Real-Debrid instellen in Kodi

Ga naar instellingen boven in de balk klik daarop...ga dan naar systeem en dan ga je naar Addons...vervolgens kies je de optie beheer afhankelijkheden als je dat hebt gedaan ga je zoeken naar urlresolver en je zult deze vinden ;) als je op urlresover gaat staan even de ok knop of de bevestigings knop even wat langer ingedrukt houden, dan klik je op instellingen, dan kies je voor universele resolvers en dan scroll je naar beneden tot je real debrid ziet staan dan even op her authoriseren account klikken en dan volg je de instructies op je scherm

duidelijker kan ik het niet voor je maken :p
Beste Frans ,ga dit zo meteen proberen.
Hartelijk dank
 
Beste Frans

Ik ga naar instellingen vervolgens naar systeem informatie. Vervolgens naar addon echter zie geen optie beheer afhankelijkheid.

Dus daar houdt het even op voor mij.

Mvg

Longlife
 
Zou kunnen. Anders neem je een maand. Is het geld niet echt.
Ter verduidelijking nog even de handeling: Als je kijkt naar downloadhistorie dan zie je bij een bestand een camera icoontje staan. Daar klik je op en kan je het vervolgens draaien op je pc/laptop.
Vervolgens start je op je kastje een stream. Wel belangrijk is dat het allemaal moet gebeuren op de locatie waar je je account hebt gemaakt. Zit je nu ergens anders en je test het uit, dan heb je een ander ipadres en krijg je de melding geen stream beschikbaar. Kan je beide kijken dan is het geen probleem dat de andere gebruiker een kastje kan aanschaffen.
Wel even kijken bij Two Factor Authentification, daar zie je hoe je een melding krijgt als er van een andere locatie gebruik gemaakt word. Standaard staat email aan. Dus dan moet je in je mail kijken en aangeven dat jij het was.
Daar ben ik weer..paar weekjes druk geweest met andere dingen en op vakantie geweest:)
Nog bedankt voor je tips trouwens.
Ondertussen heb ik een abo voor een maand genomen op RD en tevens kodi op een pc gezet. Via Exodus lijkt het tegelijkertijd kijken naar een stream niet het probleem ware het niet dat het bufferen (ondanks RD) continu speelt. Nu heb ik hier in het buitengebied nog een erg trage verbinding en al dat het probleem wel zijn.
Als alternatief heb ik daarom bedacht om voorlopig eerst maar de stream te downloaden (glasvezel zit er wel aan te komen, maar kan nog ff duren:(), om hem dan daarna vloeiend te kunnen kijken. Dit werkt op mijn pc vervolgens goed, maar op mijn mediabox krijg ik steeds de melding dat er geen stream beschikbaar is?? Wanneer ik dezelfde stream open om direct te kijken speelt hij deze echter (bufferend:mad:) wel gewoon af. Er is dus wel een stream maar om een of andere reden wil hij deze niet downloaden. Voor zover ik weet heb ik alle instellingen, bij gereedschap, goed staan. Wat gaat hier fout??
 
Ik zal eerst aanraden om Covenant te installeren.
Daarna kan je bij gereedschap aangeven dat je een bestand wilt downloaden. Je moet dan een pad opgeven waar dat is. Mocht je al Films en Series op je homescreen hebben staan, dan is het handig om het zelfde pad aan te houden bij het instellen in Covenant zoals je ook bij Films en Series heb gedaan. Ga je naar Speelfilms (Films) en Series (TV shows) dan zie je ze daar. Je kan in Covenant volgens mij ook aangeven dat je bibliotheek automatisch wordt verversd. Anders kan je dat altijd doen bij Films en Series.
Zie hier uitleg, uiteraard wel de download locatie aanpassen naar je eigen situatie.
Ik verwijs de downloadlocatie in Covenant bijvoorbeeld naar dezelfde locatie op mijn NAS waar ik al een map met Films en Series heb staan
 
  • Like
Reacties: Spinix
Ik zal eerst aanraden om Covenant te installeren.
Daarna kan je bij gereedschap aangeven dat je een bestand wilt downloaden. Je moet dan een pad opgeven waar dat is. Mocht je al Films en Series op je homescreen hebben staan, dan is het handig om het zelfde pad aan te houden bij het instellen in Covenant zoals je ook bij Films en Series heb gedaan. Ga je naar Speelfilms (Films) en Series (TV shows) dan zie je ze daar. Je kan in Covenant volgens mij ook aangeven dat je bibliotheek automatisch wordt verversd. Anders kan je dat altijd doen bij Films en Series.
Zie hier uitleg, uiteraard wel de download locatie aanpassen naar je eigen situatie.
Ik verwijs de downloadlocatie in Covenant bijvoorbeeld naar dezelfde locatie op mijn NAS waar ik al een map met Films en Series heb staan
Oké, ik gebruik de Kaosbuild en heb covenant ook al zien staan. Zal eens kijken of het daar wel gaat lukken...
 
  • Like
Reacties: ronney67
Goedenavond

Ik heb je handleiding opgevolgd en een rd aangeschaft.
Dit word ook netjes in de lijst weergegeven,maar als ik op een link van een aflevering klik krijg ik de melding geen stream
Pak ik een Link niet van rd dat word deze wel afgespeeld
Edit : het is opgelost
 
Laatst bewerkt:
Net een account aangemaakt bij Real Debrid en deze ingesteld in Kodi. Dankzij deze tutorial is dat prima gelukt.
Ik zie ook (tot mijn grote vreugde) veel meer 1080P links dan eerder. Ik kan alleen niet zien hoe groot de bestanden zijn. Ik zou dit wel graag willen zien, omdat de grootte van het bestand vaak ook wel wat zegt over de kwaliteit. Ik heb eerder op dit forum een afbeelding voorbij zien komen waarin dit wel duidelijk zichtbaar was.

