Verschil H96 pro plus 4K met H96 pro plus Alfawise box

Espero

Expert
12 aug 2017
1.040
183
216
Heeft iemand een clue wat het exacte verschil is tussen deze 2 boxen?
 
Je vraag verplaatst naar Android/vragen.
Succes
 
Je vraag verplaatst naar Android/vragen.
Succes

Vroeg me al af waar ik het het beste kon neerzetten? Android leek me niet eerst niet echt voor de hand om hardware gerelateerde vragen neer te zette.
 
Waarschijnlijk is het RAM het verschil, heb je toevallig de links van beide boxen voor me?
Pas goed op met zulke Android boxen, vaak hebben ze kuren of andere narigheden, zorg dus dat je goed de reviews leest en YouTube bekijkt over wat mensen er van vinden.

Zie ook eens dit topic: https://kodi-forum.nl/threads/top-10-tv-boxen-van-dit-moment.3235/

Nou bv deze 2

You must be registered for see medias
Met deze

You must be registered for see medias
 
Laatst bewerkt:
Kun je een link van een webshop sturen?(Van de 2 producten die jij wilt). Aan al die filmpjes heb ik niks.
 
Ja en heb je van die 2 die jij bedoeld een link waar je ze kunt kopen? Dan kan ik ze namelijk vergelijken. Anders kan ik je niet verder helpen.
 
Volgens mij is er geen verschil in de kastjes, wat ik begrepen heb is Alfawise een "Merk" van Gearbest.....
( Ik heb de Alfawise , van / bij , Gearbest aangeschaft ).
 
Ja hier zijn ze in diverse uitvoeringen te krijgen, ook de 2 die ik bedoel



Heb ondertussen al wat gelezen over verschillende printplaatjes maar blijft vaag, maar ook dat je goed moet uitkijken welke box je je hebt met een android 7.1.2 installatie herinstall.