Tv kijken wordt flink duurder

De publieke omroepen via DVB-T(2) blijven gratis te ontvangen, daarnaast DVB-S(2) van het buitenland is ook niet gek, vooral van betere kwaliteit dan CDS achter de decoder heeft zitten.

De wal keert het schip ook weer in dit geval.
Minder zenders en prijsverhoging is het recept voor nog minder kijkers.
 
De publieke omroepen via DVB-T(2) blijven gratis te ontvangen, daarnaast DVB-S(2) van het buitenland is ook niet gek, vooral van betere kwaliteit dan CDS achter de decoder heeft zitten.

De wal keert het schip ook weer in dit geval.
Minder zenders en prijsverhoging is het recept voor nog minder kijkers.
Ja daar heb je helemaal gelijk in.en het probleem van tegenwoordig is ook van dat ze bijna geen goede progammas meer uitzenden of dat het weer van die nutteloze herhalingen of talentenjacht shows zijn.
Denk ook wees is als progamma maker creatief en de mensen zijn ook BN'ers moe. Alleen hebben de tv makers nog niet door helaas. En de zenders die ik persoonlijk vaak keek zijn de afgelopen jaren gestopt met uitzenden in de Benelux of gaan dit jaar stoppen.
 
  • Like
Reacties: Lex
Neem je toch voor 10 euro Vol van CanalDigitaal.
Haha ja heb mijn tv abbonement de deur uit gedaan. Die paar dingen die ik kijk kan ik online ook terug kijken. en die kinderen kijken ook amper tv of ze spelen een spelletje of kijken op YouTube filmpjes.
 
  • Like
Reacties: Ipdva