Tweakbox ipad en kodi oplossingen

Dobudaf

Forumlid
20 jul 2017
22
7
6
67
Ik heb via Tweakbox op mijn Ipad en Iphone 7 Kodi 17.3 er opgezet Er staat een filmpje hoe je het moet doen op Youtube en daar na heb ik Kodi Forum Invictus Build er op
gezet en die loopt bij mij prima
 
Ik heb via Tweakbox op mijn Ipad en Iphone 7 Kodi 17.3 er opgezet Er staat een filmpje hoe je het moet doen op Youtube en daar na heb ik Kodi Forum Invictus Build er op
gezet en die loopt bij mij prima
Dat filmpje heb je daar ook link van ? Mensen met vergelijkbare problemen zouden daar in de toekomst veel profijt van kunnen hebben.
 
Dat filmpje heb je daar ook link van ? Mensen met vergelijkbare problemen zouden daar in de toekomst veel profijt van kunnen hebben.
download eerst tweakbox op je Ipad of Iphon daar zijn genoeg filmjes op youtube ( bij zoeken in youtube Tweakbox installeren ios ingeven) en dan staat er onder apps van tweakbox kodi en dan gewoon installeren
download eerst tweakbox op je Ipad of Iphon daar zijn genoeg filmjes op youtube ( bij zoeken in youtube Tweakbox installeren ios ingeven) en dan staat er onder apps van tweakbox kodi en dan gewoon installeren
nog wat ga naar Safari Browser geef daar dan tweakboxapp.com dan komt er Tweakbox (Download App en en voor de rest staat er wat je moet doen)
 
  • Like
Reacties: DoOrKnOb
Ik wou net Tweakbox installeren op mijn iPad maar toen gaf hij aan om iets te veranderen in mijn instelingen van me iPad?
 
Ik wou net Tweakbox installeren op mijn iPad maar toen gaf hij aan om iets te veranderen in mijn instelingen van me iPad?
Heb je hem met de Safari Browser je moet toestemming geven dat hij installeerd en als je hem erop heb onder apps tweakbox staat Tweakbox Originally daar staat de 17.3 kodi ik kijk nog of ik dat youtube filmpje nog vind als het niet lukt.
Heb je hem met de Safari Browser je moet toestemming geven dat hij installeerd en als je hem erop heb onder apps tweakbox staat Tweakbox Originally daar staat de 17.3 kodi ik kijk nog of ik dat youtube filmpje nog vind als het niet lukt.
IK heb het you tube filmpje gevonden dat heet How To Download Tweakbox ios 10.3.3 van Three Teenager
Bonki heb je hem nou wel kennen installieren??
 
Ja hij staat erop maar krijg invictus niet geheel compleet erop geïnstalleerd bedankt
 
Ja hij staat erop maar krijg invictus niet geheel compleet erop geïnstalleerd bedankt
ja im denk bij mij ook ik kan hem ook niet Update OP mijn mijn iPhone 7 heb im de Kaosbox er op gezet die doet het prima ook de Update doet het
 
Maar hoe gooi je alles erweer af of heb je kaosbox er gewoon overheen gezet?
 
Maar hoe gooi je alles erweer af of heb je kaosbox er gewoon overheen gezet?
Ik heb kodi er afgehaalt en toen er weer nieuw erop gezet met tweakbox en toen de adresse op locatie en daar onder Kaosbox en roen laten installeren
 
Sinds vandaag vertrouwd iOS kodi niet meer?.....
Ik ga naar me instelingen om het te controleren maar er gebeurd niks
 
Tweakbox had vannacht problemen dat staat ook op de app van tweakbox op je ipad ik heb hem er weer op op Ipad Invictus en op de iPhone 7 Kaosbox
als je kijkt op de site von Kodi-Forum staat bij de Build van invictus op Pag 15 ,16 dat er vele problemen heben dat de Invitus wizard fout heeft staat (Controler het log voor meer informatie) ik heb ook een Nvidia shield tv met kodi er op en die build invictus staat het zelfde voor Invictus en kan hem ook niet Update
 
Tis me weer gelukt kodi eraf gegooit en opnieuw erop gezet en hij deed het weer thanksssss
Nu een andere vraagje als ik een film via de iPad naar mijn Apple tv stream heb ik maar een klein venster op mijn tv heb al een beetje zitten klooien in mijn menu maar krijg het niet voor elkaar
 
Moet je naar instellingen kodi---systeem en dan bij Beeldscherm op Volledig scherm zetten .
 
Hij doet het opnieuw weer niet ???
op youtube staat er genoeg ook over Apple Streamen Kodi van Ipad naar Apple Tv
 
Nee me iPad blocten kodi weer erg raar na er weer afgooien en opnieuw erop te zetten deed die het weer......
Maar nu mijn probleem waarom krijg ik geen volledig beeld van kodi op mijn tv ik stream mijn iPad naar Apple tv en zo op mijn tv
Ik zal er een foto bij plaatsen.
Ohh ja als ik kodi afspeel met me MacBook naar me tv geen probleem dan is het wel beeld vullend
 

Bijlagen

  • IMG_0587.JPG
    IMG_0587.JPG
    45,9 KB · Weergaven: 8
Kodi 17.3 installeren op iPad via tweakbox 10.3.3 lukt inderdaad tijdelijk, gisteren alles werkend geïnstalleerd vanavond willen opstarten van Kodi en de app is niet meer vertrouwd door Apple.
Ongelooflijk dat Apple hun toestellen op dergelijke manier kan controleren.
Heb in het verleden popcorn geïnstalleerd via een omweg, dag nadien werkte het ook niet meer.
Heb uiteindelijk maar alles verwijdert.
 
Ja bij mij ook Apple gooit hem elke 24 uur er af , nou heb ik het met ook Kodi met PlayGlass erop die doet het goed Met kaosbox die heeft Kodi 16.1 die blijft er op al meer dan 3
weken maar ik had graag de Kodi 17.3 er op we zoeken nog verder
 
Laatst bewerkt:
Beetje off-topic maar op een niet gejailbreakte Apple device kun je apps die niet in de AppStore staan het beste verkrijgen middels v-Share. Dit kost je 9€ per jaar en de apps blijven op je device staan zonder dat je telkens weer de boel moet vertrouwen. Zelf heb ik BobbyMovie en PlayBox HD draaien op de iPhone met NL subs.
Edit: betaalde apps in de store zijn hier ook te vinden;)
 
Beetje off-topic maar op een niet gejailbreakte Apple device kun je apps die niet in de AppStore staan het beste verkrijgen middels v-Share. Dit kost je 9€ per jaar en de apps blijven op je device staan zonder dat je telkens weer de boel moet vertrouwen. Zelf heb ik BobbyMovie en PlayBox HD draaien op de iPhone met NL subs.
Edit: betaalde apps in de store zijn hier ook te vinden;)
Interssant maar denk niet dat Kodi hier te vinden is.