TV - IPTV Kanaal Logo's en Radio Kanaal Logo's

The Brook

Expert
15 okt 2016
193
72
16
Voor de liefhebbers , die de ontbrekende Kanaal logo's in de IPTV kanalenlijst willen plaatsen en/of vervangen.
Deze zijn door mij zover verzameld en gebruikt om diverse ontbrekende logo's in "mijn" IPTV Link te plaatsen.
Hoop dat je hiermee uit de voeten kan....en je lijst "kompleet" kan maken.

-= IPTV Kanalen Logo's =-

-= Radio Kanalen Logo's =-

• Like
Reacties: Bob Gies

Robstar

Forumlid
7 apr 2019
11
1
6
52
Voor de liefhebbers , die de ontbrekende Kanaal logo's in de IPTV kanalenlijst willen plaatsen en/of vervangen.
Deze zijn door mij zover verzameld en gebruikt om diverse ontbrekende logo's in "mijn" IPTV Link te plaatsen.

Effe vreselijk off topic, maar ik zie dat veelvan magco komen, heb jij daar beeld op, hier testlijn die wel verbindt maar geen beeld geeft.

The Brook

Expert
15 okt 2016
193
72
16
Effe vreselijk off topic, maar ik zie dat veelvan magco komen, heb jij daar beeld op, hier testlijn die wel verbindt maar geen beeld geeft.
Ik ken heel Magco niet, maar deze heb ik van internet verzameld.
Zijn algemene Logos welke bijna door iedere " Provider " worden gebruikt.

• Like
Reacties: Robstar

Misterivel

Forumlid
28 jul 2020
7
1
6
30

Kan je er ook die nieuwe logo's tussen zetten van de zenders ? zoals vtm 2 enzo ?