UnlimitedNL gestopt (2)

ateam278

VIP
25 jan 2017
947
705
216
42
Vragen staat vrij natuurlijk... Alternatief tja...

De keuze is reuze..

Ik heb zelf redelijk goede ervaring met alie aanbieders wesopro of mitvpro maar er zijn er nog veel meer natuurlijk... Heb ze niet allemaal getest... 😬 maar hier een leidraad...

• Like
Reacties: ryan donkerman

ryan donkerman

Forumlid
10 jun 2017
14
2
6
Vragen staat vrij natuurlijk... Alternatief tja...

De keuze is reuze..

Ik heb zelf redelijk goede ervaring met alie aanbieders wesopro of mitvpro maar er zijn er nog veel meer natuurlijk... Heb ze niet allemaal getest... 😬 maar hier een leidraad...

Okay dank je, ik word altijd 'duizelig' van al die aanbiedingen op Ali en weet dan niet goed wat er dan precies aangeboden wordt

ateam278

VIP
25 jan 2017
947
705
216
42
Ik ben ook maar zo eens in het diepe gedoken... Kende iptv via alie ook niet (zowiezo iptv niet eigenlijk) en heb meerdere aanbieders getest...

Alie is gewoon goedkoop simpel zat... En je krijgt er precies hetzelfde voor als bij de duurdere Nederlandse aanbieders...

Maar we doen nu aan topic vervuiling...

Daar heeft @funnyguy een verschrikkelijke hekel aan, en mij in het verleden ook al meermaals op gewezen... :sarc: 🧐

@Lex kun jij de betreffende antwoorden van mij en de vragen van @ryan donkerman even verplaatsen naar een passend topic? (geen idee welk topic eigenlijk laat ik aan jou over wees creatief 😂)

Laatst bewerkt:

Dawit

Forumlid
4 feb 2018
18
3
6
37
Is er iets die ik kan doen met mijn net aangesloten abo van Unlimited. Nog 10 maanden te gaan en heb ik nu geen beeld.🙄

Docker

Actief
30 dec 2017
40
17
6
56
Patrick van Wesopro via what's app gecontacteerd. Enkele minuten later de m3url doorgekregen. Ingegeven in Tivimate en kijken maar👍

• Like
Reacties: JaapK1962

Dextr086

Forumlid
6 apr 2017
17
4
6
33
En wat gebeurt er nu als iemand meerdere lijnen had? Aangezien unlimitedhd reseller was, zouden de originele streams nog werken?

mrmiyagi

VIP
30 okt 2016
1.630
859
216
43
En wat gebeurt er nu als iemand meerdere lijnen had? Aangezien unlimitedhd reseller was, zouden de originele streams nog werken?
Dat merk je zelf direct heb je geen beeld meer dan is het over maar zoals al eerder aan gegeven streams komen elders vandaan dus die zullen blijven draaien.
Of er moet een raid in het verre buitenland plaats vinden.

Dextr086

Forumlid
6 apr 2017
17
4
6
33
Dat merk je zelf direct heb je geen beeld meer dan is het over maar zoals al eerder aan gegeven streams komen elders vandaan dus die zullen blijven draaien.
Of er moet een raid in het verre buitenland plaats vinden.
Dat klopt, maar er zijn natuurlijk mensen die een m3u link vanuit hdunlimited hebben gekregen en die links zijn offline waarschijnlijk. De link die erachter zit naar de nog werkende streams is natuurlijk moeilijk te vinden?

Dextr086

Forumlid
6 apr 2017
17
4
6
33
Dat klopt, maar er zijn natuurlijk mensen die een m3u link vanuit hdunlimited hebben gekregen en die links zijn offline waarschijnlijk. De link die erachter zit naar de nog werkende streams is natuurlijk moeilijk te vinden?
Deze wordt in ieder geval waarschijnlijk niet aangeleverd door de persoon die de unlimitedhd abonnementen verkocht heeft?