Unlimited NL is gestopt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pskonejott

Forumlid
21 sep 2019
6
1
6
33
UnlimitedHD is ermee gestopt? Weet iemand waar ik terecht kan voor een gelijkwaardig abo? Ik vermoed dat de Chinese alternatieven niet dezelfde hoeveelheid serie's en films aanbieden?
 
Unlimited gestopt?? Hmm niks van gehoord... Hoezo dan? Cashen en wegwezen of iets ernstigs... Gezondheids redenen...?

Zijn hier meerdere unlimited gebruikers.. Maar had er nog niks van gehoord/gelezen...

Tja alternatieven kijk even bij het iptv topic bij de reviews... Ik ben al redelijk lang een tevreden allie iptv gebruiker... Maar geen heel groot aanbod series /films...
 
De site lijkt idd uit de lucht maar zijn de streams dan ook gestopt ?
Had je een lopend abo @Pskonejott ?
Gebruik zelf geen iptv maar zoals @ateam278 al aangeeft kijk eens in de sectie.
 
Website ligt eruit inderdaad, BB Unlimited ook :(
Mijn abbo werkt (nu) nog wel. Toch maar eens kijken naar een alternatief...
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn gepakt door Brein zie onderstaande mededeling:

ALGEMENE MEDEDELING
Op verzoek van Stichting Brein hebben wij deze website moeten sluiten en tevens alle verkopen moeten staken en gestaakt houden op straffe van.

Uiteraard geven wij hier direct gevolg aan en zullen verder dan ook geen berichten en of mails meer beantwoorden
 
Een aantal resellers lijken er nog te zijn incl website.. ga de namen niet noemen, er leest altijd iemand mee... Maar dit ter info. De genoemde twee zijn inderdaad via alle bekende communicatie kanalen / media uit de lucht.
 
Na acties vorig jaar. Vorige week weer opnieuw:


Actie vorige maand:
 
UnlimitedHD werkt hier nog steeds, alle zenders.
Mailadres is niet meer bereikbaar. Even ter info.
 
Ik gebruik UnlimitedHD via de portal (MAC) op een TVIP v605. Momenteel werkt de EPG nog prima.
 
Nog updates toevallig of is het definitief over en uit, ik heb zelf namelijk nog beeld maar heb nog maar paar weken voor het afloopt.
 
Nog updates toevallig of is het definitief over en uit, ik heb zelf namelijk nog beeld maar heb nog maar paar weken voor het afloopt.
Hun verkoop is sowieso gestaakt tot zo ver ik weet. Zijn nog wel een paar ressellers van hun actief alleen weet niet of die nog wel gewoon lijnen verkopen.
 
Probeer voor de epg eens de optie met xmltv.php?username=xxx&password=yyy Dat hielp bij mij vandaag met het broertje.
 
Het epg probleem
Das mooi iig.. Toch nog een kleine fonkeling aan de horizon...

Maar de streams van unlimited werken dus nog steeds?

Zo ja dan is de zogenaamde sommatie van brein natuurlijk ook een wassen neus...
 
Maar de streams van unlimited werken dus nog steeds?

Zo ja dan is de zogenaamde sommatie van brein natuurlijk ook een wassen neus...

De streams van Unlimited HD werken inderdaad nog steeds. Het verbaast mij ook dat Brein blijkbaar wel in staat is om de website "uit de lucht" te halen, maar niet erin is geslaagd om de servers te blokkeren. Kortom, voorlopig, kan er nog volop worden gekeken naar de streams.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.