1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

unlimitediptv

Discussie in 'IPTV Aanbieders' gestart door Ams123, 10 jan 2017.

1. Ams123

Ams123 Forumlid

2. chrisdrielsma

chrisdrielsma Actief

Heb je ook een link na de regelrechte site ,
    ik zie dat ze je alleen accepteren aan de groep als je ook echt lid bent van hun dienst ..

3. Ams123

Ams123 Forumlid

vaag de site legt er uit

4. jvs26

jvs26 Gevorderd

5. Warlock956

Warlock956 Forumlid

Heb unlimited iptv gehad. Laatste 2 weken niks anders dan gezeik gehad met ze. Vaak bufferen qua kanalen tot falen van epg dat voor geen meter werkt, zelfs de alternatieven niet.
    Mijn ervaring is juist dat rapid tv juist een stuk beter is en bij storingen veel snellere response tijden hebben.
    Bij de facebook groep van unlimted iptv hoef je in hun ogen 1 verkeerde opmerking te plaatsen en je hebt al een ban te pakken op facebook en je pakket ligt er ook binnen no time eruit. Fijne jongens die unlimited groep.

6. mrmiyagi

mrmiyagi Gevorderd

This page has been removed!
    This page is no longer available. It has either expired, been removed by its creator, or removed by one of the Pastebin staff.

7. jvs26

jvs26 Gevorderd

da's snel, gisteren stond die er nog op! ;)
    Login of registreer een account om deze link te zien. ze hebben een lettertje verander ;)

8. Ams123

Ams123 Forumlid

Ik denk dat Iptv nog steeds in de kinderschoenen staan ook bij rapid of anderen vaak kloppen de kanalen niet od is een hd kanaal sd erg jammer allemaal ik dacht dat het bij unlimited iptv iets beter was maar dat ook blijkbaar niet

9. LeX

LeX Moderator Medewerker

Maar daar is prijs -kwaliteitverhouding dan ook naar
    Denk dat de verwachtingen hier dan ook iets te hoog gespannen zijn.

10. Spinix

Spinix Administrator Medewerker Godzilla

Er zijn nog te weinig aanbieders er is haast geen concurrentie, ook is Nederland maar een klein landje, misschien werken de Amerikaanse of Engelse zenders bijvoorbeeld wel super goed in HD etc. Ik zelf zie IPTV nog niet als vervanger voor de gewone TV & dat is vooral omdat mijn internet thuis niet stabiel is net als IPTV soms zijn dingetjes heeft.

Let maar op: Als er straks meer concurrentie is dan wordt IPTV vanzelf beter qua kwaliteit. Prijs zou denk ik gemiddeld 90 euro per jaar blijven misschien dat je dan op max 3 apparaten tegelijk (Op 1 IP) mag kijken in de toekomst. Ben benieuwd wat de goedkope IPTV toekomst ons brengt :)

11. Plenkske

Plenkske Moderator Medewerker

De nederlandse rapid kanalen zijn juist vrijwel altijd goed (afgeklopt). En echt full hd met dolby geluid.

Ams123 vindt dit leuk.
  12. LeX

LeX Moderator Medewerker

Als je echt voor kwaliteit gaat .. ga je voor schotel! Daar kan iptv niet aan tippen,daar nog nooit UHD kanalen gezien die op de satelliet al aardig beginnen door te breken.
    Voor de kenners onder ons ..als ik de viewer op die UHD kanalen los laat kom ik op een gemiddelde Bitrate van 20802 !!!

13. Spinix

Spinix Administrator Medewerker Godzilla

Schotel is nu nog wel... leuk soms.. Maar IPTV legaal of illegaal is wel de toekomst. Kun je net zulke goede kwaliteit mee krijgen, zelfs beter aangezien er via internet met glasvezel veel meer bandbreedte is.

En @Plenkske binnenkort nog eens even een trail testen dus, dacht toen ik de laatste keer een demo had ik het er verschrikkelijk uit vond zien.

14. LeX

LeX Moderator Medewerker

Maar die bandbreedte is nu net het probleem bij iptv. . Als men de volledige aangeboden bandbreedte /bitrate zou overnemen van de aanbieder zou het abonnement volstrekt onbetaalbaar worden voor de gemiddelde consument .

15. Plenkske

Plenkske Moderator Medewerker

Dit moet al lang geleden zijn dan. Maar ik weet niet of jou internet de HD kanalen aan kan ? Tegenwoordig zijn de meeste SD zenders in de 720p resolutie.
    Full HD is op gang gekomen sinds de zomer van 2016.