[Verwijderd] ***NLNetflixSkin***

Sinds gister avond ook hiermee begonnen, althans met de gaia add-on. Maar ben er nog niet helemaal over uit als dit gene is wat ik wil / lukt.Met die widgets aanmaken krijg ik inderdaad netjes het gene wat ik wil zien. (new movies,populair etc.).

Maar zoals ik zie in eerste screenshot van dit topic. Kan je dus ook kiezen voor kijkwijzer,genre,jaar etc. Dit zou ik ook wel willen. Maar lukt dit ook met gaia of andere add-on?
Je zult van de genres een favoriet moeten maken, vervolgens een widget met favorieten op je startscherm.
Post automatically merged:

Onder aan pagina 1 staat hoe je favorieten toevoegd aan het beginscherm.
https://kodi-forum.nl/threads/offline-nl-netflixskinbuild.4334/
 
Deze nieuwe titan mod ziet er wel gaaf uit. De mogelijkheid om compleet je Kodi te veranderen in een Netflix(Bingie) environment.

 
  • Like
Reacties: Spinix en Slikt
Deze nieuwe titan mod ziet er wel gaaf uit. De mogelijkheid om compleet je Kodi te veranderen in een Netflix(Bingie) environment.

Wauw! Dit ga ik in de gaten houden :)

Ik zie helaas dat @Slikt zijn topic heeft aangepast en de tutorial heeft verwijderd. Ik zet bij deze het topic op slot. Mocht @Slikt of iemand anders dit topic willen heropenen dan kun je mij een PM sturen.
 
Als ik tijd heb zal ik eens gaan kijken of ik er wat van kan maken met gaia, als alles goed werkt zal ik een tutorial maken
 
  • Like
Reacties: Spinix