Verkorten van je m3u link

ronney67

Senior
16 aug 2016
301
101
216
57
Beste mede forumleden.
Om geen type fouten te maken bij het invoeren van je m3u link kan je bijvoorbeeld een URL verkorter gebruiken.
Een goede is Bitly: Niet van Google. Deze zijn openbaar beschikbaar
Je voert dat je m3u link in en klik dan op shorten en dan heb je een veel link die een stuk handzamer is bij het invoeren.
 
  • Like
Reacties: Renemans
Beste mede forumleden.
Om geen type fouten te maken bij het invoeren van je m3u link kan je bijvoorbeeld een URL verkorter gebruiken.
Een goede is Bitly: Niet van Google. Deze zijn openbaar beschikbaar
Je voert dat je m3u link in en klik dan op shorten en dan heb je een veel link die een stuk handzamer is bij het invoeren.
Pas hier wel mee op, als iemand op een 1 of andere manier die link raadt dan is je m3u lijst openbaar (even contact opnemen met je IPTV provider en je krijgt een nieuwe).
Je kunt een lange URL ook plakken:

Bedankt voor je tip trouwens!
 
Pas hier wel mee op, als iemand op een 1 of andere manier die link raadt dan is je m3u lijst openbaar (even contact opnemen met je IPTV provider en je krijgt een nieuwe).
Je kunt een lange URL ook plakken:

Bedankt voor je tip trouwens!
Graag gedaan, maar dat je hem raad is wel uiterst klein. Kreeg ook zo'n link een keer via een andere iptv provider. Wel makkelijk
 
  • Like
Reacties: Spinix
Las net een bericht op een FB pagina van een Braziliaanse IPTV aanbieder een stukje over misbruik van links die gemaakt zijn via m3u.me
De aanbieder van android app playlisTV maakt hier ook misbruik van,adverteert ook openlijk met dat als een link niet werkt dat dat komt omdat de gebruiker zijn wachtwoord heeft veranderd en als de link na een korte periode uitvalt een ander hem in gebruik heeft.
 
Met het verkorte van je m3u link werkt het dan nog wel als je hem invoert in kodi op het kastje ? Ik las ook op het forum dat je de m3u link op een usb stick kunt zetten, maar weet iemand hoe je dat dan opslaat op de usb stick ? Moet je dat als tekstbestand doen of anders ? Ik hoop dat iemand dit kan vertellen.
 
Met het verkorte van je m3u link werkt het dan nog wel als je hem invoert in kodi op het kastje ? Ik las ook op het forum dat je de m3u link op een usb stick kunt zetten, maar weet iemand hoe je dat dan opslaat op de usb stick ? Moet je dat als tekstbestand doen of anders ? Ik hoop dat iemand dit kan vertellen.
De vraag is lang geleden gesteld..maar ik ben benieuwd naar het antwoord.
Ik heb een oudere klant die op zijn Nvidia Shield de m3u op de 1 of andere manier niet goed overgenomen krijgt?
Hij wil GSE SMART IPTV app gaan gebruiken..
Normaal zou ik er even aangaan maar deze man woont helaas in Spanje en mijn vakantiedagen heb ik al verbruikt helaas voor dit jaar..
 
Gaat normaal goed maar kan problemen opleveren. bit.ly heeft op een gegeven moment de link via een acceptatie scherm geleid en dat werkt niet via kodi.
Voor assestentie op afstand, kijk eens naar teamviewer waarmee je diverse platformen de schermweergave kan overnemen met een vast wachtwoord of een tijdelijk wachtwoord. Gebruik teamviewer al meer dan 10 jaar voor suport doeleinde ook op mijn androidbox draait TV bewerk graag vooraf mijn m3ulijst en plaats die dan met teamview (filetransport) op mijn box