UnlimitedNL

SenRav

Donateur
19 feb 2017
211
144
16
Beste mensen,

ik mag toch wel zeggen dat ik al verschillende abbos lopen heb bij unlimited HD en dus een goede klant ben en altijd unlimited aan beveel bij mensen die mijn advies vragen. op dit moment is unlimitedNL nog steeds de beste in,zijn soort. daar is geen twijfel mogelijk Maar ik ben dan zogezegd een vaste klant maar dan toch ook wel heel benieuwd naar de betreffende addon met al die NL content die hier promoot word door een bepaalde persoon. dus graag meer info hierover want vind het raar dat ik hier geen weet van heb als vaste klant.
 
  • Like
Reacties: UnlimitedNL
bepaald persoon met addon al eens aangesproken ?

Mysterie ten top ;)
 
Hun hebben geen VOD / Serie sectie maar daar in tegen hebben ze een addon voor movies.
Ik ben dan weer benieuwd kan je die addon op alle mogelijke apparaten gebruiken?Of zitten hier weer beperkingen op?
Deze addon is voor 90% NL gericht en je moet RD hebben
 
Hebben ze ook catch up service gericht op NL??
Ben op zoek naar een provider met Catch up service maar zijn moeilijk te vinden...
 
Nee unlimited heeft deze optie niet. Er is hier op het forum wel een andere provider die dat wel bied :)
 
Ik weet dat MyTVOnline wel een terugkijk service heeft - meen ik gezien te hebben, je zou dit eens kunnen navragen in hun topic