tv box

vic

Actief
21 aug 2016
40
3
6
73
hallo
ik heb een tv box T6 s905x en box blijft stilstaan bij zappen,geraak dan niet voor of achteruit of op welke toets ik ook druk er gebeurt niets meer.
Ook gebeurt het soms dat wanneer ge niets meer kunt hij een raar brommend geluid geeft.
als dat nu 1x maal gebeurt is niet zo erg maar gebeurt regelmatig.
weet iemand wat ik daar aan kan doen of wat dat is,buiten er ne klop op te geven met een hamer.
dank
 
Klinkt als een vastloper, en als die blijft hangen en een brommend geluid geeft kan het zo zijn dat er iets met de onderdelen niet goed is, had dit ook met mijn oude laptop, met als gevolg een blue screen.

Heb je een USB apparaat aangesloten wat dit misschien kan veroorzaken? (Probeer het eens een tijd zonder USB's aangesloten te hebben kijken of dat helpt. Zorg wel dat je je box herstart nadat je elke USB eruit hebt gehaald.)
Je zou mocht dit echt regelmatig gebeuren ook eens kunnen proberen om je Android box te resetten. Mocht dit ook niet helpen dan denk ik dat je Box niet helemaal oké is en dan heb je dus 2 opties:

1. Mocht de box nog redelijk nieuw zijn een claim via PayPal proberen in de hoop dat je een deel van je geld terug krijgt.
2. Een nieuwe Android Box kopen.
 
ik had er een usb in zitten voor mijn toetsenbord,heb die eruit gedaan en ga nu een paar dagen aanzien,maar ik heb mijn twijfels.
u hoort nog van mij als ik het goed uitgeprobeerd heb,voor nu alvast bedankt.
 
  • Like
Reacties: Spinix en Lex
ik had er een usb in zitten voor mijn toetsenbord,heb die eruit gedaan en ga nu een paar dagen aanzien,maar ik heb mijn twijfels.
u hoort nog van mij als ik het goed uitgeprobeerd heb,voor nu alvast bedankt.
Ik snap dat je je twijfels hebt maar het gebeurd vaak genoeg door USB apparaten :p
Als ik mensen met hun computer moet helpen (Vooral Windows 10) kom ik heel vaak tegen dat een fout wordt veroorzaakt (zoals een blue screen) door een USB apparaat. Meestal zijn de drivers dan ook niet helemaal goed maar aangezien een Android box kant en klaar geleverd wordt zouden die drivers geen probleem moeten zijn bij jou.
 
toch is het niets gekort ,hij blijft stilstaan soms met geluid(brommend) soms gewoon stilstaand beeld.
geef het op.
toch bedankt voor de hulp.
 
toch is het niets gekort ,hij blijft stilstaan soms met geluid(brommend) soms gewoon stilstaand beeld.
geef het op.
toch bedankt voor de hulp.

Gebruik je het met android? of alleen voor kodi?

Want dan kan je er nog eventueel voor kiezen om Libreelec te draaien op de box :)