Tvaddons.ag (tijdelijk?) offline

Zou graag een topic maken over wat werkt en wat niet werkt, maar heb zelf redelijk weinig tijd op het moment ( jammer genoeg ). Denk dat daar wel vraag naar is en ik kan het toch niet zo mooi als jou met al die screenshots spinix.
 
  • Like
Reacties: Pyrrho
Zou graag een topic maken over wat werkt en wat niet werkt, maar heb zelf redelijk weinig tijd op het moment ( jammer genoeg ). Denk dat daar wel vraag naar is en ik kan het toch niet zo mooi als jou met al die screenshots spinix.

Dat zou inderdaad heel handig zijn, als zo'n soort "sticky topic" heet dat toch? (wanneer de 1e post steeds wordt geüpdatet)?
Denk wel dat het nu door alle heksenjachten erg lastig is om bij te houden, niet alleen oude vertrouwden verdwijnen maar ook alweer sommige nieuwe.

De Smash repo gaf net de melding: if.can.tinstall.its.cause.of.dns.and.switching.to.vps.keep.trying.zip

Sinds het ondertitel/subtitle veiligheidsrisico vraag ik me ook af; hoe erachter te komen of bron en inhoud van nieuwe repo 's veilig is?
 
Laatst bewerkt:
De URL is weer uit de lucht. Was van een privépersoon die het voor zich zelf onderhield. Las dat in een FB groep.
 
Mischien hier wat aan

Heb het zelf nog niet gecontroleerd maar is verzamelplek van addons en repos.
 
Is gewoon ares wizard
Doet het wel maar is volgens mij exodus 3.19
Smash repo en die van cazwallace zijn degene die zeker 3.22 hebben maar smash doet onderhoud.dus is tijdelijk niet te krijgen.
 
  • Like
Reacties: akko
Is gewoon ares wizard
Doet het wel maar is volgens mij exodus 3.19
Smash repo en die van cazwallace zijn degene die zeker 3.22 hebben maar smash doet onderhoud.dus is tijdelijk niet te krijgen.
ja klopt is een wizard toch even geïnstalleerd op zo'n v88 tv boxje ook autostart film lukt niet, is een noodoplossing.
 
Simply caz repo nemen. Staat de laatste in en als het goed is komt binnenkort ook smash weer terug. Maar als hij het gewoon goed doet voor de rest zou ik het gewoon zo laten.
 
Ja, las vandaag " has Exodus 3.1.22 " op reddit/Addons4Kodi. Ondanks Cazwall 's aankondiging ermee te stoppen is de repo nog gewoon online.
(Het is wel een puzzel geworden, gisterenavond belde een kennis: "Kodi doet het niet, geen Exodus en de Fusion start-here lukt niet". Exodus is niet hetzelfde als Kodi maar tsja hoe dat uit te leggen...)
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen
Heb inmiddels een nieuwe tv box ( Android"6 ) en daar staat Jarvis 16.1 op. Hoe update ik kodi en moet ik überhaupt updaten?
Zo ja,moet ik Jarvis dan eerst de-instaleren?
Alvast bedankt voor de hulp
 
Jarvis 16.1 verwijderen en Kodi 17.3 installeren uit Android app store.Nadien de addons opnieuw installeren.
 
ga naar deze site en vol de aanwijzingen op het youtube filmpje werlt perfect met de nieuwe update
 
  • Like
Reacties: Ramatuelle

Is upgedate, salts exodus enz.
Alleen eerst oudere versie weghalen. Dus nogmaals, deze site is volgens reddit het beste op dit moment om exodus te hebben. Deze worden, salts, ice films en exodus het beste upgedate. Hoop dat iemand hier wat aan heeft. En deze site werkt weer
Kan zijn dat hij het wel dan niet doet. Het verkeer is daar nogal druk op.
 
  • Like
Reacties: akko
Goedemorgen
Heb inmiddels een nieuwe tv box ( Android"6 ) en daar staat Jarvis 16.1 op. Hoe update ik kodi en moet ik überhaupt updaten?
Zo ja,moet ik Jarvis dan eerst de-instaleren?
Alvast bedankt voor de hulp

SPMC is een goed alternatief voor Kodi v17 (met name als de TV box een Amlogic chipset heeft) en werkt naast de bestaande Kodi Jarvis of Krypton.
Voor meer info zie het topic van @Spinix Wat is SPMC voor Android? SPMC vs Kodi:
https://kodi-forum.nl/threads/wat-is-spmc-voor-android-spmc-vs-kodi.3248/
 
  • Like
Reacties: Spinix
Mijn opensubtitles werkt ineens niet meer. Iemand enig idee hoe dit kan ?? Heb wel een account op die site en op de site kan ik gewoon inloggen. Help