Ik gebruik nu de Aeon Nox skin, misschien dat het in deze skin niet mogelijk is??
Aanvullende vraag -> In de add on van Bennu net een 4K film getest. Uitmuntend beeld, maar het beeld schokt alsof het allemaal net wat te veel is (noemen ze dat bufferen). Nu gaat het mij ook vooral om Full HD en niet zozeer 4K, maar vroeg me even af of hier iets aan te doen is?
 
Ik kan alleen niet zien hoe groot de bestanden zijn. Ik zou dit wel graag willen zien,
Heb je wel de laatste versie van Covenant? Want dan zou je dit gewoon moeten zien.

Uitmuntend beeld, maar het beeld schokt alsof het allemaal net wat te veel is (noemen ze dat bufferen).
Ik denk dat jouw tv box moeite heeft met het afspelen van 4K content. (Je zult niet de enige zijn)
Je zou dit even kunnen proberen: https://kodi-forum.nl/threads/tutor...nced-settings-wizard-kodi-sneller-maken.3880/
 
  • Like
Reacties: Mij1982
Ik heb de toturial 2x gevolgd, echter krijg ik bij de films/series die ik tot nu toe heb gekeken geen streams van real-debrid? Wat kan ik mogelijk fout hebben gedaan?

#edit
Ik had teveel add-ons die ik niet gebruikte wegens een skin die overigens niet werkte.
Dus besloten Kodi vandaag compleet te verwijderen en te herinstalleren, en nu werkt het uitstekend.
Enige wat ik niet gedaan heb wat in de Tut wel stond, is de priority op 100 laten staan ipv op 90?

Maar afijn, het werkt! Thanks.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Spinix
Zojuist geprobeerd om Real=debrid in te stellen en kreeg ook keurig de kode om het device te autoriseren, maar was net te laat om de code op mijn pc in te voeren.
En elke keer als ik het opnieuw probeer krijg ik de foutmelding: "URLResolver fout, controleer het log", update uitgevoerd en nog een paar keer maar het lukt niet!
Iemand een suggestie?
 
Thanks voor je reactie Mike.
- Reset Functie cache uitgevoerd
- bij RD Reset Mijn Autorisatie uitgevoerd

Maar de fout blijft terugkomen!
Uiteindelijk toch gelukt!! Thanks Mike!
 
You must be registered for see images

Met Real-Debrid kun je nog betere kwaliteit streams binnenhalen in Kodi. Denk hier aan 4K, 3D of Full HD films en series met 5.1 geluid. Ook kun je met Real-Debrid torrents downloaden in cloud. Wanneer je last hebt van weinig streams bij add-ons zoals Covenant dan biedt Real-Debrid ook uitkomst!



Prijslijst:
You must be registered for see images


Real-Debrid kost voor 90 dagen 9 euro en voor een halfjaar 16 euro. Je kunt het ook 30 dagen proberen voor 4 euro. Ik zelf vind Real-Debrid elke euro waard en het verschil ga je zeker merken!

Bij Real-Debrid kun je alleen betalen met een Credit Card. Wanneer je dit niet hebt kun je via site o.a. met iDeal betalen, je krijgt dan een coupon code terug die je bij Real-Debrid kunt invullen.

Buffert Real-Debrid veel binnen Kodi? Probeer deze fix eens:

Real-Debrid activeren binnen Kodi
  • Open Kodi
  • Kies Instellingen (
    You must be registered for see images
    Icoon – Links Boven)
You must be registered for see images


  • Kies Systeeminstellingen
You must be registered for see images


  • Zet het tandwiel links onder van Basis op Expert
You must be registered for see images


  • Kies Add-ons
You must be registered for see images


  • Kies Beheer afhankelijkheden
You must be registered for see images


  • Kies URLResolover
You must be registered for see images


  • Kies Configureren
You must be registered for see images


  • Kies Universal Resolvers
You must be registered for see images


  • Kies Priority
You must be registered for see images


  • Zet deze op 90 en kies Klaar
You must be registered for see images


  • Kies (Re)Authorize My Account
You must be registered for see images


  • Ga op je computer, telefoon of tablet naar en typ de weergegeven code in en kies Continue.
You must be registered for see images


  • Real-Debrid is nu ingesteld binnen Kodi!
You must be registered for see images


Real-Debrid instellen binnen SALTS

  • Open SALTS
  • Kies Settings
  • Kies Add-on Settings
  • Kies Source Sorting
  • Stel de 1st Sort Key op Debrid & 1st Sort Key Order op Best to Worst
  • Stel de 2nd Sort Key op Quality & 2nd Sort Key Order op Best to Worst
  • Kies OK
dankje ga er zeker even over lezen.
heb trouwens een heel andere skin.
deze heb ik er niet tusses staan.
 
Vanmorgen eens bekeken hoe het gaat met een RD account. Het zag er allemaal heel hoopvol uit:

You must be registered for see images


Dus ik dacht dat gaat goed. Maar daarna ging het toch mis:


You must be registered for see images


Zoveel sources en geen stream om te kijken. Wat doe ik fout??

Edit:
Kan dit iets te maken hebben met VPN? Heb ik met RD nog wel VPN nodig?
 
Laatst bewerkt: