Add-on Tv guide fullscreen

1 mrt 2019
1.086
473
216
Naam
Tv guide fullscreen
ID
Script.tv.fullscreen
Versie
0.17.445
Repository
Primaeval
Categorie
Programma add-on
In deze addon kan je oa live streams uit addons koppelen aan een xml, en dus heb je een tv gids waar je op kan klikken om een zender te bekijken. Ik gebruik de live streams van de vrt nu, vtm go en hanssettings addons in combinatie met deze tv gids addon.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200415-001254.png
    Screenshot_20200415-001254.png
    584,7 KB · Weergaven: 102
  • Like
Reacties: Spinix
Stel eerst bij de add-on instellingen je xml tv url in, en klik dan op OK
You must be registered for see images attach

Open dan de addon
You must be registered for see images attach

Ga naar de zender die je wilt koppelen en houd de selectie knop van je afstandsbediening ingedrukt, en kies dan stream setup
You must be registered for see images attach

Klik nu rechts boven op browse, en kies dan links de addon waar je livestreams in te vinden zijn (bv vtm go, vrt nu, kanalenlijst hans, ....). En kies in de add-on de livestream van de zender. En klik vervolgens beneden op save.
You must be registered for see images attach
 
Laatst bewerkt:
Werkt perfect! Heeft me veel tijd bespaard, dikke merci!

Toch nog wat vraagjes:
- bij de addon ‘vier vijf zes’ krijg ik steeds de melding unknown user, terwijl ik op de iPad wel kan kijken onder mijn login?
- retrospect: krijg bijna altijd een error ‘no episodes found’ or ‘error retrieving the list of items’?

zijn dit dan problemen met de addons?

En bestaat er nog een andere manier op Kodi om afleveringen uit het verleden te zien?
 
Werkt perfect! Heeft me veel tijd bespaard, dikke merci!

Toch nog wat vraagjes:
- bij de addon ‘vier vijf zes’ krijg ik steeds de melding unknown user, terwijl ik op de iPad wel kan kijken onder mijn login?
- retrospect: krijg bijna altijd een error ‘no episodes found’ or ‘error retrieving the list of items’?

zijn dit dan problemen met de addons?

En bestaat er nog een andere manier op Kodi om afleveringen uit het verleden te zien?
Geen idee, de 456 addon gebruik ik niet. En ook retrospect gebruik ik tegenwoordig alleen nog om npo terug te kijken, maar de dingen die niet gegeoblokkeerd zijn werken daar wel prima.

Hier vind je een lijst met alle manieren om vlaamse tv te kijken in kodi,
 
Die site had ik al gevonden, maar zelfs met VPN op Belgie werkt de 456 niet, maar wel de yelo addon voor die posten.
Maakt niet uit, je hebt me al enorm geholpen, veel dank hiervoor!
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Ik heb vier vijf zes net even geïnstalleerd en het werkt prima, misschien heb je gewoon een fout gemaakt bij het intypen van je emailadres of wachtwoord.
You must be registered for see images attach
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Ik heb nu in kodi de volgende plugins die werken: vrtnu , vtmgo , retrospect, hans kanalenlijst , vier vijf zes en Regio TV . Ik heb dan de addon TV guide fullscreen geïnstalleerd en de url ingevuld en alles gedaan wat hierboven is vermeld en bij het starten van deze addon komen de iconen van de zenders één, canvas, vtmgo, cazz , cazz2,Q2 ...tv limburg op het scherm en wanneer ik op één van die iconen druk dan komen de livestreams op het scherm - tot zo ver alles ok - maar ik heb nog twee problemen op te lossen : ten eerste: hoe kan ik vlaamse zenders (en iconen) toevoegen aan deze lijst ( want ik zou de volgende zenders in deze addon willen: één-canvas-vtm-vtm2-vtm3-Play4-RobTV-TV Limburg); ten tweede : hoe kom ik aan de data van titels en beschrijvingen van deze tv gids (de lijst van de zenders en de tijdsverdelingen van de programma's komen wel op het scherm maar het rooster is leeg : de titels en beschrijvingen van de programma's van die dag van die zenders zijn niet ingevuld) , de vraag is nu : kunt u mij helpen om die twee problemen op te lossen?
 
Ik gebruik deze addon niet meer, nu gebruik ik de IPTV Manager addon. Deze addon stelt alles zelf in haalt de tv gids info uit de ondersteunende streaming addons, oa. Vtmgo, vrtnu, goplay, ...( )
You must be registered for see images attach

You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach
 
Ik gebruik deze addon niet meer, nu gebruik ik de IPTV Manager addon. Deze addon stelt alles zelf in haalt de tv gids info uit de ondersteunende streaming addons, oa. Vtmgo, vrtnu, goplay, ...( )
You must be registered for see images attach

You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach
Bedankt. Ik zal de link uitproberen en u op de hoogte houden!
Ik gebruik deze addon niet meer, nu gebruik ik de IPTV Manager addon. Deze addon stelt alles zelf in haalt de tv gids info uit de ondersteunende streaming addons, oa. Vtmgo, vrtnu, goplay, ...( )
You must be registered for see images attach

You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach

Ik heb nu in kodi de volgende plugins die werken: vrtnu , vtmgo , retrospect, hans kanalenlijst , vier vijf zes en Regio TV . Ik heb dan de addon TV guide fullscreen geïnstalleerd en de url ingevuld en alles gedaan wat hierboven is vermeld en bij het starten van deze addon komen de iconen van de zenders één, canvas, vtmgo, cazz , cazz2,Q2 ...tv limburg op het scherm en wanneer ik op één van die iconen druk dan komen de livestreams op het scherm - tot zo ver alles ok - maar ik heb nog twee problemen op te lossen : ten eerste: hoe kan ik vlaamse zenders (en iconen) toevoegen aan deze lijst ( want ik zou de volgende zenders in deze addon willen: één-canvas-vtm-vtm2-vtm3-Play4-RobTV-TV Limburg); ten tweede : hoe kom ik aan de data van titels en beschrijvingen van deze tv gids (de lijst van de zenders en de tijdsverdelingen van de programma's komen wel op het scherm maar het rooster is leeg : de titels en beschrijvingen van de programma's van die dag van die zenders zijn niet ingevuld) , de vraag is nu : kunt u mij helpen om die twee problemen op te lossen?
Update 16/06/21

dank zij jouw reactie is mijn probleem opgelost: ik heb de iptv manager geïnstalleerd en pvr simple geconfigureerd en in de addons vtm go en goplay de iptv integratie aangevinkt , opnieuw gestart en alles was in orde
hartelijk dank , mocht ge nog extra zaken ondervonden met de addon iptv-manager dan mag u ze gerust met de
forum-leden en met mij delen!
 
@admin Mmmm bovenstaaande ziet er veel belovend uit, mss een idee om een eigen topic van de iptv manager aan te maken met deze laatse info!
 
@admin Mmmm bovenstaaande ziet er veel belovend uit, mss een idee om een eigen topic van de iptv manager aan te maken met deze laatse info!
Beloofd! (waarschijnlijk tijdens of vlak na het weekend)
Bedankt. Ik zal de link uitproberen en u op de hoogte houden!



Update 16/06/21

dank zij jouw reactie is mijn probleem opgelost: ik heb de iptv manager geïnstalleerd en pvr simple geconfigureerd en in de addons vtm go en goplay de iptv integratie aangevinkt , opnieuw gestart en alles was in orde
hartelijk dank , mocht ge nog extra zaken ondervonden met de addon iptv-manager dan mag u ze gerust met de
forum-leden en met mij delen!



livestrea

(waarschijnlijk tijdens het weekend)
Post automatically merged:

Beloofd! (waarschijnlijk tijdens of vlak na het weekend)





Update 17/06/21

In GoPlay bestaan er bij mijn weten geen livestreams voor Play4 t/m Play7 . Ik los dit op door naar de tv gids te gaan van GoPlay en dan op de datum van vandaag het programma van de livestream te selecteren. Wanneer ik dus in TV gids van iptv manager eender welke van de zenders van GoPlay selecteer en wil afspelen, dan komt op het scherm steeds de melding "er is geen live stream beschikbaar voor Play4", is dit in de IPTV-manager door een bepaalde setting te omzeilen?
 
Laatst bewerkt:
IPTV manager is een verschrikkelijke addon. Hij onthoudt niets. Elke dag verdwijnt mijn lijst met favoriete zenders, of laadt de epg niet.
 
IPTV manager is een verschrikkelijke addon. Hij onthoudt niets. Elke dag verdwijnt mijn lijst met favoriete zenders, of laadt de epg niet.
Ik gebruik deze addon nu al best lang, op mijn mi box komt het af en toe wel voor dat mijn favorieten lijst niet goed werkt, maar op mijn firestick doet de addon het altijd perfect.
Ik gok dus dat het niet aan de addon ligt, maar aan het toestel of de instellingen.

Meld je probleem zeker ook op github, misschien is er zelfs al een oplossing gepost voor iemand met hetzelde probleem.
 
Heb er al heel wat uren aan besteed. Het issue dat het meest in buurt komt is dit :



ik installeer alles, werkt perfect. Volgende dag start ik kodi en mijn tv gids en kanalenlijst is leeg. Ik kan dan een manuele refresh doen, maar mijn favorieten of custom kanaalvolgorde is allemaal weg.
 
Deze beschrijving hier komt nog het meest in de buurt. Ook geen oplossing gzvonden hier:

 
Deze beschrijving hier komt nog het meest in de buurt. Ook geen oplossing gzvonden hier:

Dan zou ik als ik u was bij de github van iptv manager zelf een nieuwe issue aanmaken, en er ook een log posten.
Als je je probleem goed kan uitleggen, vermelden wat je al geprobeerd hebt en vriendelijk vraagt welke stappen je nog kan ondernemen, denk ik wel dat de ontwikkelaars of andere gebruikers je daar van antwoorden kunnen voorzien.