Updaten Netflix

Patser

Forumlid
8 feb 2021
5
0
1
37
Hallo, als ik netflix opstart verschijnt de mededeling dat er een nieuwe versie beschikbaar is maar als ik deze wil updaten ( via de playstore ) verschijnt er de tekst dat dit apparaat niet geschikt is.
Dit apparaat is de tv waar ik mijn box op aangesloten heb. Iemand een idee hoe ik toch kan updaten ?
Ik heb androide versie 10.0 op de box staan en netflix als vooraf geïnstalleerde app.
 
Sideloaden misschien. De app dus niet uit de playstore, maar elders downloaden, en dan op je box installeren.
Alternatieven voor de playstore zijn oa aptoide, apkmirror, aurora store, ...
 
Sideloaden misschien. De app dus niet uit de playstore, maar elders downloaden, en dan op je box installeren.
Alternatieven voor de playstore zijn oa aptoide, apkmirror, aurora store, ...
Hoi, heb ik inmiddels gedaan maar moet het nog op de box zetten. Dank voor uw reactie.
Post automatically merged:

Om welk apparaat gaat het?
Daar ben ik ook nog niet achter, de box of tv maar de melding komt samen met dat ik het scherm groter moet maken.
De instellingen op de box voor display staat op automatisch en met de zoom instelling is het beeld scherm vullend.
Ik ga nu eerst updaten via de usb stick.
Dank voor uw reactie.
 
Hallo, het updaten met de usb is gelukt maar als ik nu inlog bij netflix dan lukt dat niet. Heb altijd onder het abonnement van mijn zoon ingelogd maar dat lukt nu niet meer. Via het voor geinstalleerde netflix ging en gaat het wel, er wordt nu na het inloggen gevraagd welke abonnemet ik wil. Ik kijk itv kpn op de zelfde manier en heb deze ook opnieuw via de usb geïnstalleerd maar hier gaat het inloggen zonder problemen. Netflix is denk ik niet geupdate maar helemaal op nieuw geïnstalleerd. Zijn er misschien verschillende versies om te downloaden ?
 
Nee hoor. Je moet gewoon kunnen inloggen. Had ook gewoon uit de play store een versie kunnen nemen. Sideloaden is helemaal niet nodig
 
Hallo, het updaten met de usb is gelukt maar als ik nu inlog bij netflix dan lukt dat niet. Heb altijd onder het abonnement van mijn zoon ingelogd maar dat lukt nu niet meer. Via het voor geinstalleerde netflix ging en gaat het wel, er wordt nu na het inloggen gevraagd welke abonnemet ik wil. Ik kijk itv kpn op de zelfde manier en heb deze ook opnieuw via de usb geïnstalleerd maar hier gaat het inloggen zonder problemen. Netflix is denk ik niet geupdate maar helemaal op nieuw geïnstalleerd. Zijn er misschien verschillende versies om te downloaden ?
Staat de oude netflix app nog op de box, ben je daar nog ingelogd? Staan er nu dus 2 Netflix apps op de box?

Welk abonnement heeft je zoon, hoeveel schermen kan hij tegelijkertijd bekijken?
Post automatically merged:

Nee hoor. Je moet gewoon kunnen inloggen. Had ook gewoon uit de play store een versie kunnen nemen. Sideloaden is helemaal niet nodig
De playstore melde dat @Patser 's box niet geschikt is.
En inloggen zou wel moeten gaan, maar lukt nu blijkbaar niet
 
Laatst bewerkt:
Hallo, het updaten met de usb is gelukt maar als ik nu inlog bij netflix dan lukt dat niet. Heb altijd onder het abonnement van mijn zoon ingelogd maar dat lukt nu niet meer. Via het voor geinstalleerde netflix ging en gaat het wel, er wordt nu na het inloggen gevraagd welke abonnemet ik wil. Ik kijk itv kpn op de zelfde manier en heb deze ook opnieuw via de usb geïnstalleerd maar hier gaat het inloggen zonder problemen. Netflix is denk ik niet geupdate maar helemaal op nieuw geïnstalleerd. Zijn er misschien verschillende versies om te downloaden ?
Wellicht de usb versie vervangen door de link in deze in de post hier : hoop dat dit je veder helpt .
 
