Vavoo IPTV

Andre19721972

Expert
29 mei 2017
417
504
216
51
Ik was op zoek naar een 2e alternatief voor Kodi voor W10.
In mijn zoektocht kwam ik bij Vavoo uit.
Zodra je hem opent staat er een link, als je doordrukt heb je een 2 kodi in het Duits/Engels voor zowel Windows/Android en MacOs
Maar als je de app opent en die link die je ziet de laatste 2 letters in TO veranderd flasht hij hem om naar Iptv.
Alleen Hd linken 720/1080 en ik ben ooit 1x een 576 tegengekomen.
Ik gebruik het nu 4,5 maand voor 3,99pr maand als je voor een jaar betaald.
Vavoo eindigt met dezelfde 2 letters als de Kodilink ;)
Er wordt ook een box aangeboden, die heb je NIET nodig.
Laat je verassen, ik heb het hele einde van de competitie Eredivisie gevolgd, en op Filmnet Premiere een filmpje gepakt (nee geen actie na 0.00 uur)
Het aantal kanalen kunnen soms even minder zijn tijdens updates wat ook vanzelf gaat, maar nieuwe linken komen altijd terug.
Een paar doen het niet, maar de allerbelangrijkste wel. (95% werkt)
 
  • Like
Reacties: robbert1987
Daar gluur ik ook weleens maar via de turkse link heb ik nog niet meegemaakt dat nederlandse links het doen.
Maar ben je een liefhebber van duitse zenders,die zijn perfect.
De nederlandse zenders zijn ook goed van kwaliteit.maar om nu ziggo hiervoor in te leveren NEE.
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
Haha ja klopt, die werken niet, maar eerder wel.
Ze hebben nu achter Foxsport Nederland meerdere linken (Bij Nederland).
Als je Foxsport 1 aandrukt, krijg je een lijstje met meerdere streams.
De Gewone Turkse zenders bij het land Turkije doen het wel gewoon, die Nederlandse zullen ze nog wel weg halen.
De meeste zijn er inmiddels ook al uit.
Ik vind het prima zo voor die 3,99 per maand, het meeste werkt, daar gaat het om haha.
Sommige doen het niet, maar 90 a 95% wekt prima.

..... en gluur dan ook eens bij onze Turkse vrienden voor goede kwaliteit NL streams. ?
Post automatically merged:

Heeey Floppie,
Klopt, maar het ging mij om Foxsport 1,2,3,4,5 en 6.
Ik heb al een duur pakket bij Ziggo van 95 euro per maand, en om daar nog eens 24,95 voor 6 kanalen Foxsport te gaan betalen..... Dan is 3,99 per maand goedkoper.
Je zal daarom wel begrijpen waarom ik het afneem.
Voor de gewone zenders kan je idd beter Ziggo houden.
Maar ik heb nu Foxsport en een paar kanalen Filmnet kanalen (2 doen het niet) en Ziggo sport.
In mijn pakket van Ziggo heb ik wel Movies en series XL vanwege de extra Tv kanalen (voor mij Tv Oranje), die zit nergens in een IPTV)

Daar gluur ik ook weleens maar via de turkse link heb ik nog niet meegemaakt dat nederlandse links het doen.
Maar ben je een liefhebber van duitse zenders,die zijn perfect.
De nederlandse zenders zijn ook goed van kwaliteit.maar om nu ziggo hiervoor in te leveren NEE.
 
Laatst bewerkt:
Haha ja klopt, die werken niet, maar eerder wel.
Ze hebben nu achter Foxsport Nederland meerdere linken (Bij Nederland).
Als je Foxsport 1 aandrukt, krijg je een lijstje met meerdere streams.
De Gewone Turkse zenders bij het land Turkije doen het wel gewoon, die Nederlandse zullen ze nog wel weg halen.
De meeste zijn er inmiddels ook al uit.
Ik vind het prima zo voor die 3,99 per maand, het meeste werkt, daar gaat het om haha.
Sommige doen het niet, maar 90 a 95% wekt prima.


