UnlimitedHD

Status
Niet open voor verdere reacties.
E-mail valt onder briefgeheim, lees hier:

Dus eigenlijk zou het "forumbestuur"een pm niet mogen lezen o_O
En zeker de lange arm van BREIN zou niet in de pm mogen komen. Doen ze dat toch dan zijn zij als eerste strafbaar en zullen hun ontdekkingen niet als bewijs aangemerkt kunnen worden omdat het wederrechtelijk verkregen is >:(
Maar ik ben geen advocaat en sta voor betere uitleg van de wet open.
 
We dwalen weer af volgens mij :coffee2:
Laten we verder gaan met de lovende ervaringen van UnlimitedHD, van wat ik tot nu toe allemaal al gelezen heb :)
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Ik ben zelf vanaf begin al zeer tevreden.. uiteraard mag een ieder hier zijn mening over geven. Wat kwaliteit betreft staan ze voor mij boven de concurrent, aanbod is minder maar voor mij perfect. Zou t een ieder kunnen aanraden :)
 
Daar om zegt ik ook het is een hobby zo wel kodi als iptv, zo lang dat er vernieuwing is en dat is bij iptv blijf het spannend dan wordt het niet saai. Daar om zit ik hier ook op deze forum. Lekker stoeien. ???
 
Heb een sport abonnement bij Unlimitedhd laatste tijd wel veel kleine probleempjes 1080p bufferen en nu bij 720p geen geluid
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Lees elders dat hier momenteel ook problemen zijn .
Zijn er gebruikers die dit kunnen bevestigen of ontkennen.
 
Geen problemen. Heb al maanden een abbo en zeer tevreden mee. Streams zijn altijd prima in orde en 99% uptime en van zeer goede kwaliteit.

Had wel vernomen dat de contactpersoon, welke de aftersales doet, tijdelijk even is uitgeschakeld ivm ongeval
 
  • Like
Reacties: Lex
Duidelijk dan wensen wij die contactpersoon veel beterschap en ik zal deze info delen elders.
 
Hier wel al enige tijd problemen. Bepaalde kanalen geven geen geluid (Fox Sports 5 HD bijvoorbeeld), anderen werken gewoon niet (SBS6, Net5, Ziggo Sport Select HD as we speak al enige tijd) en geen reactie op mail. Laatste tijd ook wat meer buffering bij grote events (sport) wat voorheen niet was.

De kanalen die wel werken zijn overigens perfect, heerlijk beeld en goed geluid (ook in 5.1) en daar eigenlijk nooit buffering, maar dit is wel hinderlijk aan het worden.
 
Doen die kanalen bij jou het ook niet?
En inderdaad, dat zou best eens de reden kunnen zijn, krijg verder natuurlijk niets mee van al die zaken. Mocht hij hier nog meelezen, beterschap in ieder geval!
 
De enigste Unlimited HD reseller die ik ken is gewoon een Rapid / Stack "Mega seller"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.