van mac adres naar m3u

Ray330

Nieuwkomer
3 sep 2019
2
0
1
56
Hallo allemaal, heb een mag 256W die na de overname door XTV van HIPTV, steeds vastloopt. Het schijnt aan de codecs te liggen van XTV, Dus heb ik een goede Beelink King besteld. De vraag is hoe ik van mijn mac adress een m3u link "maak". De oude provider is gestorven en reageert niet meer op emails. Van de nieuwe kan ik geen contact gegevens vinden. Het is zo makkelijk even een mailtje en om een m3u string vragen bij hardware verandering. Abo was sinds juli met jaar verlengd dus wel zuur. Iemand een idee wat ik kan doen?
 
Bij veel providers is dit niet mogelijk uit veiligheids-overwegingen. Je kunt je provider wel vragen om je MAG te pairen met een m3u
 

Je zou dat ook even kunnen proberen misschien werkt het in jouw situatie.
 
Dat is het probleem. Ik weet niet door wie HIPTV is overgenomen. Lees net exodus tv? Wil heel graag een mailtje sturen met het verzoek to pairen maar aan wie???
Post automatically merged:

Heb zowaar een mailtje terug gehad van (MAG DIE LINK NIET PLAATSEN HIER) dat het niet mogelijk is een m3u string te krijgen wanneer je van box (mag) bent veranderd. Het is niet mijn schuld dat de mag 256 met de nwe xtv niet goed meer werkt. Slecht allemaal zeg...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij werkt het ondertussen weer prima en ik heb dezelfde setup. Hoe werkt het nu bij jou?
 
Dat is het probleem. Ik weet niet door wie HIPTV is overgenomen. Lees net exodus tv? Wil heel graag een mailtje sturen met het verzoek to pairen maar aan wie???
Post automatically merged:

Heb zowaar een mailtje terug gehad van (MAG DIE LINK NIET PLAATSEN HIER) dat het niet mogelijk is een m3u string te krijgen wanneer je van box (mag) bent veranderd. Het is niet mijn schuld dat de mag 256 met de nwe xtv niet goed meer werkt. Slecht allemaal zeg...
Pairen werkt weer net andersom als je een m3u bezit dan kan er een macadres aan gepaird worden.
Bezit je al een macadres dan kan daar weer een naam en ww uitgehaald worden om die vervolgens in een m3u te plaatsen.

Je kunt dit allemaal wel willen maar hebben ze nu ook een nieuwe DNS of blijven ze gewoon onder de vlag van HIPTV aanbieden met dezelfde DNS?