Vervanger voor AEON NOX

Kazan

Forumlid
13 dec 2016
12
0
1
65
Had altijd aeon nox op mijn shield staan voor het kijken naar live televisie, echter van versie 18.0 Kodi staat deze niet meer bij de skins, is er een alternatief voor het kijken naar live televisie?
 
Wordt bij het updaten naar 18.0 automatisch je skin verwijderd en de nieuwe standaard skin geïnstalleerd?
Ik heb nu ook Aeon nox maar die werkt blijkbaar niet.
Ik kan daarna dan een andere skin installeren?
 
Wordt bij het updaten naar 18.0 automatisch je skin verwijderd en de nieuwe standaard skin geïnstalleerd?
Ik heb nu ook Aeon nox maar die werkt blijkbaar niet.
Ik kan daarna dan een andere skin installeren?

Sjackie mocht je de aeon nox skin terug willen in Kodi 18, dan is er een workaround, op het forum van Kodi zelf is er iemand die een aanpassing heeft gemaakt zodat ie wel werkt binnen Kodi 18.

Dit is het bewuste topic, en je vind de oplossing bij post 6.



Dit zip bestand op een USB stick gooien en op je speler aansluiten, dan via de addon installer install from zip file en je zip op je USB stick selecteren, en hij zal de aangepaste aeon nox skin beginnen te installeren.

Eenmaal klaar, dan vraagt ie of je de skin wilt gebruiken, en klaar is kees, je hebt je aeon nox skin terug.

Geef het even een paar minuten de tijd, en hij zal je menu zoals jij hem op Kodi 17 had weer opbouwen.

Ik liep zelf tegen hetzelfde probleem aan, en kreeg via @ateam278 deze geweldige tip aangereikt, waarvoor dank?

Bij mij werkt ie weer?
 
  • Like
Reacties: Bruce the boss