Post automatically merged:

Heeey Floppie,
Klopt, maar het ging mij om Foxsport 1,2,3,4,5 en 6.
Ik heb al een duur pakket bij Ziggo van 95 euro per maand, en om daar nog eens 24,95 voor 6 kanalen Foxsport te gaan betalen..... Dan is 3,99 per maand goedkoper.
Je zal daarom wel begrijpen waarom ik het afneem.
Voor de gewone zenders kan je idd beter Ziggo houden.
Maar ik heb nu Foxsport en een paar kanalen Filmnet kanalen (2 doen het niet) en Ziggo sport.
In mijn pakket van Ziggo heb ik wel Movies en series XL vanwege de extra Tv kanalen (voor mij Tv Oranje), die zit nergens in een IPTV)
Tv oranje hebben de meeste leveranciers in hun pakket zitten. En wat precies krijg je dan voor ongeveer 4 euro? Want bij de meeste iptv leveranciers is het ongeveer 8euro per maand. En dan heb je ongeveer 12000 zenders en een hele berg series en vod bij. En als je zo tevreden ben van iptv waarom zet je je Ziggo abbonement niet naar beneden heb ik persoonlijk ook gedaan.
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
Dat heeft geen nut.
Om de extra Tv kanalen te krijgen moet ik Movies en series XL afnemen.
De kosten zitten bij mij meer in het internet, 500mb down en 40Upp.
Tv Oranje zit niet in Vavoo
Als je nu Vavoo installeert, kan je zelf een half uur kijken, dan komt er een betaalscherm die je weg kan drukken een paar keer, en na 2 of 3x kan dat niet meer, en blijf je in het betaalscherm.
Maar het uittesten is dus gratis..
3,99 heb je vele landen, waaronder Nederland met Filmnet,Foxsport, Ziggo sport etc etc. waar het mij om te doen was in 720 en 1080Hd
Geen Sd troep, en zeker geen gebuffer.
Ik heb al heel wat diensten versleten.
8 euro vind ik ook wel meevallen, maar neem je nu Fatherstream Iptv ben je 15 tot 20 dollar per maand kwijt.
Dat dacht ik toch echt niet.
Het ging mij om Foxsport, ipv 24,95 betaal ik nu 3,99 per maand, en alles wat ik meer heb aan kanalen is meegenomen.

Tv oranje hebben de meeste leveranciers in hun pakket zitten. En wat precies krijg je dan voor ongeveer 4 euro? Want bij de meeste iptv leveranciers is het ongeveer 8euro per maand. En dan heb je ongeveer 12000 zenders en een hele berg series en vod bij. En als je zo tevreden ben van iptv waarom zet je je Ziggo abbonement niet naar beneden heb ik persoonlijk ook gedaan.
 
Dat heeft geen nut.
Om de extra Tv kanalen te krijgen moet ik Movies en series XL afnemen.
De kosten zitten bij mij meer in het internet, 500mb down en 40Upp.
Tv Oranje zit niet in Vavoo
Als je nu Vavoo installeert, kan je zelf een half uur kijken, dan komt er een betaalscherm die je weg kan drukken een paar keer, en na 2 of 3x kan dat niet meer, en blijf je in het betaalscherm.
Maar het uittesten is dus gratis..
3,99 heb je vele landen, waaronder Nederland met Filmnet,Foxsport, Ziggo sport etc etc. waar het mij om te doen was in 720 en 1080Hd
Geen Sd troep, en zeker geen gebuffer.
Ik heb al heel wat diensten versleten.
8 euro vind ik ook wel meevallen, maar neem je nu Fatherstream Iptv ben je 15 tot 20 dollar per maand kwijt.
Dat dacht ik toch echt niet.
Het ging mij om Foxsport, ipv 24,95 betaal ik nu 3,99 per maand, en alles wat ik meer heb aan kanalen is meegenomen.
A oké op zo manier als het alleen voor foxsports is maak het niet uit idd. Maar persoonlijk ben ik niet zo fan om iptv via kodi te kijken. Persoonlijk via een box met afstandsbediening er bij werkt voor mij super goed. Nooit last van buffer en catch up tv werkt ook prima zit bij meer dan honderd kanalen er bij volgens mij vraagt Ziggo daar ook apart geld voor?
 
