Universal Movie Scraper werkt niet op Nvidia Shield Pro

Hanz

Forumlid
9 jan 2023
8
3
6
66
Hi allen, net nieuw hier..

Werk al heel lang met Kodi, maar heb het nu geinstalleerd staan op een nVidia Shield Pro, bouwjaar 2022. Tot mijn verbazing klapte Kodi eruit, iedere keer als ik gebruik probeerde te maken van de Universal Movie Scraper. Het ging goed voor een aantal films, maar dan ineens klapte Kodi er compleet uit, Met een standaard scraper had ik dit probleem niet, maar de UMS vind ik veel beter. Ik ben het probleem hier (nog) niet tegengekomen, maar zijn er meer leden met deze ervaring?
 
Ik weet niet welke versie van kodi je gebruikt ? Maar probeer eens andere movie scraper . .
 
Ik heb de laatste versie van Kodi. Ik heb uiteraard al andere scrapers geprobeerd, en die werken OK, maar de UMS lijkt juist heel goed te werken en goede resultaten op te leveren.. Vandaar dat ik die het liefst zou gebruiken, als ie niet telkens zou crashen, De vraag is dus of dit probleem bekend is hier, m.n. binnen de combinatie Kodi en nVidia Shield Pro..
 
De laatste versie van Kodi is een versie 20. Maar die is nog redelijk nieuw. Mogelijk dat daar het probleem zit.

De laatste stable versie van Kodi is 19.5. Mogelik dat het daarop wel gewoon werkt.
 
De laatste versie van Kodi is een versie 20. Maar die is nog redelijk nieuw. Mogelijk dat daar het probleem zit.

De laatste stable versie van Kodi is 19.5. Mogelik dat het daarop wel gewoon werkt.
Mijn Shield update Kodi automatisch naar de laatste stabiele versie, dus idd 19.5. Daar zit nu dit probleem
 
De laatste stabiele versie in de playstore is 19.3 , versie 19.5 kun je alleen handmatig doen net als versie 20 nexus .De versie 19.5 komt niet in de playstore .
 
Het kan prima zijn dat het 19.3 is, Ik weet iig zeker dat het niet 20 is. Maar het verandert niets aan het probleem. Daarom vroeg ik me af of meer Shield Pro gebruikers bekend zijn met dit probleem.
 
Bij mij klapt Kodi er ook uit op de shield maar dat doet zich voor als ik een zoekactie start en zodra er niets wordt gevonden dan klapt ie er uit en dan weet ik dat de cache moet worden geleegd zowel binnen Kodi maar ook binnen de shield bij de instellingen —> apps —> Kodi. mss kan je dit ff testen.
 
  • Like
Reacties: Hanz
Het is een addon error , zag het op kodi-forum int . Het schijnt een taal issue te zijn . Als je naar kodi.tv gaat en daar de addon op zoekt dan staat er een linkje naar hun forum , let wel dit topic heeft 161 pagina's maar gelukkig hoef je alleen de laatste twee maar door te lezen . effe vertaling via je browser gebruiken . hoop dat jullie wat mee kunnen .
 
  • Like
Reacties: Hanz en B. web