Van Mi s naar Shield?

Er zijn ook mensen die kopen een Shield alleen voor Kodi. 😶
Ik heb de mijne niet gekocht, maar gewonnen met een prijsvraag hier, maar als ik nu een box zou moeten kopen dan zou het zonder enige twijfel direct weer een shield zijn, en ja voor alleen Kodi, snap ook niet waarom dat niet zou kunnen🤷🏼‍♂️
 
Yep, zag hem, maar ik ga eerst maar even mijn Mi leeggooien, mocht die dan weer 100% draaien dan laat ik het zo. En ik bedenk mij, de Shield is best groot en ik kan eigelijk alleen een klein MI kastje keijt bij mij 32 inch tv die in een kast staat😒 Ik hou jullie op de hoogte en @MRmister, dank voor je tip.
Lekker eten met hopelijk veel gezelligheid morgen aan jullie toegewenst
😋
 
  • Like
Reacties: MRmister
De shield is wat groter maar niet extreem veel hoor.
Ik vergelijk hem qua grootte vaak met de donkey Kong handheld game van Vroegah, als je die opengeklapt neer zou leggen is inderdaad niet groot voor zo’n machine met koelribben😉👍🏼
 
2015 model is wel "groot" 2017 en 2019 model zijn (tenminste dat vind ik) klein...
You must be registered for see images attach
 
Maar zoals je zelf aan geeft je Mi eens helemaal terug naar fabrieksinstellingen is natuurlijk ook niks mis mee..
Dan zou hij weer als "nieuw" moeten werken..
En dat heb je altijd prima gevonden waarom dan bijna €200 uit gaan geven... 😉

Kun je rustig uitkijken naar misschien toch een keertje een shield in een aanbieding... Die komt vast wel weer een keertje... Of 2e kans..

Als ik hem tegen kom in een 2e kansje /aanbieding meld ik hem gewoon zowiezo in je topic..

2e kansje misschien toch beter via PB... 🤔 🤫 🤣 🤣

Zo nu nog een bak :coffee: en vanmiddag 🍺
:merrychristmas:
 
Grrr alles via de fabrieksinstellingen weet goed, netflix aan de praat en....... Grrrrrr weer de foutmelding bij sommige films .... Zal wel een probleempje zijn tussen Xiaomi en Google / Netflix licentie.....grrrrr, een andere keer maar weer verder kijken

Netflix-fout tvq-pb-101 (5.6.1)​

Als de foutcode tvq-pb-101 (5.6.1) optreedt, vaak samen met de volgende melding:​

We ondervinden momenteel problemen bij het afspelen van deze titel. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel.
 
Grrr alles via de fabrieksinstellingen weet goed, netflix aan de praat en....... Grrrrrr weer de foutmelding bij sommige films .... Zal wel een probleempje zijn tussen Xiaomi en Google / Netflix licentie.....grrrrr, een andere keer maar weer verder kijken

Netflix-fout tvq-pb-101 (5.6.1)​

Als de foutcode tvq-pb-101 (5.6.1) optreedt, vaak samen met de volgende melding:​

Kijk anders even in dit topic, wellicht dat de tip van @B. web jou ook helpt?🤷🏼‍♂️
Post automatically merged:

Kijk anders even in dit topic, wellicht dat de tip van @B. web jou ook helpt?🤷🏼‍♂️
 
Grrr alles via de fabrieksinstellingen weet goed, netflix aan de praat en....... Grrrrrr weer de foutmelding bij sommige films .... Zal wel een probleempje zijn tussen Xiaomi en Google / Netflix licentie.....grrrrr, een andere keer maar weer verder kijken

Netflix-fout tvq-pb-101 (5.6.1)​

Als de foutcode tvq-pb-101 (5.6.1) optreedt, vaak samen met de volgende melding:​

Over welke titels gaat het hier kan ik dat ook eens testen.
 
Over welke titels gaat het hier kan ik dat ook eens testen.
Hoeft niet, heb al getest op andere apparaten en ook op een andere mi box, nergens last van....
Post automatically merged:

B web geeft te tip voor een slide download, is ook es te proberen maar waarschijnlijk niet de oplossing
Post automatically merged:


Ook al gedaan, zonder resultaat,vandaar na de fabrieksinstellingen ik nog hoop had.
Post automatically merged:


Ook al gedaan, zonder resultaat,vandaar na de fabrieksinstellingen ik nog hoop had.

Ik ga tzt alle tips en optie weer na en weer alles toepassen..... En delen met jullie en een nieuwe topic
Vind het niet zo er maar de drie kids.........
😉
 
Laatst bewerkt:
@Micko de problemen zijn niet ontstaan na de alphonso update toevallig ?
Want er zijn zelfs hele boxen bricked
 
De beste tip dan maar geven?: koop een shield😜 🤣😂🤣

nee, maar serieus , is wel klote dat niks werkt voor je😔
 
Hmmmm net weer even fabrieks gedaan met daarna alleen Netflix updates..... Nu is ie weer goed maar iets in mij denkt dat het tzt weer een probleem wordt. Ik dacht ook dat het wellicht na de 'zonvloedupdate van google' kwam maar ik meende dat het daarvoor ook speelde...... Mocht het weer voorbij komen dan verwijs ik in deze topic naar een nieuw ( nog te maken topic).
Alvast thanks allen
🥶
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Ik zie in het "te koop" topic... (reageer hier even om dat topic dan niet te vervuilen)

Dat je probleem waarschijnlijk hebt getackeld door een nieuwe HDMI kabel?

En dat zou zo maar eens kunnen..

Had ergens gelezen (Google) dat iemand met de door jou zelfde genoemde fout code zijn beeld resolutie omlaag had gezet. En de serie/film speelde dan wel gewoon af...

Dus logisch is het dan wel... Lagere resolutie is minder data.. Dus de kabel wordt minder zwaar belast... Dat er net ergens een brakke connectie in de kabel heeft gezeten... 🤷‍♂️

Normaal is dit eigenlijk ook 1 van de standaard dingen wat ik eigenlijk probeer.. Nieuwe kabel bij onverklaarbare dingen..

Maar omdat het niet bij alle content was heb ik er eigenlijk zo 1.2.3 ook niet aan gedacht dit advies te geven.. 🤔

Laten we hopen dat het probleem opgelost is.. Neem aan dat je ons op de hoogte houd.. 😉

En die Shield komt er nog wel.. Daar ben ik van overtuigd.. 🤣 👍
 
  • Like
Reacties: Micko
De Mi lijkt het nog te doen, ik heb een peper dure HDMI kabel vervangen voor een 'deze had ik nog liggen kabel'. Verder hou ik de update tegen in de MI en zie ik geen reclame 🥳 Verder krijg ik helaas steeds de melding dat er een update is, deze melding krijg ik niet weg. Dus geen Shield tot nu toe.