Venz V12 Ultra en PIA

VonJot

Forumlid
30 jan 2018
21
9
6
33
Hi guys,
Is er een goede beschrijving hoe PIA (PrivateInternetAccess) VPN te installeren is in KODI op de Venz V12 Ultra?
OpenVPN vanuit de diverse repositories wordt niet ondersteund op deze box, dus ik heb aan de Android kant een VPN connectie naar PIA draaien.
Maar ik ben er niet van overtuigd dat dit de meest optimale manier is... Ik gebruik dus de default KODI Krypton 17.6, i.c.m. Real-Debrid.
 
Ik heb Nordvpn en deze heeft ook android app voor VPN verbinding. Ik denk dat PIA ook een android app heeft.
 
Ik heb op de Venz V12 gewoon ook android app voor VPN van Nordvpn geïnstalleerd simpel en werkt uitstekend.
 
Je wilt dus een VPN binnen Kodi? Want PIA heeft ook een Android app;
 
OK, helder. Dank; de PIA app had ik ook geïnstalleerd, maar die werkt niet 100%. Mijn subscription staat nog op maandelijks, terwijl ik een 2-jaardeal heb gesloten. Op de website klopt het, in de app niet.
Maar er is dus geen mogelijkheid dit binnen de KODI app middels een add-on zelf af te handelen?
 
De standaard instellingen gebruik ik en selecteer altijd de beste server van het land waar ik wil kijken.