Veel problemen momenteel met streamen

jonagold

Gevorderd
30 nov 2016
62
3
6
71
op het ogenblik gaat het bij mij niet zo goed ,het streamen van films.
heel veel addons werken niet meer, en die het wel doen , doen het slecht.
heel veel "no stream avalible" of na 5 minuyen wachten nog helemaal niets, of een andere fout.
als het dan eindelijk gelukt is stopt hij er mee , of loopt vast.
bv. "the meg" duurde 55 minuten voor ik een werkende had ,met de juiste subs, en die biel ook weer weg
ik doe dit nu 6 jaar ,maar het is nog nooit zo slecht gegaan als nu, is dit herkenbaar?
 
Hallo
Ik ook veel problemen met de addons.
Eerder liep het perfect maar op moment PET .
Zelfde problemen als hierboven beschreven.
Ik heb Placenta , Neptune rising en covenant op mijn kastje staan
Nu lees ik dat yoda en exodus redux het goed doen.
Ik ben een totale nitwit op dit gebied en heb deze adons geinstaleerd met een stap voor stap beschrijving hier op het forum.
Is er voor yoda en exodus redux ook zo een stap voor stap site (link) waar ik deze erop kan zetten.
Hopenlijk kunnen jullie me helpen ik zie alle mooie films staan maar kan er gewoon niet bij zegt steeds no stream availible.

B.V.D.
Wim
 
Een hele goeie addon momenteel is Seren. Deze addon geeft geen links en is volledig legaal.

Google Seren kodi en je krijgt vanzelf wel resultaten te zien hoe “ makkelijk” deze addon te activeren is.
 
Een hele goeie addon momenteel is Seren. Deze addon geeft geen links en is volledig legaal.

Google Seren kodi en je krijgt vanzelf wel resultaten te zien hoe “ makkelijk” deze addon te activeren is.
Heb seren geinstaleerd ,maar krijg bij elke film unplayeble sourses found for item
Doe ik iets fout?
Gr Wim
 
ff een bedankje
Heb Yoda geinstaleerd en een real-debrid account genomen.
Werkt nu weer perfect krijg giga veel hits 1080 en streamt perfect.
Dus bedankt hiervoor :giggle:
Alleen seren krijg ik nog niet aan het draaien krijg steeds foutmeldingen krijg wel de films te zien maar op moment van aanklikken foutmelding.
Gr Wim
 
ff een bedankje
Heb Yoda geinstaleerd en een real-debrid account genomen.
Werkt nu weer perfect krijg giga veel hits 1080 en streamt perfect.
Dus bedankt hiervoor :giggle:
Alleen seren krijg ik nog niet aan het draaien krijg steeds foutmeldingen krijg wel de films te zien maar op moment van aanklikken foutmelding.
Gr Wim
Wat zijn dit voor fout meldingen dan? Kunnen we even kijken waar deze eventueel vandaan komen.
 
  • Like
Reacties: Lex
Ah,dacht al dat ik weer iets verkeerd had gedaan,jullie hebben dus ook last er van
Zoals ik al eerder aangaf,wat is jullie fout melding dan? Tis zonde als jullie seren niet draaiende krijgen want dit is in mijn ogen op dit moment kwa films toch wel het bekende "neusje van de zalm...." Series laat nog wel wat te wensen over hoor. Maar addon is nog in beta dus dit zal ook nog wel verbeterd worden.
 
  • Like
Reacties: Slikt
Zoals ik al eerder aangaf,wat is jullie fout melding dan? Tis zonde als jullie seren niet draaiende krijgen want dit is in mijn ogen op dit moment kwa films toch wel het bekende "neusje van de zalm...." Series laat nog wel wat te wensen over hoor. Maar addon is nog in beta dus dit zal ook nog wel verbeterd worden.
Nou twee verschillende meldingen
Soms 1 of meer items konden niet worden afgespeeld controleer het log.....
soms no playable sourses found for item
soms ook allebei.
Gr Wim
 
Ah,dacht al dat ik weer iets verkeerd had gedaan,jullie hebben dus ook last er van
Hallo witkop
Ik heb seren nu goed werkend gekregen.
Het blijkt dus dat je ten eerste real-debrid enabled moet zetten en seren toestemming moet geven op real-debrid.
Dan moet je nog 2 scrapers downloaden.
Dit kan je vinden op
Als je seren al geinstaleerd hebt maar werkt niet kan je rechstreeks naar (How to setup the seren kodi addon).
Hoop dat je zo lukt hij werkt bij mij nu perfect en heel goede kwaliteit.
Gr Wim