Real-Debrid instellen in Kodi

Deze link https://kodi-forum.nl/threads/covenant-verbeteren.4687 heb ik al goed doorgelezen en toegepast.
En wat RD betreft, dat probeer ik morgen nog maar eens een keer.
Blijven me 2 vragen nog open staan:
Zou dit iets te maken kunnen hebben met VPN en heb ik met RD nog wel VPN nodig?


Edit:
Ik heb inmiddels bij RD opgezocht, maar mijn VPN wordt door RD niet geblokkeerd, nog sterker RD raadt Goose VPN juist aan ( ). Dus kan dat geen problemen opleveren.
 
Laatst bewerkt:
Deze link https://kodi-forum.nl/threads/covenant-verbeteren.4687 heb ik al goed doorgelezen en toegepast.
En wat RD betreft, dat probeer ik morgen nog maar eens een keer.
Blijven me 2 vragen nog open staan:
Zou dit iets te maken kunnen hebben met VPN en heb ik met RD nog wel VPN nodig?
Sommige VPN's blokkeert RD dus ja dat zou kunnen.
En er zijn nog geen berichten binnen van gebruikers die een boete hebben door geen VPN te gebruiken bij streamen.
 
Ik heb KODI op een Raspberry Pi

Zojuist Real-debrid geinstalleerd in KODI en krijg ook keurig de kode om het device te autoriseren, maar nu heeft KODI geen eigen Web browser...

- geprobeerd via Raspbian (linux) met Firefox die ook op de Raspberry is geinstalleerd. Na invoeren van de kode binnen 120 seconden 'zegt' de internet pagina in linux dat device is geautoriseerd, joepie!, maar terug in KODI bij openen van de real-debrid addon weer de melding dat device moet worden geautoriseerd in de browser... etc.
- Webviewer addon geinstalleerd in KODI. Ik kan geen URL intypen.
- Chrome launcher addon geinstalleerd in KODI. Werkt niet zonder Chrome.
- Browser launcher addon geinstalleerd in KODI. Werkt niet zonder een browser (IE, Firefox, ...)??
- en Chromium-browser installeert niet vanuit de SuperRepo repository...

Weet iemand een oplossing?
Is er een zelfstandig werkende Web browser in KODI?
 
Ik heb KODI op een Raspberry Pi

Zojuist Real-debrid geinstalleerd in KODI en krijg ook keurig de kode om het device te autoriseren, maar nu heeft KODI geen eigen Web browser...

- geprobeerd via Raspbian (linux) met Firefox die ook op de Raspberry is geinstalleerd. Na invoeren van de kode binnen 120 seconden 'zegt' de internet pagina in linux dat device is geautoriseerd, joepie!, maar terug in KODI bij openen van de real-debrid addon weer de melding dat device moet worden geautoriseerd in de browser... etc.
- Webviewer addon geinstalleerd in KODI. Ik kan geen URL intypen.
- Chrome launcher addon geinstalleerd in KODI. Werkt niet zonder Chrome.
- Browser launcher addon geinstalleerd in KODI. Werkt niet zonder een browser (IE, Firefox, ...)??
- en Chromium-browser installeert niet vanuit de SuperRepo repository...

Weet iemand een oplossing?
Is er een zelfstandig werkende Web browser in KODI?
Dat hoeft niet te gebeuren op hetzelfde apparaat. Je kunt elke smartphone of pc hier gebruiken.
 

Nieuwe versie 4.0.17
Nu ik deze erop heb kan ik dus niet meer een her activeren
Urlresolver foutkrijg ik als melding
Iemand enig idee?of misschien hetzelfde probleem gehad?
Volgende melding die ik krijg is login to debrid website,maar dat ben ik al
 
Laatst bewerkt:
Zojuist KODI opnieuw geïnstalleerd, met een Titanium Build,
met Neptune, maar daar doet Real Debrid het niet op,
en dan willen Exodus en Covenant niet meer installeren uit de vertrouwde repositories, zoals SuperRepo etc.
en de Smash source, die als een van de laatste nog exodus had, is helemaal leeg/geen zip-file...
Zucht...

Misschien overbodig, maar wie weet toch nuttig ter info,
na lang zoeken, heb ik covenant gevonden in source: :hitchhike:
 
Zojuist KODI opnieuw geïnstalleerd, met een Titanium Build,
met Neptune, maar daar doet Real Debrid het niet op,
en dan willen Exodus en Covenant niet meer installeren uit de vertrouwde repositories, zoals SuperRepo etc.
en de Smash source, die als een van de laatste nog exodus had, is helemaal leeg/geen zip-file...
Zucht...

Misschien overbodig, maar wie weet toch nuttig ter info,
na lang zoeken, heb ik covenant gevonden in source: :hitchhike:

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Ik snap er niks meer van
Sinds die nieuwe url resolver heb ik steeds meldingen dat ik moet inloggen op de rd site
 
Laatst bewerkt:
Zojuist KODI opnieuw geïnstalleerd, met een Titanium Build,
met Neptune, maar daar doet Real Debrid het niet op,
en dan willen Exodus en Covenant niet meer installeren uit de vertrouwde repositories, zoals SuperRepo etc.
en de Smash source, die als een van de laatste nog exodus had, is helemaal leeg/geen zip-file...
Zucht...

Misschien overbodig, maar wie weet toch nuttig ter info,
na lang zoeken, heb ik covenant gevonden in source: :hitchhike:
Ik denk dat verstandig is even een nieuwe topic aan te maken of de zoekfunctie raadplegen want je gebruik termen al Exodus en Superrepo waar veel over te vertellen is maar niet hier.
 
Kan iemand mij helpen ik heb een real debrid account en gebruik neptune rising en genesis reborn, heb alles aangemeld en krijg ook bij een serie of tv links met real debrid bovenaan te staan, echter als ik link 1 wil laten spelen gaat hij al mijn real debrid streams af en begint ie pas te spelen zodra hij bij een "niet" real debrid stream komt, iemand enig idee ?
merk net dat het bij placenta welk correct werkt maar bij neptune rising en genesis reborn hierboven beschreven issue geeft.
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag
Een vriend van mij heeft mij toegang verleend tot zijn account wat ook gelukt is. Ik krijg alle betaalde en niet betaalde streams echter krijg ik (bijna) bij alle streams 0 procent buffering. Is dit omdat het op 2 ips gebruikt wordt of staat er een instelling bij mij niet goed? Heb laatst wel via die easy advance settings het een en ander gewijzigd maar tevergeefs.
Ik hoor graag of er een oplossing is.
 
Vorige week succesvol rd account aangemaakt en 1080p kunnen kijken in covenant. Vanavond nagenoeg geen bronnen en op premium helemaal niets. Ff opnieuw rd geautoriseerd maar geen effect. Geen strstream te bekennen. Heb de film die ik van de week nog heb gekeken opnieuw opgezocht maar ook daar geen bruikbare stream.... Iemand een tip???
 
Kan iemand mij helpen ik heb een real debrid account en gebruik neptune rising en genesis reborn, heb alles aangemeld en krijg ook bij een serie of tv links met real debrid bovenaan te staan, echter als ik link 1 wil laten spelen gaat hij al mijn real debrid streams af en begint ie pas te spelen zodra hij bij een "niet" real debrid stream komt, iemand enig idee ?
merk net dat het bij placenta welk correct werkt maar bij neptune rising en genesis reborn hierboven beschreven issue geeft.
Genesis Reborn moet je ee url resolver opdaten uit de jesus repo dan krijg je weer links.