Tutorial: Unlock gratis Premium tegoed voor Real-Debrid

dizidoos

Actief
1 dec 2016
40
33
6
45
RealDebrid levert goede content, supersnelle downloads en heel veel streams in 1080p (Full HD). Normaliter kost deze dienst geld, maar wij hebben een methode ontdekt hoe je deze tegoeden kunt unlocken.
Stappenplan:
  1. Kijk in onderstaand filmpje waar je exact op moet klikken:
You must be registered for see medias

Per keer kun je 2 tot 3 dagen Premium tegoed krijgen, maar je spaart ook gelijk loyaliteitspunten. (circa 150). En vervolgens kun je weer 1000 loyaliteitspunten besteden aan 30 (!) dagen Premium tegoed....
Filmpje met uitleg hoe je Real-Debrid activeert in Dizidoos
You must be registered for see medias

Oorspronkelijke nieuwsbericht staat ook op
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Spinix
Mooie uitleg & bedankt voor het delen :)
En ik wil ook nog even zeggen: Die paar euro die je betaal voor Real-Debrid zijn het echt dubbel en dwars waard ;)
 
  • Like
Reacties: dizidoos
Mooie uitleg & bedankt voor het delen :)
En ik wil ook nog even zeggen: Die paar euro die je betaal voor Real-Debrid zijn het echt dubbel en dwars waard ;)
Ben ik met je eens. Ik ben er nu paar dagen mee bezig en het bevalt mij ook erg goed. Ik kan me alleen wel voorstellen dat dit ook een methode is voor mensen die graag een tijdje willen uit proberen.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Jammer wil best een vragenlijst invullen, maar als ze gaan vragen naar me inkomsten haak ik af.
Abonnement is al spotgoedkoop en ze geld meer dan waard.
 
Jammer wil best een vragenlijst invullen, maar als ze gaan vragen naar me inkomsten haak ik af.
Abonnement is al spotgoedkoop en ze geld meer dan waard.
Je kunt kiezen wat voor vragenlijsten etc je wilt invullen.

Tip: Maak een apart "Spam e-mail adres" aan zodat niet je hele mailbox vol zit met reclame straks.
Vul nooit je echte telefoon nummer in.
 
Je kunt kiezen wat voor vragenlijsten etc je wilt invullen.

Tip: Maak een apart "Spam e-mail adres" aan zodat niet je hele mailbox vol zit met reclame straks.
Vul nooit je echte telefoon nummer in.
Eerlijk gezegd vind ik het de moeite nt om voor die paar euro per mnd de boel te flessen.
Aangezien ze voor heel weinig een mooie service bieden.
En die servers ook betaald moeten worden.
P.s ik ben qua downloads e.d geen moraalridder.
Maar dit soort diensten moet je koesteren
 
  • Like
Reacties: Lex en karavaan
Eerlijk gezegd vind ik het de moeite nt om voor die paar euro per mnd de boel te flessen.
Aangezien ze voor heel weinig een mooie service bieden.
En die servers ook betaald moeten worden.
P.s ik ben qua downloads e.d geen moraalridder.
Maar dit soort diensten moet je koesteren
Ze verdienen hetzelfde bedrag aan de vragenlijsten.