TVGuide voor Belgische TV

skank

Forumlid
2 aug 2019
6
1
Iemand een idee hoe ik tvguide instel zodat de belgische tvgids getoond wordt?

skank

Forumlid
2 aug 2019
6
1
5 euro per maand? ZOT
ik heb netflix voor 10 euro per maand
dit is maar een tvgids...

Had wel handig geweest
Dubbelpost samengevoegd:

Addon zegt invalid settings als ik
invul
Dubbelpost samengevoegd:

Geen enkel die dit werkend heeft voor de belgische zenders?

Laatst bewerkt:

skank

Forumlid
2 aug 2019
6
1
Helaas geen oplossing.
De apps zijn gewoon niet bestuurbaar via de zidoo x9s
(geen android tv)
ik kan niet navigeren :(

Dominique DB

Expert
1 mrt 2019
157
97
Ook niet met een airmouse afstandsbediening, een afstandsbediening of toetsenbord met touchpad of als je een gewone muis aansluit?

Laatst bewerkt:

skank

Forumlid
2 aug 2019
6
1
Ook niet met een airmouse afstandsbediening, een afstandsbediening of toetsenbord met touchpad of als je een gewone muis aansluit?
Mn airmouse is defect helaas
een toetsenbord ga ik daar niet aanhangen...

Het zou toch bedienbaar moeten zijn met mn harmony remote
Anders is het een no go

Dominique DB

Expert
1 mrt 2019
157
97
Wat je ook kan proberen is in een webbrowser app de website van een tvgids bezoeken. Maar zonder muis zal het waarschijnlijk ook niet vlot gaan. En toetsenbord bedoelde ik draadloos zoals bijvoorbeeld een Logitech k400. Misschien gewoon een nieuwe airmouse kopen, kost ook geen fortuin.

29 mei 2017
431
476
Bakkeveen
Ik heb zelf ook een logitech 400 en erg wijs mee. (ooit gekocht, zonder dat ik wist dat dit een goede was)
Toch gebruikt Anita al meer dan een jaar een draadloze met muis voor 10 euro.

Ik heb 3 sets, 1x de witte, en 2x de zwarte, de muis is niet echt geweldig, maar HEEL vaak werkt een andere muis op dezelfde dongel.
Let wel even op bij de manier van verschepen hoe lang het duurt, want anders kan je beter Ali express standaard shipping nemen, kost je 2 euro meer, maar wel in 16 dagen in huis.

Wat je ook kan proberen is in een webbrowser app de website van een tvgids bezoeken. Maar zonder muis zal het waarschijnlijk ook niet vlot gaan. En toetsenbord bedoelde ik draadloos zoals bijvoorbeeld een Logitech k400. Misschien gewoon een nieuwe airmouse kopen, kost ook geen fortuin.