Tv bov x96

jjpeter80

Actief
23 okt 2016
35
6
6
You must be registered for see images attach
Vandaag binnengekregen tv box x96
Prima kastje ,doet wat die moet doen en zonder hinderlijke happeringen
Koki draait er verassend snel op, gewoon over WiFi.
Zit ook een plastic beugel bij om hem achter op je tv te plakken + een kabel voor afstandbediening voor als je besluit om hem uit het zicht te plaatsen (ir verlengkabel ) .zodat je niets ziet liggen

Dus voor mensen die een filmpje willen kijken via exodus een prima ding :klappen:
Ontdek ik nog minpunten zal ik het hier vermelden .
Maar de eerste indruk is goed !!!!!



Deze heb ik ook binnengekregen maar nog niet getest !!!!!!!!!

Maar als ik dat gedaan heb.kom ik er nog op terug,:update1::rader:
Mini M8S II Amlogic S905X 2GB RAM 16GB ROM TV Box
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Staffjunk
You must be registered for see images attach
Vandaag binnengekregen tv box x96
Prima kastje ,doet wat die moet doen en zonder hinderlijke happeringen
Koki draait er verassend snel op, gewoon over WiFi.
Zit ook een plastic beugel bij om hem achter op je tv te plakken + een kabel voor afstandbediening voor als je besluit om hem uit het zicht te plaatsen (ir verlengkabel ) .zodat je niets ziet liggen

Dus voor mensen die een filmpje willen kijken via exodus een prima ding :klappen:
Ontdek ik nog minpunten zal ik het hier vermelden .
Maar de eerste indruk is goed !!!!!



Deze heb ik ook binnengekregen maar nog niet getest !!!!!!!!!

Maar als ik dat gedaan heb.kom ik er nog op terug,:update1::rader:
Mini M8S II Amlogic S905X 2GB RAM 16GB ROM TV Box
Hallo Peter,

Ik heb eenzelfde kastje, zij het dat er dan een sticker van KodiStreamZ op zit. IK ben alle gegevens kwijt toen ik een fabrieksinstellingen reset deed. Er zat ook geen installatiefile bij, dus werk nu weer met een kaal kastje. Heb jij wel een backup/installatie file en kunnen wij praten over een kopie hiervan? gr Rob
 
Hallo Peter,

Ik heb eenzelfde kastje, zij het dat er dan een sticker van KodiStreamZ op zit. IK ben alle gegevens kwijt toen ik een fabrieksinstellingen reset deed. Er zat ook geen installatiefile bij, dus werk nu weer met een kaal kastje. Heb jij wel een backup/installatie file en kunnen wij praten over een kopie hiervan? gr Rob
De kans dat je op korte termijn een reactie ontvangt van Peter is gering aangezien hij al ruim 4 maanden vakantie viert op dit forum.
Maar we laten je niet in de kou staan hoor ......
https://kodi-forum.nl/threads/invictus-build.3853/#post-33863
 
  • Like
Reacties: SenRav
De kans dat je op korte termijn een reactie ontvangt van Peter is gering aangezien hij al ruim 4 maanden vakantie viert op dit forum.
Maar we laten je niet in de kou staan hoor ......
https://kodi-forum.nl/threads/invictus-build.3853/#post-33863

Mag ik je alvast danken voor de snelle reactie :), Ik ga er vanavond mee aan de slag maar zal (vanwege trage verbindingen hier) pas na het weekend laten weten of t allemaal gelukt is
Mag ik je alvast danken voor de snelle reactie :), Ik ga er vanavond mee aan de slag maar zal (vanwege trage verbindingen hier) pas na het weekend laten weten of t allemaal gelukt is
Mijn dank grenst aan het waanzinnige, ondanks een trage verbinding heb ik de instructies gevolgd met als resultaat een werkende tvbox. En die invictus repository kan ik iedereen aanraden, wat een gemak. Lex, hardstikke bedankt nogmaals
 
  • Like
Reacties: Lex
Mag ik je alvast danken voor de snelle reactie :), Ik ga er vanavond mee aan de slag maar zal (vanwege trage verbindingen hier) pas na het weekend laten weten of t allemaal gelukt is

Mijn dank grenst aan het waanzinnige, ondanks een trage verbinding heb ik de instructies gevolgd met als resultaat een werkende tvbox. En die invictus repository kan ik iedereen aanraden, wat een gemak. Lex, hardstikke bedankt nogmaals
Haha rustig maar graag gedaan hoor ...wacht maar tot je onze gepeperde fractuur op je gangmat aantreft! dan slaat de stemming wel om :lol:
 
  • Like
Reacties: Spinix en akko