UnlimitedHD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarop? Om het toe te staan dat verwijzingen zoals:

gezegd mogen worden? Dit kunnen wij helaas niet gaan toestaan omdat we dan als forum zijnde onze deuren wel kunnen sluiten.

Het is heel lastig en grijs gebied in hoeverre je nu iets mag benoemen waarvan niet zeker is of het legaal is. Daarom zijn wij als forum liever wat voorzichtiger. Mocht je nog ergens reacties / topics tegenkomen waarvan je denkt dat ze niet zijn toegestaan volgens de forumregels meld deze dan a.u.b.
https://kodi-forum.nl/threads/goede-vervangers-voor-covenant.5685/
https://kodi-forum.nl/threads/goede-werkende-addons-voor-films-en-series.7345/

Verwijzing naar Illigale content om er maar 2 recente topics te melden.. Zo zijn er dus nog wel veel meer! Zoals Lenovo al zegt ben ik ook van mening dat 90% als het al niet meer is over illegale informatie/content/iptv .
 
Iptv leveranciers mag je een review over schrijven. Dan weet je toch ook in welke richting je
Waarop? Om het toe te staan dat verwijzingen zoals:

gezegd mogen worden? Dit kunnen wij helaas niet gaan toestaan omdat we dan als forum zijnde onze deuren wel kunnen sluiten.

Het is heel lastig en grijs gebied in hoeverre je nu iets mag benoemen waarvan niet zeker is of het legaal is. Daarom zijn wij als forum liever wat voorzichtiger. Mocht je nog ergens reacties / topics tegenkomen waarvan je denkt dat ze niet zijn toegestaan volgens de forumregels meld deze dan a.u.b.

En als wij nou een review schrijven over een resseller? Ik neem aan dat dat wel mag want je mag ook een review schrijven over een ip leverancier komt ver op het zelfde neer. En dan weten mensen ook een beetje bij wie je goede service krijgt en bij wie niet
 
Ik heb even wat reacties verwijderd omdat het nogmaals NIET is toegestaan om hints te geven zoals "Zoek op Google naar dit en dat". Volgende keer kun je een ban verwachten!

https://kodi-forum.nl/threads/goede-vervangers-voor-covenant.5685/
https://kodi-forum.nl/threads/goede-werkende-addons-voor-films-en-series.7345/

Verwijzing naar Illigale content om er maar 2 recente topics te melden.. Zo zijn er dus nog wel veel meer! Zoals Lenovo al zegt ben ik ook van mening dat 90% als het al niet meer is over illegale informatie/content/iptv .
We gaan deze topics even reviewen en indien nodig zullen we ze verwijderen van het forum.

Google staat er ook vol mee en Brein gaat echt niet achter Google aan :):)
Helaas hebben wij niet zoveel geld als Google. Ik heb er ook wel een mening over maar helaas begin je niks tegen een advocaten leger.

Iptv leveranciers mag je een review over schrijven. Dan weet je toch ook in welke richting je


En als wij nou een review schrijven over een resseller? Ik neem aan dat dat wel mag want je mag ook een review schrijven over een ip leverancier komt ver op het zelfde neer. En dan weten mensen ook een beetje bij wie je goede service krijgt en bij wie niet
Reviews schrijven mag altijd zolang je je maar aan de regels houdt. Ik ben van mening dat een naam noemen geen kwaad kan. Mocht iemand of een partij het daarmee oneens zijn dan mogen ze contact opnemen.
 
Ik kan helaas unlimited hd nergens vinden, maar is het wel de moeite waard als het je het met rapid vergelijkt?
 
wat zijn je verwachtingen van iptv?
Ik heb momenteel rapid maar ik ben opzoek naar een tweede server als soort van backup mocht rapid niet lekker lopen, vooral Nederlandse en engelse zenders zijn het belangrijkste.
 
Ik heb momenteel rapid maar ik ben opzoek naar een tweede server als soort van backup mocht rapid niet lekker lopen, vooral Nederlandse en engelse zenders zijn het belangrijkste.
2 iptv abbo's dus? kan je dan niet beter gewoon voor dat geld een tv provider nemen
 
  • Like
Reacties: Lex
2 iptv abbo's dus? kan je dan niet beter gewoon voor dat geld een tv provider nemen
2x abbo iptv 200 +- voor jaar .
1 jaar ziggo totaal 12 x 9.95 per maand = 119.40 €
1 jaar Fox Sports Compleet 12 x 24.95 per maand = 299.40 €
Sky sports...niet te krijgen in NL ?? € dus tjsa..... hahaha

Post automatically merged:

Ik heb momenteel rapid maar ik ben opzoek naar een tweede server als soort van backup mocht rapid niet lekker lopen, vooral Nederlandse en engelse zenders zijn het belangrijkste.
Unlimited heeft alleen Focus op NL markt...dus heb je niks aan tov Rapid . Niet te vergelijken .
Kwa beeld ontloopt het mekaar niet , beide goed beeld. alleen rapid minder storing imho
 
2x abbo iptv 200 +- voor jaar .
1 jaar ziggo totaal 12 x 9.95 per maand = 119.40 €
1 jaar Fox Sports Compleet 12 x 24.95 per maand = 299.40 €
Sky sports...niet te krijgen in NL ?? € dus tjsa..... hahaha

