streamen. Ondertussen heb ik nog op andere forums gespit en door sommigen wordt nadrukkelijk gesteld dat het niet kan op hetzelfde moment. Uitproberen is dus de enige optie. Lastig is alleen dat mijn broer (dat andere gezin en een echte digibeet:vraag:) volledig op mijn oordeel vertrouwt. Wanneer ik hem een box laat aanschaffen en het werkt toch niet....tsja. Wellicht moet ik maar een vraag hierover stellen bij RD op de site.
Iig bedankt voor jullie reactie!
 
Het is heel simpel te testen. Als je bij jou een stream start en even later stopt dan is het zichtbaar in je account. Wat je dan moet doen is op de link klikken om te downloaden. Vervolgens start je meteen de stream weer. Kan je gewoon kijken en de download gaat gewoon door, dan is er geen probleem
 
Stream starten en stoppen is zichtbaar in mijn account bij RD op de site bedoel je? Ik wist niet dat je dat daar kon zien... En welke link dien ik dan aan te klikken/waar kan ik die link vinden? Ik ga het morgenvroeg meteen even proberen tijdens het happy hour.
Helaas kan ik deze test niet uitvoeren. Na het starten en stoppen van de stream en vervolgens het downloaden, krijg ik de melding 'geen stream beschikbaar'. Dit geldt voor alle bronnen van RD. (Wanneer ik een download wil starten van een andere bron dan RD, is er wel een stream beschikbaar, dus de functie werkt op zich wel) Raar, want als de stream is gestopt en ik wil de download starten is er tot dat moment nog geen sprake van een tweede activiteit...dus zou het downloaden sowieso moeten kunnen, toch?
Zou dit te maken kunnen hebben, met het hebben van een free account?
 
Stream starten en stoppen is zichtbaar in mijn account bij RD op de site bedoel je? Ik wist niet dat je dat daar kon zien... En welke link dien ik dan aan te klikken/waar kan ik die link vinden? Ik ga het morgenvroeg meteen even proberen tijdens het happy hour.
Helaas kan ik deze test niet uitvoeren. Na het starten en stoppen van de stream en vervolgens het downloaden, krijg ik de melding 'geen stream beschikbaar'. Dit geldt voor alle bronnen van RD. (Wanneer ik een download wil starten van een andere bron dan RD, is er wel een stream beschikbaar, dus de functie werkt op zich wel) Raar, want als de stream is gestopt en ik wil de download starten is er tot dat moment nog geen sprake van een tweede activiteit...dus zou het downloaden sowieso moeten kunnen, toch?
Zou dit te maken kunnen hebben, met het hebben van een free account?
Zou kunnen. Anders neem je een maand. Is het geld niet echt.
Ter verduidelijking nog even de handeling: Als je kijkt naar downloadhistorie dan zie je bij een bestand een camera icoontje staan. Daar klik je op en kan je het vervolgens draaien op je pc/laptop.
Vervolgens start je op je kastje een stream. Wel belangrijk is dat het allemaal moet gebeuren op de locatie waar je je account hebt gemaakt. Zit je nu ergens anders en je test het uit, dan heb je een ander ipadres en krijg je de melding geen stream beschikbaar. Kan je beide kijken dan is het geen probleem dat de andere gebruiker een kastje kan aanschaffen.
Wel even kijken bij Two Factor Authentification, daar zie je hoe je een melding krijgt als er van een andere locatie gebruik gemaakt word. Standaard staat email aan. Dus dan moet je in je mail kijken en aangeven dat jij het was.
 
Hallo ,
Heb me net geregistreerd op Real Debrid.
Hoe krijg ik deze werkend in de Invictus Build.
Ik kom namelijk niet in het standaard scherm met instellingen van Kodi.

Bedankt alvast

Longlife
 
Hallo ,
Heb me net geregistreerd op Real Debrid.
Hoe krijg ik deze werkend in de Invictus Build.
Ik kom namelijk niet in het standaard scherm met instellingen van Kodi.

Bedankt alvast

Longlife
Ga naar instellingen boven in de balk klik daarop...ga dan naar systeem en dan ga je naar Addons...vervolgens kies je de optie beheer afhankelijkheden als je dat hebt gedaan ga je zoeken naar urlresolver en je zult deze vinden ;) als je op urlresover gaat staan even de ok knop of de bevestigings knop even wat langer ingedrukt houden, dan klik je op instellingen, dan kies je voor universele resolvers en dan scroll je naar beneden tot je real debrid ziet staan dan even op her authoriseren account klikken en dan volg je de instructies op je scherm

duidelijker kan ik het niet voor je maken :p