tv addons voor kodi

peters

Forumlid
7 okt 2016
8
0
1
74
ik heb gezien dat jully tv seven hebben. die zou ik graag willen hebben ik ben hier zeer dankbaar voor. ik heb parkinson en zit graag op allerhande sites zoalsdeze. zou graag een handleiding willen hoe ik tv seven in kodi moet installeren ik heb ook een android box 5.0 andoid {tx2} hoe moet ik dit op deze box installeren?
 
De apk downloaden en op USB stick zetten die in je box doen dan installeer van onbekende bronnen aanvinken en dan installeren via app installer als ik het goed heb zo uit mijn hoofd
Ik ben onderweg dus kan niet voor je nakijken oo mijn box
Mocht ik het fout hebben dan zal vast mij iemand hier corrigeren ...:hamer:
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs
Klopt , Arjan heeft een duidelijke uitleg en app erbij gezet dus als je op je gemak e.e.a. doorleest en stap voor stap begint komt dat helemaal goed
 
Meneer Peters heeft enkele maanden geleden ook al een keer onze hulp hier voor ingeroepen. Toen heb ik geadviseerd dat door zijn handicap het verstandig was hulp in te roepen van een familielid of bereidwillige buurman. Hoop van harte dat het nu wel gaat lukken
 
mischien is het een idee om teamviewer te installeren als meneer peters niemand heeft die hem kan helpen ?
Dan kan iemand op afstand hem helpen ?
 
Nou ben ik geen arts, maar parkinson is toch alleen maar trillen en stijfheid (no phun intended), of verlaagd het ook IQ/denkvermogen ? Ik moest het ook even googlen hoor, maar in hoeverre is parkinson, hoe vervelend dat ook is (!), een beperking om Kodi en add ons te installeren ? (behalve dan dat fysiek de afstandsbediening/keyboard bedienen lastiger gaat)

Er wordt ook gevraagd HOE het moet, dus ik denk dat het ziektebeeld eigenlijk lós staat van de hulpvraag in Kodi en wellicht niet relevant is.

Valt me sowieso trouwens op dat ik vaak lees in posts of privéberichten dat mensen bij het stellen van hun vraag wijzen op hun leeftijd of ziekte, ik wil niks bagatelliseren maar als je je op dit forum kunt inschrijven en een vraag typen moet het installeren van een app op zich ook geen ondoenlijke job zijn toch ?

Even als polderpsycholoog kort door de bocht, zou het zonder die bepaalde aandoening of hoge leeftijd het mensen dan wél zijn gelukt of is het gewoon veel simpeler een kwestie van RTFM ?

:rtfm1:
 
ik heb geen idee wat allemaal bij Parkinson komt kijken
Was zomaar een oplossing mischiens die door mijn hoofd schoot
Andere idd ff uitleg bekijken en als het niet lukt alsnog de hulptroepen inschakelen
 
@Staffjunk Teamviewer is prima oplossing kerel, doe ik soms ook wel es als ik tijd en zin heb voor mensen, ik zat uit verveling alleen te filosoferen over waarom mensen ziektes en leeftijd vermelden, of dat nou echt relevant is. Verder off topic :)
 
Meneer Peters geeft ook zelf aan in zijn profielschets dat hij helaas moeite heeft met de instellen van zijn box,maar nogmaals wens ik hem veel succes met het installeren van de software
 
ja succes, maar op ons forum staan inmiddels zoveel tutorials en links dat met een beetje :rtfm1: en wat doorzettingsvermogen het niet lastig meer is kodi te installeren (slechts een app) en daarin exodus voor films.