uncached torrents

Veltins

Forumlid
5 nov 2018
8
1
6
71
sinds vanavond (zaterdag) ineens op elke add-on ik ook gebruik bij alle films de melding : uncached torrents. Ook geen film meer te vinden : geen stream gevonden. Of ik t nou wel of niet met vpn doe maakt niks uit. Ik heb t op mn android waar ik altijd op kijk maar op mn pc heb ik precies t zelfde ineens. Ik heb alles up to date, gebruik de nieuwste versie kodi en heb abo op RD.
Iemand hier ook last van ineens ?
 
Misschien dat het iets met Kodi 21 te maken heeft? Want ondanks dat het de nieuwste versie is, is ie nog volop in ontwikkeling.

misschien ben je daardoor wel je real debrid autorisatie kwijt geraakt, en moet je die opnieuw authoriseren, en natuurlijk opslaan, zodat je het niet met de volgende opstart kwijt bent.

ik zet de optie uncached torrents uit in al mijn addons, dat voorkomt in ieder geval dat ie uncached torrents wil gaan binnen halen😉

zijn maar zo een paar dingen die ik me kan bedenken🤷🏼‍♂️
 
ik was inderdaad die r.d. autorisatie kwijt door onbekende oorzaak maar dus opgelost.
Heb je nadat je opnieuw hebt geherauthoriseerd en de prioriteit op 90 hebt gezet ook op opslaan gedrukt?🤷🏼‍♂️ Anders ben je hem de eerstvolgende keer nadat je kodi hebt afgesloten opnieuw kwijt😉