1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

Universe

Discussie in 'Vragen' gestart door krasje62, 27 aug 2017.

1. krasje62

krasje62 Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    hallo kan ik Universe gebruiken voor films te kijken en series..ik weet niet of deze legaal is
    EN ZO NIET weljke kan ik dan gebruiken dat legaal is ..ik mis het zo films streamen...
    vriendelijke groet Krasje.

2. fransalmighty

fransalmighty Moderator Medewerker

Leuk Bevonden:
    799
    Bijna alle addons waarmee je film en series kijkt zijn tegenwoordig volgens brein illigaal
    ik adviseer je als je legaal wil kijken dat je dan gewoon een netflix abbo moet nemen
    wil je toch in kodi films en series kijken dan adviseer ik je covenenat te installeren

kijk ook eens hier

Login of registreer een account om deze link te zien.

succes

3. Palimi

Palimi Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo weet iemand of je de universe ad-on ook met Nederlandse ondertiteling kan instellen met vriendelijke groet Patrick

4. jaapjaap

jaapjaap Donateur

Leuk Bevonden:
    63
  5. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    2.418
    @krasje62 zijn jou vragen naar grote tevredenheid opgelost :)

6. krasje62

krasje62 Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    hallo lex..het ging allemaalgoed..maar heb weer problemen...heb al 4 maal een andere source erop gezet ..en elke keer als ik het wil zippen..geeft hij aan ..dit kan niet want u heeft geen verbinding..terwijl alles aangesloten is ...ik wordt er erg moe van van..wat doe ik fout...

7. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    2.418
    Je vraag staat inmiddels weer in de belangstelling maar de bijdrage van collega Frans heeft ook geen oplossing gebracht ?

fransalmighty vindt dit leuk.