Uitzending gemist werkt niet

ad.ven

Nieuwkomer
2 mrt 2017
2
0
1
72
Omdat vorig topic blijkbaar al gesloten was, kon ik daar geen reactie meer toevoegen.
========================================================
hier nog steeds geen uitz. gemist, sinds 2 dagen een nieuwe player (mxq pro) en dacht dat het probleem aan mij lag
gelukkig (hi) werkte het ook bij anderen niet.
in log oa: urlib2 en http410 error.
We zullen maar even wachten, weet alleen niet op wie.... groeten, ad
 
Oh,ik was diegene die het daar afsloot om dat het hier wel weer werkt.
Probeer de nieuwe update versie 1.3.1 eens ..als het goed is moet het dan weer werken.
 
precies hetzelfde probleem op de raspberry pi met jarvis 16.1
Ik heb al geuninstalled en opnieuw geinstalleerd, daarmee wordt het niet opgelost. Dan krijg ik dezelfde npo versie 1.3.0.
Er lijkt geen update beschikbaar te zijn.
system > add-ons > video > npo, de knop 'update' is greyed out en onklikbaar.
(op windows 10 geen probleem, auto update naar 1.3.1 en werkt)
 
yes, eindelijk versie 1.3.1 erop, en dit prchtige appie werkt weer als een tierelier.
Wat heb ik gedaan.
Voordat kodi gestart wordt in de android omgeving van dit media-boxje, is standaard een app geinstalleerd, met al titel: update kodi-add-ons.
als je dit start, dan izijn meerdere keuze's mogelijk, standaard stond kodi-17 gemarked, nadat ik de kodi-16 gekozen had, gevolgd door install bleek,
na het opstarten van kodi dat meerder apps geupdate werden o.a. uitz. gemist.
Het zal allemaal wel onkunde van deze kant zijn, maar mogelijk hebben anderen hier wat aan.
groeten allemaal op dit nuttige forum.
 
Sorry aan iedereen dat de vorige topic over dit onderwerp door mij te vroeg is afgesloten, in de veronderstelling dat het was opgelost.
We gaan hier weer rustig verder :)
 
Oh,ik was diegene die het daar afsloot om dat het hier wel weer werkt.
Probeer de nieuwe update versie 1.3.1 eens ..als het goed is moet het dan weer werken.
Hoi Lex,
Na je eerste post zag ik na update nig steeds versie 1.3 staan. Nu wel versie 1.31 staan en inderdaad eea streamt weer. Top, thnx.
Hoi Lex

Nav je eerdere post de add on geupdate, echter bleef versie 1.3 staan. Nu hernieuwde check en nu staat er versie 1.31. Afleveringen streamen weer. Top, thnx
 
Mooi dat het weer werkt Harkon.. laat de topic toch maar open
Heeft te maken met die ezel en die steen :p
 
Uitzending gemist werkt hier nog steeds niet. Ook via Retrospect niet. Net als overigens Nederland24.

Kortom: Alle streams van NPO.

Getest op zowel op Jarvis als Krypton.
Overigens gebruik ik de OSMC-distributie.
Is er een manier om het updaten te forceren? Rebooten werkt in ieder geval niet. Nog steeds 1.3.0.
 
hier werkt uitzending gemist wel. maar niet via retrospect.
gewoon via de addon van uitzending gemist (in kodi addons) jammer genoeg enkel npo 1,2,3
 
Met de nieuwere versie 1.3.1 werkt uitzending gemist inderdaad weer.

Voor degene die nog naar de oplossing zoeken, hier de link.
Zip bestand downloaden en installeren in kodi.

 
Bedankt voor de link! Npo gemist werkt nu weer bij mij (kodi 16.1 jarvis)
Nederland 24 alleen nog niet en daar is helaas ook geen update van beschikbaar.
En overigens leuk om te lezen - hoe vervelend ook voor iedereen die het treft - dat er meer mensen zijn die het probleem hebben. Bij zoiets denk ik altijd dat ik iets heel stoms heb gedaan. Tijdens slaapwandelen of zo;-)