(Verkocht) Te Koop: MAG256 + HIPTV abbo

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonJeremy

Forumlid
24 nov 2017
16
2
6
38
Ik bied mijn MAG256 + HIPTV abbo.
HIPTV abbo is gestart op 26-11 en is een jaar abbo van 90 euro.
 
Wat is de reden hiervan precies?
Een abonnement van HIPTV heb ik al, ben nog wel op zoek naar een MAG256.

Alvast bedankt!
 
Heb een ander kastje dat niet via IPTV werkt. M'n HIPTV abbo zit vast aan m'n MAG256 kastje, werkt op MAC adres dus niet los te gebruiken.

Gr
 
Hoi,

In begin last van gehad. Na tijdje, en overleg met andere op dit forum, had ik 'm redelijk draaiende. Wel af en toe een hapering.
Vraagprijs is 90 euro.
 
Hoi,

In begin last van gehad. Na tijdje, en overleg met andere op dit forum, had ik 'm redelijk draaiende. Wel af en toe een hapering.
Vraagprijs is 90 euro.

Dat is inclusief het abbo neem ik aan. En de MAG256 is ook van november 2017, of al ouder? Groet, Evert.
 
Yes incl abbo, zou anders beetje prijzig zijn haha. MAG256 is idd van eind november 2017.
 
Yes incl abbo, zou anders beetje prijzig zijn haha. MAG256 is idd van eind november 2017.

Hoi, hou het even in beraad, je hoort z.s.m. van me. Bedankt voor zover voor de info.
Post automatically merged:

Yes incl abbo, zou anders beetje prijzig zijn haha. MAG256 is idd van eind november 2017.
Heb al even rondgekeken, maar hoe stuur ik je een privé bericht toe, ik communiceer graag verder per mail/WhatsApp.
Post automatically merged:

Stuur me even een pm, dan communiceren we even verder. Groet, E.
Post automatically merged:

Beste verkoper, wil je het apparaat + abbo nog kwijt, stuur me dan even een pm, anders kijk ik verder.
 
Laatst bewerkt:
Fijn :) voor de bemiddelingskosten die u dit forum verontschuldigt bent onvangt u te zijner tijd een faktuur ;)
 
  • Like
Reacties: evertvdv
Status
Niet open voor verdere reacties.