Post automatically merged:


Unlimited heeft alleen Focus op NL markt...dus heb je niks aan tov Rapid . Niet te vergelijken .
Kwa beeld ontloopt het mekaar niet , beide goed beeld. alleen rapid minder storing imho

Dank je voor de info (y)

IPTV U. NL heeft nooit storing

Bedankt iptv u.nl klinkt ook interessant, ik kan ze helaas beide nergens vinden op het internet, ik blijf wel verder zoeken totdat ik ze zelf een keertje hopelijk gevonden heb :D
 
Waarom mist Unlimited bijvoorbeeld Veronica in HD? De focus ligt op NL, waar concurrenten deze wel gewoon in HD hebben, hebben zij dat niet.
Ik meen mij te herinneren dat ik nog een paar zenders had gevonden welke niet in HD worden aangeboden.
 
Heel eerlijk denk ik zelf dat mensen zich blind staren op resoluties. 4K uhd resolutie betekend echt niet dat t beeld beter is dan een fhd stream met een veel hogere bitrate. Dit is geen antwoord op je vraag, maar vergelijk eens een download 4K film met een uhd blu-ray. Zelfde resolutie compleet ander beeld - zelfde film. Het formaat in data - lees grootte van de stream, maakt veel verschil.
Post automatically merged:

Daarbij - worden bij de meeste IPTV leveranciers zogenaamde “shares” ingekocht. Dat wilt zeggen dat ze streams inkopen, zij kopen bv nl streams van 1 provider, Amerikaanse van een andere. Unlimited koopt zover mij bekend geen streams in maar genereert deze zelf.

Dit betekend dat bv rapid en jinbox dezelfde kwaliteit en letterlijk dezelfde streams kunnen hebben, welke worden gerestreamd. Zoals je zelf kabel kan ontvangen en kan omzetten naar een binnenhuis stream waarmee je deze op allerlei apparaten kan bekijken.

Welke providers gezamenlijke streams “sharen” weet ik niet, maar zoals met internet - hoe meer gebruikers, gaat ten koste van kwaliteit.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: SenRav
Heel eerlijk denk ik zelf dat mensen zich blind staren op resoluties. 4K uhd resolutie betekend echt niet dat t beeld beter is dan een fhd stream met een veel hogere bitrate. Dit is geen antwoord op je vraag, maar vergelijk eens een download 4K film met een uhd blu-ray. Zelfde resolutie compleet ander beeld - zelfde film. Het formaat in data - lees grootte van de stream, maakt veel verschil.
Post automatically merged:

Daarbij - worden bij de meeste IPTV leveranciers zogenaamde “shares” ingekocht. Dat wilt zeggen dat ze streams inkopen, zij kopen bv nl streams van 1 provider, Amerikaanse van een andere. Unlimited koopt zover mij bekend geen streams in maar genereert deze zelf.

Dit betekend dat bv rapid en jinbox dezelfde kwaliteit en letterlijk dezelfde streams kunnen hebben, welke worden gerestreamd. Zoals je zelf kabel kan ontvangen en kan omzetten naar een binnenhuis stream waarmee je deze op allerlei apparaten kan bekijken.

Welke providers gezamenlijke streams “sharen” weet ik niet, maar zoals met internet - hoe meer gebruikers, gaat ten koste van kwaliteit.

Laatst tijdens de grote storing was goed te zien wie van dezelfde aanbieders streams betrokken die stonden namelijk bijna allemaal tegelijk op zwart.

Er zijn zat stream leveranciers die lokaal leveren alleen aan jou..maar daar zit wel een prijskaartje aan wil je dus voor 70€ per jaar 7000+ kanalen bieden dan vallen dit soort kwaliteit streams af en zul je met de massa moeten gaan inkopen..met het gevolg dat je inlevert op kwaliteit.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
UPDATE:

Het bekende U limited HD NL pakket is weer beschikbaar met de alom bekende TOP streams van hoge kwalitit / bitrate voor de verwende IPTV kijker
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Reidinga
Het NL pakket van UnlimitedHD is zo goed. De kwaliteit overtreft alle verwachtingen. Zo vloeiend en soepel beeld materiaal.

Ik heb altijd teveel gespendeerd aan andere pakketten, met een valse hoop.

Dit is echt voor de puristen van beeld en geluidskwaliteit.

UPDATE:

Het bekende U limited HD NL pakket is weer beschikbaar met de alom bekende TOP streams van hoge kwalitit / bitrate voor de verwende IPTV kijker
 
Ik neem aan dat IPTV U. NL kwalitatief het zelfde is als Unlimited HD INT?
 
IPTV U. NL kwalitatief het ze
Het NL pakket is zelfs nog betere kwaliteit. Dit is met uitstek de beste kwaliteit die je gaat vinden binnen de IPTV - je kan altijd een test aanvragen, en zelf zien of het is wat je verwacht en meer.
 
Is er ergens een prijslijst en zenderoverzicht voor IPTV U. NL.
Heb laatst een test voor Unlimited HD INT gehad en die is zeer goed bevallen, heb alleen nu nog een abo ergens anders lopen tot eind volgende maand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.