Unlimited NL is gestopt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom bestaat dit topic? Waren jullie (Kodi-forum) niet degene die letterlijk niks maar dan ook echt niks met Unlimited te maken wilden hebben? Als je ook maar "Unlim" postte werd het verwijderd en als je niet uit keek had je ook een ban.

Nu het erop lijkt dat de dienst gestopt is mag er plots wel over gediscussieerd worden? Hoe bedoel je hypocriet...
Waar zijn jullie op uit? Leedvermaak ofzo? Ik vind het erg laag iig.
Wees consistent en verwijder dan ook nu alles zoals jullie altijd gedaan hebben.
 
Waarom bestaat dit topic? Waren jullie (Kodi-forum) niet degene die letterlijk niks maar dan ook echt niks met Unlimited te maken wilden hebben? Als je ook maar "Unlim" postte werd het verwijderd en als je niet uit keek had je ook een ban.

Nu het erop lijkt dat de dienst gestopt is mag er plots wel over gediscussieerd worden? Hoe bedoel je hypocriet...
Waar zijn jullie op uit? Leedvermaak ofzo? Ik vind het erg laag iig.
Wees consistent en verwijder dan ook nu alles zoals jullie altijd gedaan hebben.
Top reactie, ben het helemaal met je eens. Sterker nog, verwijder heel de iptv sectie mtt aanbieders enz en plaats alleen nog topics die gerelateerd zijn icm kodi en iptv.
 
  • Like
Reacties: funnyguy
Service doet het gewoon nog. Als je geen beeld hebt kan je gewoon resellers contacten
 
Topic sluiten zou zeker een optie zijn zijn maar dan ook meteen alle iptv.
Gaat @Lex het wel druk krijgen want er zijn maar weinige die de forumregels lezen dus veel deleten en bannen dan.
Want dat word een stortvloed aan nieuwe topics vermoed ik zo.
 
Wij hebben besloten aan het dringende verzoek van de eigenaar van Unlimited te voldoen om deze topic te sluiten.
Een zwaarwegend argument hierin is dat deze aanbieder ernstig wordt belemmerd in een herstart van zijn onderneming door de berichtgeving op dit forum.

Er ligt een duidelijk vonnis uitgesproken door de rechtbank Alkmaar dat deze aanbieder zijn illegale activiteiten wat betreft IPTV moet beëindigen.Door deze uitspraak te negeren erkend hij niet de kernwaarden van ons rechtssysteem !!!!

Alles samenvattend hopen wij dat deze aanbieder voortaan dit forum mijd (met zijn tientallen accounts) voor zijn producten afkomstig van diefstal.
 
  • Like
Reacties: JantjePlasantje
Status
Niet open voor verdere reacties.