Uitzending Gemist

Daniel2929

Forumlid
31 jan 2016
15
0
1
123
Wtf. Deze app doet het niet meer. Althans foutmelding bij opvragen streams en via websites die dezelfde streams aanbieden, ook niet meer.
 
Probleem met de Uitzendinggemist (NPO.nl) add-on is inmiddels bekend NPO maakt nu gebruik van "DRM protected Dash streams". Het ziet er niet zo positief uit voor deze kodi add-on als je het commentaar van de repo eigenaar leest: "So it seems this really is the end for any NPO stream at the moment.". Alternatief is kijken via de website of via de NPO App.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Wtf. Deze app doet het niet meer. Althans foutmelding bij opvragen streams en via websites die dezelfde streams aanbieden, ook niet meer.
Bij mij deed gister Draadstaal het nog wel. Sluipschutters daarentegen niet meer. Denk dat je net geluk moet hebben met het programma dat je wilt kijken.

Of ze moeten spontaan op de zaterdag avond/ zondag ochtend een update hebben gedaan dat niks meer werkt, dat weet ik namelijk niet.
 
Goed nieuws: Uitzendinggemist (NPO.nl) add-on lijkt nu weer te werken. Duurt soms wel even voordat de stream opstart. De repo eigenaar is er mee bezig geweest de add-on weer aan het werk te krijgen voor de toekomstige nieuwe Kodi 18 Leia. Maar nu blijkt het ook te werken in Kodi Krypton.
 
  • Like
Reacties: Lex
Goed nieuws: Uitzendinggemist (NPO.nl) add-on lijkt nu weer te werken. Duurt soms wel even voordat de stream opstart. De repo eigenaar is er mee bezig geweest de add-on weer aan het werk te krijgen voor de toekomstige nieuwe Kodi 18 Leia. Maar nu blijkt het ook te werken in Kodi Krypton.

Ik heb kodi 16.2 en doet het weer prima. Dank je wel .