Typen met Apple TV werkt niet meer

Alexander1965

Forumlid
8 apr 2017
6
0
1
58
Apple TV 3 met KAOS-box systeem

Als ik Convenant, Elysium et cetera opstart en naar een fim of een serie wil gaan zoeken dan doet de knop zoeken/ search net echt veel. Voorheen kreeg ik een veld waarin ik kon typen of met de spreekknop een titel kon inspreken. Welke oplossing ik ook probeer niets helpt.

Dit is heel irritant daar ik nu alleen met bijvoorbeeld nieuwste films/ serie moet gaan scrollen. Maar een film zoals Brimstone zoeken dan blijf je op goed geluk scrollen door alle pagina’s met films 2017. Mijn buurman heeft dezelfde fout / bug met zijn apple tv. Wat is de oorzaak, oplossing of work around. Graag hulp aub
 
Apple TV 3 met KAOS-box systeem

Als ik Convenant, Elysium et cetera opstart en naar een fim of een serie wil gaan zoeken dan doet de knop zoeken/ search net echt veel. Voorheen kreeg ik een veld waarin ik kon typen of met de spreekknop een titel kon inspreken. Welke oplossing ik ook probeer niets helpt.

Dit is heel irritant daar ik nu alleen met bijvoorbeeld nieuwste films/ serie moet gaan scrollen. Maar een film zoals Brimstone zoeken dan blijf je op goed geluk scrollen door alle pagina’s met films 2017. Mijn buurman heeft dezelfde fout / bug met zijn apple tv. Wat is de oorzaak, oplossing of work around. Graag hulp aub
Ik dacht dat de KAOS niet meer werkte, ik kan verkeerd zitten maar dacht het ergens gelezen te hebben. En als je covenant eraf haalt en opnieuw installeerd (mis vanuit een andere repository) al geprobeerd?
 
Ik dacht dat de KAOS niet meer werkte, ik kan verkeerd zitten maar dacht het ergens gelezen te hebben. En als je covenant eraf haalt en opnieuw installeerd (mis vanuit een andere repository) al geprobeerd?
Dit gaat niet werken, door een update in tvOS van Apple kun je niks meer typen binnen Kodi. Je moet dan even een nieuwe versie van Kodi erop zetten. In dat topic wat ik hier boven heb geplaatst staat een filmpje met die uitleg.
 
Dit gaat niet werken, door een update in tvOS van Apple kun je niks meer typen binnen Kodi. Je moet dan even een nieuwe versie van Kodi erop zetten. In dat topic wat ik hier boven heb geplaatst staat een filmpje met die uitleg.
Ah op die fiets, mooi forum hier blijf je leren! Tnx
 
  • Like
Reacties: Spinix
Ik heb helaas geen apple PC of laptop dus dat gaat hem niet worden om een neiuwe versie van Kodi er op te zetten. Is er ook nog een andere mogelijkheid zoals downgraden of een andere workaround. Het is trouwens een apple tv en hij deed het echt perfect met search zowel typen als het in te spreken.
En Kaos werkt nog wel zolang je het niet hebt geupgrade.
 
Is er ook nog een andere mogelijkheid zoals downgraden of een andere workaround. Het is trouwens een apple tv en hij deed het echt perfect met search zowel typen als het in te spreken.
Alleen via iOS is dit mogelijk.

En het heeft ook altijd goed gewerkt totdat tvOS een update kreeg :p Wie heeft je er ooit Kodi opgezet dan? Misschien kan hij of zij dit weer voor je doen. Anders verwijs ik je graag door naar een nieuwe tv box; https://kodi-forum.nl/threads/top-10-tv-boxen-van-dit-moment.3235/