Wanneer je niet kan inloggen, kan je ook proberen de cache leeg te maken van een app, in dit geval Netflix.
 
Ben benieuwd of het inmiddels gelukt is!
Nee het is nog niet gelukt. Ik heb een

Topsion Android Tv Box Android 10 4Gb 32Gb 64Gb 4K H.265 Media Player 3D Video 2.4G 5Ghz Wifi Bluetooth Smart Tv Box Set Top Box aan gesloten op een 38 inch philips tv.

De gedownloade netflix geinstalleerd via de apk installer app, Dus over de bestaande netflix. Inlog ging niet dus netflix verwijderd en daarna de box geresset om netflix weer terug te zetten. Hierna zonder problemen de voor geinstalleerde netflix te gebruiken. Ik heb net via de link van MR Mister ( mijn dank hiervoor ) netflix gedownload Ga deze er van de week opzetten. Nu voorlopig geen tijd. Er staat/stond dus maar 1 versie van netflix op de box. Groet, Patser.
 
Nu snap ik het niet meer :)

Nee het is nog niet gelukt.
Ok, mensen zijn hier om elkaar te helpen, dus dat komt wel goed!
Ik heb een Topsion Android Tv Box Android 10 4Gb 32Gb 64Gb 4K H.265 Media Player 3D Video 2.4G 5Ghz Wifi Bluetooth Smart Tv Box Set Top Box aan gesloten op een 38 inch philips tv.
Die TV is eigenlijk niet relevant, maar goed. Je hebt dus een Android boxje. Daar draait gewoon Android met de Google Play Store op lijkt me zo.
De gedownloade netflix geinstalleerd via de apk installer app, Dus over de bestaande netflix. Inlog ging niet dus netflix verwijderd en daarna de box geresset om netflix weer terug te zetten. Hierna zonder problemen de voor geinstalleerde netflix te gebruiken.
Probleem opgelost, toch?
Ik heb net via de link van MR Mister ( mijn dank hiervoor ) netflix gedownload Ga deze er van de week opzetten. Nu voorlopig geen tijd. Er staat/stond dus maar 1 versie van netflix op de box. Groet, Patser.
Waarom zou je die gedownloade versie nog installeren?
 
Nu snap ik het niet meer :)


Ok, mensen zijn hier om elkaar te helpen, dus dat komt wel goed!

Die TV is eigenlijk niet relevant, maar goed. Je hebt dus een Android boxje. Daar draait gewoon Android met de Google Play Store op lijkt me zo.

Probleem opgelost, toch?

Waarom zou je die gedownloade versie nog installeren?

Wellicht de usb versie vervangen door de link in deze in de post hier : hoop dat dit je veder helpt .
Beste MRmister, heb de download van netflix gehaald en geinstaleerd, met deze versie lukt het inloggen wel.
Dus nogmaals dank voor de tip.
 
Netflix app draait alleen op officiele android box.
Als dit niet een officiele android box is kan wel Neflix kijken, maar met een oudere versie van de app.
Verder kan je alleen in 480p stream kijken en niet in full hd of in 4k.

Als het je in geen mogelijkheid lukt, via playstore of nieuwe versie te sideloaden.
Probeer dan de versie van Netflix site :


of



succes.
 
Netflix app draait alleen op officiele android box.
Als dit niet een officiele android box is kan wel Neflix kijken, maar met een oudere versie van de app.
Verder kan je alleen in 480p stream kijken en niet in full hd of in 4k.

Als het je in geen mogelijkheid lukt, via playstore of nieuwe versie te sideloaden.
Probeer dan de versie van Netflix site :


of



succes.
Patser meldt op 3 maart dat het probleem verholpen is.
De link naar de netflix site is al gepost door MRmister

En je uitleg over 480p klopt niet volledig, lees maar eens
 
Laatst bewerkt:
Patser meld op 3 maart dat het probleem verholpen is.
De link naar de netflix site is al gepost door MRmister

En je uitleg over 480p klopt niet volledig, lees maar eens

Hey Patser,
Tnx voor de info. Dat laatste wist ik nog niet. Deze mod is nog vrij recent zie ik.
Hier ga ik nog even induiken.
 
  • Grappig
Reacties: Dominique DB