Upcoming movies 2023! in de bios of wachten op Kodi? Beter dan iedere iptv....

Vanavond de laatste afleveringen gekeken van 911 seizoen 6 en 911 lone star seizoen 4 , plus de allerlaatste aflevering van the flash seizoen 9 . Wat na 9 seizoenen (9 jaar) stopt , En binnenkort ook the blacklist , na 10 jaar (ook stopt) . Een van de lang lopende series in de US .
 
Silo ben ik nu aan het kijken.Een serie op apple tv.
 
Ik ben nu bezig met Outer Range, best aardig, beetje traag.

 
Ik moet zeggen dat ik bijna geen series kijk. Laatst nog eentje geprobeerd, Mocro... Maar daar werd in mijn ogen iets te veel met die enge ziekte gegooid,
en te veel gemoord....

Ik ben meer een filmkijker.

Maar dit gaat hopelijk de komende tijd minder worden want voor mij is het BBQ seizoen weer aangebroken.

Lekker tafelen met vrienden en familie. :D

Wij zitten hier wel op de nieuwe te wachten...

En natuurlijk The Meg 2.

Super Mario, tja die ook nog.
 
  • Like
Reacties: MRmister
Nederlandse series kijk ik al helemaal niet meer, al dat ordinaire en verbale communicatie. Echt triest. Films kijken is ook meer mijn voorkeur. Mario Bros een leuke animatie film.
 
Ik heb er hier weer een paar op mijn verlanglijstje staan!

You must be registered for see medias

You must be registered for see medias


Nondedjuhhhh..... er komt nog meer moois.😁

1 geluk hier, Breepark Breda is gratis parkeren, en na de film, Happy Italie, of de Mac. :)




Hmmm... Nog 1:
You must be registered for see medias
 
  • Geweldig
Reacties: MRmister
Torrent site RARBG is helaas ook niet meer . Gezien hun bericht ; "Hallo jongens, We willen u graag informeren dat we hebben besloten om onze site te sluiten. De afgelopen 2 jaar zijn erg moeilijk voor ons geweest - sommige mensen in ons team zijn overleden aan covid-complicaties, anderen hebben er nog steeds last van de bijwerkingen ervan - helemaal niet kunnen werken. Sommigen vechten ook de oorlog in Europa - AAN BEIDE KANTEN. Ook de stijging van de stroomprijzen in datacenters in Europa heeft ons behoorlijk hard geraakt. Inflatie maakt onze dagelijkse uitgaven onmogelijk te ontbloten. Daarom kunnen we deze site niet langer runnen zonder enorme uitgaven die we niet langer uit eigen zak kunnen dekken. Na een unanieme stemming hebben we besloten dat we het niet meer kunnen. Het spijt ons :( Vaarwel " . 😭
 
Torrent site RARBG is helaas ook niet meer . Gezien hun bericht ; "Hallo jongens, We willen u graag informeren dat we hebben besloten om onze site te sluiten. De afgelopen 2 jaar zijn erg moeilijk voor ons geweest - sommige mensen in ons team zijn overleden aan covid-complicaties, anderen hebben er nog steeds last van de bijwerkingen ervan - helemaal niet kunnen werken. Sommigen vechten ook de oorlog in Europa - AAN BEIDE KANTEN. Ook de stijging van de stroomprijzen in datacenters in Europa heeft ons behoorlijk hard geraakt. Inflatie maakt onze dagelijkse uitgaven onmogelijk te ontbloten. Daarom kunnen we deze site niet langer runnen zonder enorme uitgaven die we niet langer uit eigen zak kunnen dekken. Na een unanieme stemming hebben we besloten dat we het niet meer kunnen. Het spijt ons :( Vaarwel " . 😭
Dit is echt jammer. En vooral die rare comment section. Echt hilarisch. Ik ga het missen.
 
Vanavond gillend de bios uitgerend!

Na 5 minuten hadden we het al gezien: Renfield. Pffftttt...

Tijdens het rennen in een andere ruimte terecht gekomen en daar draaide John Wick 4....
Het was maar goed dat de stoelen lekker zaten, film duurt bijna 3 uur, en vreemd genoeg wordt 'Jonothan"
bijna niet geraakt door de rondvliegende kogels , en de auto's die hem raken....

Sorry, maar beide films zijn niet mijn favoriet.
 
  • Grappig
Reacties: MRmister
Tsja, van Nicholas Cage wordt ik tegenwoordig niet meer warm van . En ja , Jonathan draagt natuurlijk wel teflon kleding ( bullit proof) . 🙃
Post automatically merged:

En, ja natuurlijk ook dat bizarre moment met de hotel manager Lance Reddick (rip) . 😢.
 
Laatst bewerkt:
John wick 4...een verschrikkelijke film. Dan kan je teflon kleding dragen....maar deze film is zoooo overdreven, echt niet normaal.
 
  • Like
Reacties: PatriciaNL
Van de week naar sisu ( oorlog film) gekeken echt een aanrader maar wel een heftige film niet een familie film . Ook leuk is de film Medellin een Franse Comedy/actie .
 
Van de week naar sisu ( oorlog film) gekeken echt een aanrader maar wel een heftige film niet een familie film . Ook leuk is de film Medellin een Franse Comedy/actie .
Sisu op zich wel oké voor tussendoor .... maar rambo was makkelijker kapot te krijgen 😄 beetje onrealistisch dus.