Tv Add-ons terug?

Rob0860

Gevorderd
24 jul 2016
126
68
16
63


Excuses als dit niet is toegestaan, dan mag het verwijderd worden
 
Laatst bewerkt:
tvaddons.co is ook online met de zelfde site als vroeger
tvaddons.co is ook online met de zelfde site als vroeger
 
Buiten het feit dat ze geld nodig hebben voor de rechtzaken, zal er denk ik persoonlijk alleen maar add ons in komen te zitten die als legaal wordt gezien. Ze worden nu continue gevolgd. Ze vechten nu tegen grootmachten die geld genoeg hebben.
 
tvaddons.co is ook online met de zelfde site als vroeger
tvaddons.co is ook online met de zelfde site als vroeger
U toetsenbord bleef hangen ..... wellicht had u dat niet in de gaten dus attendeer ik u daar graag even op :)
 
Buiten het feit dat ze geld nodig hebben voor de rechtzaken, zal er denk ik persoonlijk alleen maar add ons in komen te zitten die als legaal wordt gezien. Ze worden nu continue gevolgd. Ze vechten nu tegen grootmachten die geld genoeg hebben.
Heb net even gekeken en het lijkt er inderdaad om dat er alleen maar legale addons in verwerkt zitten. Je kan het zelf checken via je browser:
 
Buiten het feit dat ze geld nodig hebben voor de rechtzaken, zal er denk ik persoonlijk alleen maar add ons in komen te zitten die als legaal wordt gezien. Ze worden nu continue gevolgd. Ze vechten nu tegen grootmachten die geld genoeg hebben.
Klopt, even geld vangen nu. Vind het een beetje dubbel aangezien deze gast zegt dat de site vroeger "36 million active users" had. Als die echt zoveel gebruikers had had die nu zoveel verdient dat die vast wat had kunnen sparen voor een rechtzaak.. Uiteraard wens ik deze meneer het beste en hoop ik dat ze het winnen van deze grootmachten zodat ze een stapje terug zetten. Zonder DCMA een website offline halen en geld ijzen is ook een rare manier van zaken doen.
 
Las er in verbazing over op TorrentFreak News:
- TVAddons Returns, But in Ugly War With Canadian Telcos Over Kodi Addons -

Bell Canada, TVA, Videotron, and Rogers are collectively suing Kodi addon repository TVAddons, TorrentFreak can reveal.
The lawsuit targets TVAddons' operator for the alleged unlawful distribution of Kodi software addons.
It's fair to say that thus far, this process has revealed some of the most shocking abuses of power ever seen in an online copyright infringement case. (meer op de site)


Een voor mij lastig te vatten verhaal maar TorrentFreak 's "newer post" bleek helaas niet eenvoudiger of gezelliger:
- Dutch Film Distributor to Target BitTorrent Users For Cash ‘Fines’ -

Netherlands-based movie distributor Dutch Filmworks is set to target Internet users who download and share copyrighted content using BitTorrent.
Details of the plan have been made public by the Dutch Data Protection Authority, which needs to be formally advised in order for the data collection to go ahead.
Users found to be infringing copyright will receive a demand for cash settlement. (vervolg op de site met o.a: detailed application ( ) dated July 2017)
 
Las er in verbazing over op TorrentFreak News:
- TVAddons Returns, But in Ugly War With Canadian Telcos Over Kodi Addons -

Bell Canada, TVA, Videotron, and Rogers are collectively suing Kodi addon repository TVAddons, TorrentFreak can reveal.
The lawsuit targets TVAddons' operator for the alleged unlawful distribution of Kodi software addons.
It's fair to say that thus far, this process has revealed some of the most shocking abuses of power ever seen in an online copyright infringement case. (meer op de site)


Een voor mij lastig te vatten verhaal maar TorrentFreak 's "newer post" bleek helaas niet eenvoudiger of gezelliger:
- Dutch Film Distributor to Target BitTorrent Users For Cash ‘Fines’ -

Netherlands-based movie distributor Dutch Filmworks is set to target Internet users who download and share copyrighted content using BitTorrent.
Details of the plan have been made public by the Dutch Data Protection Authority, which needs to be formally advised in order for the data collection to go ahead.
Users found to be infringing copyright will receive a demand for cash settlement. (vervolg op de site met o.a: detailed application ( ) dated July 2017)
Grappig dat Dutch Filmworks dit wil doen, hun eigen films zijn zo slecht dat volgens mij niemand het in hun hoofd haalt om die films te downloaden via torrents :crocodile:
Bovendien denk ik dat we de kant van Duitsland opgaan wat dus betekend dat binnenkort iedereen aan de VPN's zit haha.
 
  • Like
Reacties: Pyrrho
Grappig dat Dutch Filmworks dit wil doen, hun eigen films zijn zo slecht dat volgens mij niemand het in hun hoofd haalt om die films te downloaden via torrents :crocodile:
Bovendien denk ik dat we de kant van Duitsland opgaan wat dus betekend dat binnenkort iedereen aan de VPN's zit haha.

Ze willen dus ook een Duits bedrijf inhuren volgens TF news:
"DFW will employ an external German-based tracking company to monitor alleged pirates which will “automatically participate in swarms in which works from DFW are being shared.”
Wir haben es nicht gewusst...
 
  • Like
Reacties: Spinix
ze lijken gewoon alles aan te bieden aan addons weer! kunnen we weer los haha :D
 
ze lijken gewoon alles aan te bieden aan addons weer! kunnen we weer los haha :D
Als ik u was zou ik eerst eens gaan zoeken op dit Forum over Tv add-ons (hierboven staat al wat beschreven over Tv add-ons) en doe er u voordeel mee !!
 
  • Like
Reacties: MauTa en Lex
Als ik u was zou ik eerst eens gaan zoeken op dit Forum over Tv add-ons (hierboven staat al wat beschreven over Tv add-ons) en doe er u voordeel mee !!

oh shit :p ja nee... net te laat :( gauw alles maar verwijderen denk ik?
Nou alles? En dat weet je zeker ...bovenstaande berichten geven een andere indruk.

Nee, ik keek net even op hun site.. was helaas te enthousiast :( jammer, want echt een complete aanbieder voor goeie addons heb ik nog niet weer gevonden :( enthousiasme :(:(:(
 
  • Like
Reacties: Lex
oh shit :p ja nee... net te laat :( gauw alles maar verwijderen denk ik?


Nee, ik keek net even op hun site.. was helaas te enthousiast :( jammer, want echt een complete aanbieder voor goeie addons heb ik nog niet weer gevonden :( enthousiasme :(:(:(
Op zowerktkodi.nl kun je veel vinden. Alles uit 1 universele repo halen is tegenwoordig moeilijk omdat die repo's komen en gaan.
 
  • Like
Reacties: Pyrrho en MauTa