Uitzendin gemist addon werkt niet meer?

Sapglas

Forumlid
19 dec 2017
24
10
6
28
Hallo allemaal.

Bij mij werkt sinds een tijdje de uitzending gemist addon niet meer. Ik heb deze al geupdate maar dit werkte niet. Ook heb ik hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Hij start prima op maar als ik aan het bladeren ben door de lijst dan crasht kodi en gaat hij terug naar het home scherm van mijn android box.

Meer mensen hier last van? Of iemand die weet hoe dit te verhelpen is :)_?

Greetz Sap
 
Kun je hier https://kodi-forum.nl/threads/npo-uitzending-gemist.5678/ iets mee.
Men is volop bezig bij de NPO deze app te vervangen door
Werkt opzich, maar ik wil graag flikken maastricht terugkijken van een tijdje geleden. Deze zijn niet meer gratis. Dit werkte in de oude NPO uitzendinggemist wel.

Retrospect geeft de volgende melding: Het geselecteerde item (de aflevering dus) is niet gratis en werkt wellicht niet in Kodi.

Als ik dan op OK druk geeft hij een foutmelding :(.

Het is toch juist de bedoeling dat we via kodi alles gratis krijgen :D?
 
Het crashen kan voorkomen bij met name mediaspelers met maar 1GB ram geheugen. Met een mediaspeler vanaf 2GB zul je zien dat je er minder last van hebt. Test je het met Kodi op een Windows PC dan heb je ook geen last. Het zoeken is ook lastig met de Uitzendinggemist add-on omdat je alleen maar een lijst hebt. Alternatief is Retrospect gebruiken, dan kan je ook zoeken op letters A-Z en hoef je daardoor minder te bladeren: https://kodi-forum.nl/threads/retrospect-installeren.5535/ En een tip is favoriete programma's op je favorietenlijst zetten dan hoef je niet steeds opnieuw te zoeken in de lijst.
 
  • Like
Reacties: Spinix en Sapglas
Het crashen kan voorkomen bij met name mediaspelers met maar 1GB ram geheugen. Met een mediaspeler vanaf 2GB zul je zien dat je er minder last van hebt. Test je het met Kodi op een Windows PC dan heb je ook geen last. Het zoeken is ook lastig met de Uitzendinggemist add-on omdat je alleen maar een lijst hebt. Alternatief is Retrospect gebruiken, dan kan je ook zoeken op letters A-Z en hoef je daardoor minder te bladeren: https://kodi-forum.nl/threads/retrospect-installeren.5535/ En een tip is favoriete programma's op je favorietenlijst zetten dan hoef je niet steeds opnieuw te zoeken in de lijst.
Retrospect inmiddels geinstalleerd. Alleen zie mijn vorige post met de error.
 
Retrospect inmiddels geinstalleerd. Alleen zie mijn vorige post met de error.
Klopt commerciële zenders en NPO gratis terugkijken heeft nu eenmaal beperkingen, voor Uitzending gemist tot wel 365 dagen, zonder reclame terugkijken zijn er inmiddels abonnementen zoals . Dan kan je voor €0,01 alsnog "flikken maastricht" een maand kijken. In Retrospect kan je in de instellingen de betaalde links eventueel uitschakelen.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Klopt commerciële zenders en NPO gratis terugkijken heeft nu eenmaal beperkingen, voor Uitzending gemist tot wel 365 dagen, zonder reclame terugkijken zijn er inmiddels abonnementen zoals . Dan kan je voor €0,01 alsnog "flikken maastricht" een maand kijken. In Retrospect kan je in de instellingen de betaalde links eventueel uitschakelen.
dus als ik nu dat nl ziet gebeuren afsluit kan ik via daar flikken maastricht terugkijken?
 
Als NLziet niet lukt dan is er ook nog . Jammer dat alles steeds meer achter slot en grendel komt te zitten.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Als NLziet niet lukt dan is er ook nog . Jammer dat alles steeds meer achter slot en grendel komt te zitten.
Hopelijk brengt Kodi 18 met DRM support daar verandering in: Netflix, NPO en RTL XL binnen Kodi zou echt geweldig zijn, en dan alles aan je bibliotheek koppelen zodat je letterlijk elke serie en film kunt kijken.

Momenteel gebruik ik de ingebouwde Chromecast van mijn Xiaomi Mi Box en SHIELD om NPO en RTL XL afleveringen te casten.