Eigenlijk is het zo, wat ik tekort kom bij Ziggo, heb ik via Vavoo.
En idd, je moet voor Filmnet appart betalen 12,95 Foxsport 6 kanalen 24,95 of alleen eredivisie 3 kanalen 17,95.
Voor mij is dit dan een prima uitkomst, en bufferen doet Vavoo niet.
Natuurlijk vliegt er wel eens een stream uit, of wil het niet in 1x.
Maar eenmaal spelend werkt het erg goed voor dat bedrag in 720 en 1080.
Ik kijk met regelmaat Filmet Premiere en Foxsport, de rest heb ik niet zoveel mee.
Er komen ook nog Amerikaanse zenders bij. ( 3,99 is niet erg duur.)
Ze stonden er laatst al tussen die Amerikaanse, maar blijkbaar was het nog niet goed genoeg.
Je zou het even kunnen uitproberen, vavoo kan je naast Kodi instaleren.
De link die ik geef is NIET illegaal.
Het is een link naar een mediaplayer net als Kodi.tv/download heb je ook Vavoo.tv/software (Ook voor Android en MacOs)
Als je hem opent moet je de laatste 2 letter veranderen van TV naar TO, als je dat later weer omdraait heb je een 2e lege kodi in 2 talen Duits en Engels, en werkt ook prima. (En geen addons, dus dan nog legaal)
Het dient mij eigenlijk 2 doelen.
Ik gebruik een zelfbouw mediacenter met W10Pro en ik kan booten naar Android 9.0 Pie (Duall Os, loopt nog niet helemaal lekker)
Ik heb naast kodi op Windows 10 vanaf de website de 64bit geinstalleerd, ook een 2e, en die heb ik nu dus ook gevonden in vavoo.
Dus zowel voor IPTV als voor Kodigebruik, schakelbaar met 2 letters.

Ik heb ook wel een Nvidia Shield, daar kijk ik Netflix, Youtube in 4K, en test wel eens wat dingen uit.
7 jaar geleden had ik nog een hele grote kamer met werkbank, scoop/spectrum anelizer,Multimeters, Frequentiecounter,Antenne Anelizer, 3 Soldeer stations etc etc, en was altijd hobbymatig (ook voor werk via opdrachtjes) bezig met electronica.
Nu ik verhuisd ben met de vrouw 7 jaar geleden, ben ik me meer gaan richten op de ruimte die ik nog heb.
Van een 2 onder 1 kap, naar een klein appartementje in Bakkeveen.
Ik heb veel weg moeten doen destijd, maar met de spullen die ik nog wel heb, kan ik al het oude analoge apparatuur nog repareren, maar hou me het meeste bezig met Mediaboxen testen.
Mijn werk ligt in de muziek, en dat is artiestenpromotie wat ik thuis op de laptop allemaal kan doen in eigen tijden.
en
De kinderen zijn de deur uit en hebben zelf al mijn (klein)kinderen (ik zeg niet hoeveel hahaha, er loopt een prijsvraag)

Mediaboxen en kodi is een beetje uit de hand gelopen hobby haha,Ik hou Vavoo er mooi bij, en er zijn mogelijk meer mensen die alleen maar een goede Foxsport willen kijken voor 3,99.
Want wees eerlijk, 24,95 per maand is toch helemaal koekoek.

