Tv-kijken binnen Kodi

leentjr

Actief
28 jul 2021
40
11
6
46
Hallo, ik heb geprobeerd via een beschrijving kodi aan de praat te krijgen via github maar bij het installeren van de github krijg ik de melding kan github niet voldaab. doe ik iets fout? ik heb de stappen gevolgd die er bij stonden. Sorry voor het ongemak maar ben hier nieuw en zou graag tv willen kijken via kodi omdat de huidige abonnementen zo vreselijk duur zijn.
 
Ik zie uit je eerdere vraag dat je al tips had gekregen, maar dat het niet lukte met Retrospect. Probeer het eens volledig opnieuw en meld hier wat er wel lukt of op welk moment het misgaat. Begin met een schone Kodi: de Kodi app verwijderen en opnieuw uit de playstore halen. Daarna Kodi openen > klik op Add-ons > klik linksboven op icoontje > Installeer van Repository > Kodi Add-on repository > Video Add ons > Retrospect.
Gratis TV kijken binnen Kodi is beperkt. NPO 1 2 3 is bijvoorbeeld wel live mogelijk via Retrospect en van RTL, SBS kan je programma's terugkijken.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor uw reactie. ik had de uitleg van het topic add-ons en repositories zoeken en installeren binnen kodi geprobeerd.
ik moest fusiontvaddons.co als 1 van de locaties invullen. dan downloaden van zip en toen van gewoon maar bij git hub browser binnen kodi pakt ie niet. ik had begrepen dat kodi een vorm van iptv was maar misschien heb ik dit mis en moet ik apart iptv bestellen.

 
  • Like
Reacties: B. web
Fusiontvaddons.co dat is als voorbeeld genoemd die moet je niet invullen want werkende repo`s mogen niet eens vernoemd worden.
Kijk op trending kodi addons voor een addon naar keuze en zie daar meteen de installatie handleiding ;)
Iptv heeft helemaal niks met kodi van doen er is zelfs geen kodi voor nodig.
Iptv kan met kodi maar word veelal gebruikt met apps als tivimate bijvoorbeeld.
 
Je probeerde een oude tutorial uit 2019 voor Github Browser. Zou wel eens kunnen dat dat inmiddels niet meer werkt en fusion / tvaddons wordt meestal hier ook niet aangeraden om te gaan gebruiken. Daarom zou je Retrospect eens kunnen proberen en kijken of het je nu wel gaat lukken een add on in Kodi te installeren. Dan heb je een indruk van wat je met Kodi kan.
Zie ook de tips bij je eerdere vraag:
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
dank jullie wel. ik ga het proberen. sorry dat ik jullie daar zo mee lastig val. ben nieuw en wil graag meer mogelijkheden uitvinden om tv te kijken zonder abo want die zijn vreselijk duur.
 
  • Like
Reacties: B. web
dank jullie wel. ik ga het proberen. sorry dat ik jullie daar zo mee lastig val. ben nieuw en wil graag meer mogelijkheden uitvinden om tv te kijken zonder abo want die zijn vreselijk duur.
Misschien heb je naaste waarvan je de inlog gegevens van een provider kunt gebruiken.
Samen kosten delen of zelfs gewoon als vriendendienst 😉