Verkeerde box ontvangen van Banggood

Sten123

Forumlid
27 aug 2016
7
4
Hallo,

Zojuist mijn eerste box via banggood binnengekregen.
Maar ik heb i.p.v

De versie 32GB ROM Gekregen.

Andere socket erin.
De reseller een bericht gedaan dus nu kijken wat er gaat gebeuren. (Wil niet direct paypal inschakelen maar hoop wel dat ze er wat meedoen.)

LeX

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.337
4.362
Twente
Vervelende zaak maar houd ons op de hoogte wat betreft de verdere ontwikkelingen.
Je topictitel ook maar even wat verduidelijkt.

Sten123

Forumlid
27 aug 2016
7
4
Een mail ontvangen dat ze foto`s/video`s willen van de verpakking waar die in heeft gezeten i.c.m de shipping labels.
Ben benieuwd wat ze ermee doen

Sten123

Forumlid
27 aug 2016
7
4
Ze blijven maar doorgaan over foto`s/nummers. bij paypal maar een geschil geopend en op AliExpress de box nog een keer besteld.

mrmiyagi

VIP
30 okt 2016
1.212
528
Ze blijven maar doorgaan over foto`s/nummers. bij paypal maar een geschil geopend en op AliExpress de box nog een keer besteld.
Dat ze foto`s/filmpjes als bewijs willen kan ik nog begrijpen maar:
Die foto`s/films heb jij toch al aan hun verstuurd reageren ze daar helemaal niet op ?

Laat je ook even weten hoe paypall dit verder afhandeld.

Sten123

Forumlid
27 aug 2016
7
4
Ga ik zeker doen.
Jazeker meermaals al nummers van de labels en fotos en filmpjes van de labels verstuurd. Maar er komt gewoon 0.0 andere reactie van hun.
Dubbelpost samengevoegd:

Goedemorgen, Zojuist weer bericht gehad. Ik krijg een 20.- refund en mag de box houden.(ga ik dan inzetten bij m`n ouders). Zelf ga ik er nu een bestellen op Ali.
Dubbelpost samengevoegd:

Goedemorgen, Zojuist weer bericht gehad. Ik krijg een 20.- refund en mag de box houden.(ga ik dan inzetten bij m`n ouders). Zelf ga ik er nu een bestellen op Ali.

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: B. web en mrmiyagi

mrmiyagi

VIP
30 okt 2016
1.212
528

Heb je die box voor 13 eurotjes misschien nog niet zo`n slechte oplossing zonder verder gedoe ;)

• Like
Reacties: B. web