A oké op zo manier als het alleen voor foxsports is maak het niet uit idd. Maar persoonlijk ben ik niet zo fan om iptv via kodi te kijken. Persoonlijk via een box met afstandsbediening er bij werkt voor mij super goed. Nooit last van buffer en catch up tv werkt ook prima zit bij meer dan honderd kanalen er bij volgens mij vraagt Ziggo daar ook apart geld voor?
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Shaman
Eigenlijk is het zo, wat ik tekort kom bij Ziggo, heb ik via Vavoo.
En idd, je moet voor Filmnet appart betalen 12,95 Foxsport 6 kanalen 24,95 of alleen eredivisie 3 kanalen 17,95.
Voor mij is dit dan een prima uitkomst, en bufferen doet Vavoo niet.
Natuurlijk vliegt er wel eens een stream uit, of wil het niet in 1x.
Maar eenmaal spelend werkt het erg goed voor dat bedrag in 720 en 1080.
Ik kijk met regelmaat Filmet Premiere en Foxsport, de rest heb ik niet zoveel mee.
Er komen ook nog Amerikaanse zenders bij. ( 3,99 is niet erg duur.)
Ze stonden er laatst al tussen die Amerikaanse, maar blijkbaar was het nog niet goed genoeg.
Je zou het even kunnen uitproberen, vavoo kan je naast Kodi instaleren.
De link die ik geef is NIET illegaal.
Het is een link naar een mediaplayer net als Kodi.tv/download heb je ook Vavoo.tv/software (Ook voor Android en MacOs)
Als je hem opent moet je de laatste 2 letter veranderen van TV naar TO, als je dat later weer omdraait heb je een 2e lege kodi in 2 talen Duits en Engels, en werkt ook prima. (En geen addons, dus dan nog legaal)
Het dient mij eigenlijk 2 doelen.
Ik gebruik een zelfbouw mediacenter met W10Pro en ik kan booten naar Android 9.0 Pie (Duall Os, loopt nog niet helemaal lekker)
Ik heb naast kodi op Windows 10 vanaf de website de 64bit geinstalleerd, ook een 2e, en die heb ik nu dus ook gevonden in vavoo.
Dus zowel voor IPTV als voor Kodigebruik, schakelbaar met 2 letters.

Ik heb ook wel een Nvidia Shield, daar kijk ik Netflix, Youtube in 4K, en test wel eens wat dingen uit.
7 jaar geleden had ik nog een hele grote kamer met werkbank, scoop/spectrum anelizer,Multimeters, Frequentiecounter,Antenne Anelizer, 3 Soldeer stations etc etc, en was altijd hobbymatig (ook voor werk via opdrachtjes) bezig met electronica.
Nu ik verhuisd ben met de vrouw 7 jaar geleden, ben ik me meer gaan richten op de ruimte die ik nog heb.
Van een 2 onder 1 kap, naar een klein appartementje in Bakkeveen.
Ik heb veel weg moeten doen destijd, maar met de spullen die ik nog wel heb, kan ik al het oude analoge apparatuur nog repareren, maar hou me het meeste bezig met Mediaboxen testen.
Mijn werk ligt in de muziek, en dat is artiestenpromotie wat ik thuis op de laptop allemaal kan doen in eigen tijden.
en
De kinderen zijn de deur uit en hebben zelf al mijn (klein)kinderen (ik zeg niet hoeveel hahaha, er loopt een prijsvraag)

Mediaboxen en kodi is een beetje uit de hand gelopen hobby haha,Ik hou Vavoo er mooi bij, en er zijn mogelijk meer mensen die alleen maar een goede Foxsport willen kijken voor 3,99.
Want wees eerlijk, 24,95 per maand is toch helemaal koekoek.
Ja idd die bedragen zijn veel te hoog naar mijn zin. Maar dat vindt ik persoonlijk van de gewone tv zenders ook je wordt eigenlijk verplicht om een extra pakket bij te nemen. Omdat 1 kanaal die nog een beetje intresant is niet in het standaard pakket zit. En de kanalen die nog een beetje aanzien hadden zijn de laatste paar jaar allemaal gestopt met uitzenden in Nederland. en wat krijg je er dan voor terug van die kanalen die het aanzien niet waard zijn.