1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

TV boxen, Mini PC's, Tablets etc met hoge korting @Gearbest.com

Discussie in 'Reviews' gestart door Spinix, 20 mrt 2017.

1. Spinix

Spinix Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    1.169
    Sinds ik lid ben van het affiliate programma van GearBest krijg ik ook meldingen over nieuwe aanbiedingen. In deze lijst vind je de laatste aanbiedingen. Aanbiedingen worden ELKE DAG om 00:00 bijgewerkt.
    Vind je hier geen leuke aanbiedingen? Kijk dan eens Login of registreer een account om deze link te zien.. Mocht je Kodi-forum.nl willen steunen dan kun je ons helpen door een product van GearBest via ons te kopen, om dit te doen is heel simpel: Klik eerst Login of registreer een account om deze link te zien. en herlaad dan de pagina van het product dat je wilt kopen. (Of kies het product hier onder uit de lijst) Dan krijgen wij een paar % van je aankoop zodat wij nieuwe tv boxen etc kunnen krijgen om te reviewen. Bedankt! (Je kunt voor de zekerheid nog even de link van het product in dit topic achter laten, dan kan ik kijken of er toch nog wat korting voor te vinden is).

Let op: Ga je een Android Box kopen? Kijk dan eerst of er goede reviews over staan in het Login of registreer een account om deze link te zien. forum! (Zo niet dan kun je het beste even een topic maken zodat anderen hun mening kunnen geven).

Let op: Mocht je wat bestellen uit China lees dan ook even dit topic door: Login of registreer een account om deze link te zien.

Vaak is een product prijs nog goedkoper dan hier wordt weergegeven (Vooral als er geen procent korting bij staat). Dit kun je controleren door op het product te klikken en te kijken wat GearBest voor prijs weergeeft. Ook helpt het soms om eens van warehouse te wisselen. (Het ene warehouse levert hem soms goedkoper dan de ander)
    Tip: Druk op Ctrl + F om snel een product te zoeken.

Tv boxen:

Tablets:

Alle Deals:
    Klik Login of registreer een account om deze link te zien. om alle deals te zien. (Let op: Het laden kan even duren!)

Laatst bewerkt: 14 aug 2017
    RobertoKodi en Panadero vinden dit leuk.
  2. RobertoKodi

RobertoKodi Expert

Leuk Bevonden:
    137
    Zojuist me eerste bestelling gedaan... leuke site .
    Doet me denken aan die site waar ik vroeger bestelde Login of registreer een account om deze link te zien.
    Al ziet de opzet er een stuk beter uit, en daar hing ik er telkens aan met bij betalen bij bezorging .
    Vandaar daar ben gestopt met bestellen, buiten dat het lang duurde voordat ik het kreeg :lach:

Spinix vindt dit leuk.
  3. Spinix

Spinix Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    1.169