Real-Debrid instellen in Kodi

Dat zijn 2 kratjes bier die we nu toch niet meer mogen consumeren :oops:
'Een glas alcohol per dag is eigenlijk al te veel' -
 
  • Like
Reacties: Slikt
Vraagje,

Stel dat je Gaia gebruikt met real debrid, wordt de content die je kijkt (en dus is gedownload) ook geupload a la torrent stijl? Of is het enkel download?
 
Vraagje,

Stel dat je Gaia gebruikt met real debrid, wordt de content die je kijkt (en dus is gedownload) ook geupload a la torrent stijl? Of is het enkel download?
Zolang als het cached torrents zijn download je niks ( tenminste niet op je hdd) Deze staan in de cloud van rd. Hun hebben deze al voor je gedownload, het is klik en streamen zoals met hosters het geval is.
 
Ik meen dat een free account alleen midden in de nacht werkt, dus als je ploegendienst draait zou je het eens kunnen proberen?

Op zich valt zo’n abbo best mee voor wat je krijgt, kwalitatief goede streams met verschillende digitale audioformaten (dolby digital, DTS, dolby digital +, DTS HD, dolby Atmos), en vaak krijg je nog wel streams als ze bij de free scrapers niet meer te vinden zijn.

Als je geen ploegendienst draait, zou je het eens kunnen proberen voor 15 dagen voor 3 euro, of 30 dagen voor 4 euro, en dan ben je waarschijnlijk al snel overtuigd.?

Echter kan ik natuurlijk niet in je portemonnee kijken natuurlijk??‍♂️
Post automatically merged:

Ik meen dat de vrije tijd voor vrije accounts tussen 12 uur s’nachts en 6 uur s’morgens is trouwens?
Post automatically merged:

Oh ik zie dat ze het hebben veranderd, het is nu van 6 uur s’morgens tot 12 uur s’middags?

 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reply Arjan!
Dus ik moet nu snel een film gaan kijken, hahaha.

Ik vraag me dan meteen af, waar haalt RD de streams vandaan die Kodi niet kan vinden? ?

Ik denk er nog even over na en misschien probeer ik eens een keertje een kort abonnementje.

Alhoewel ik nu ook soms 4 tot 5 honderd streams krijg om uit te kiezen en ondanks mijn relatief langzame internet van 10 Mb/s zie ik toch een mooi vol buffer...niet altijd natuurlijk. ;)

You must be registered for see images attach
 
Bedankt voor je reply Arjan!
Dus ik moet nu snel een film gaan kijken, hahaha.

Ik vraag me dan meteen af, waar haalt RD de streams vandaan die Kodi niet kan vinden? ?

Ik denk er nog even over na en misschien probeer ik eens een keertje een kort abonnementje.

Alhoewel ik nu ook soms 4 tot 5 honderd streams krijg om uit te kiezen en ondanks mijn relatief langzame internet van 10 Mb/s zie ik toch een mooi vol buffer...niet altijd natuurlijk. ;)

You must be registered for see images attach

Die streams komen van hun eigen servers, als je een 5.1/7.1/9.1 opstelling hebt, dan is het zeker de moeite waard , met de extra geluidssporen die bij deze premium streams zitten, tevens bieden ze een secured lijn, men kan van buitenaf wel zien dat je content van real debrid haalt, maar niet wat.

Als dit je niet boeit, en je bent gelukkig zoals je het nu hebt, dan is het niet nodig, ieder zijn keus natuurlijk?
 
Die streams komen van hun eigen servers, als je een 5.1/7.1/9.1 opstelling hebt, dan is het zeker de moeite waard , met de extra geluidssporen die bij deze premium streams zitten, tevens bieden ze een secured lijn, men kan van buitenaf wel zien dat je content van real debrid haalt, maar niet wat.

Als dit je niet boeit, en je bent gelukkig zoals je het nu hebt, dan is het niet nodig, ieder zijn keus natuurlijk?
===============================================================
Onze dienst is legaal, wij slagen geen bestanden op die u download, wij tonen ook geen koppelingen naar illegale bestanden. Hoe dan ook, wij en onze host zijn niet verantwoordelijk als toch illegale bestanden download via onze dienst.
================================================================

Hoe moet je dit dan eigenlijk lezen ?
 
Ten eerste, slagen is slaan en tussen als en toch moet je... ?

Niet boeien is misschien teveel gezegd, maar als het met name om beter geluid gaat, dan is het voor mij niet interessant.
Mijn geluid komt uit de tv, dus geen 5.1 spul.

Ik dacht dat de streams beter zouden zijn, want hij slaat vaak de eerste stream van de lijst over.
Trouwens, is de bovenste stream doorgaans de beste?
 
Laatst bewerkt:
Het valt me op dat indien ik er eentje uit kies, het zeer lang duurt vooraleer er beeld komt...ligt dit misschien ergens aan de instellingen?
 
===============================================================
Onze dienst is legaal, wij slagen geen bestanden op die u download, wij tonen ook geen koppelingen naar illegale bestanden. Hoe dan ook, wij en onze host zijn niet verantwoordelijk als toch illegale bestanden download via onze dienst.
================================================================

Hoe moet je dit dan eigenlijk lezen ?

Tja goede vraag eigenlijk?

Van wat ik had begrepen slaan ze de cached torrents op op hun eigen server, en hosten ze verder niet, dat doen andere hosters voor ze, dat laatste lijkt me een juridisch zinnetje om zichzelf in te dekken???‍♂️
Post automatically merged:

Ten eerste, slagen is slaan en tussen als en toch moet je... ?

Niet boeien is misschien teveel gezegd, maar als het met name om beter geluid gaat, dan is het voor mijn niet interessant.
Mijn geluid komt uit de tv, dus geen 5.1 spul.

Ik dacht dat de streams beter zouden zijn, want hij slaat vaak de eerste stream van de lijst over.
Trouwens, is de bovenste stream doorgaans de beste?

Dit hoeft niet altijd zo te zijn, binnen sommige addons kan je ook instellen of je bepaalde hosters meegenomen wilt hebben?
Post automatically merged:

Dat ie de eerste paar overslaat kan zijn omdat de stream niet meer op de servers van de host staan
 
Ik volg momenteel de serie Zoo... Had ik geen real debrid kon ik wel stoppen met zoeken.... Alle gratis streams starten iig niet (ff getest v2 scrubs numbers etc) ik gebruik real debrid nu al een paar jaar en naar volle tevredenheid...
De nieuwste films /series kun je wel redelijk goed met gratis streams binnen harken hoor... Maar owee als de content wat ouder is... Dan wordt het heeeeel lastig... En die paar euries... Netflix.. Video land etcetera die zuigen je portemonnee pas leeg
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Ik weet niet hoe oud Zoo is, maar ik ben pas begonnen met handmaid's tale en die pakt hij wel.
Maar die is pas 2 jaar oud zie ik.
Post automatically merged:

Ik heb voor de gein Zoo opgezocht en geprobeerd, die serie uit 2015 toch?
Start prima, ik heb drie afleveringen getest.
 
Laatst bewerkt: